bolletje Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 Ho ho Adam ik denk dat Driek hier erg goed bezig is joh. Heb je z'n berichtje van vandaag gelezen? Heb je de berichtjes van gisteren gelezen, waarin hij heel duidelijk aan geeft het moeilijk te hebben????Nee die jongen werkt wel aan zich zelf hoor. Wel goed lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 Thé ik voel ook niet dat je onaardig bent hoor. Zal de tip eens onthouden van de knoflook in potjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 Oeps SORRIE Adam. Wat ben ik toch een doos hé. Ik heb soms inderdaad niet in de gate wat serieus bedoeld is en wat niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 Dardan ruik je niet meer naar knoflook, maar dan stink je ernaar (ook tip) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Driek Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 Pffffffffff dacht al wat doe ik fout lees net de laatste pagina mijn hart sloeg over .Tkx Bolletje quote: Originally posted by: bolletjeHo ho Adam ik denk dat Driek hier erg goed bezig is joh. Heb je z'n berichtje van vandaag gelezen? Heb je de berichtjes van gisteren gelezen, waarin hij heel duidelijk aan geeft het moeilijk te hebben???? Nee die jongen werkt wel aan zich zelf hoor. Wel goed lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 je bent soms ook een doos in het negeren van anderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 bolpeterselie eten, schijnt te helpen tegen knoflookdampen... nog nooit geprobeerd echterinteresseerde me ook niet zo, had meer last van de alcoholkegeldie met niets is weg te werken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Driek Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 Dit is wel kleinerend wat je doet Adam .Laten we het leuk houden en eerst naar ons zelf kijken en niet naar anderen we zijn hier om elkaar te helpen . quote: Originally posted by: adamZo Vie, dus je wilde me liever weg hebben? Nou dat kan geregeld worden hoor! Laten we met z'n allen de poes van Tapas, die bij de liplezer is geweest een andere naam geven. Alsof dat nou zo hoogdravend is. Of laten we met z'n allen keihard Sesamstraat liedjes zingen. Hou nou toch op met mij ja ? Stuk sjagrijn dat je er bent. Ga toch eens lekker aan je huwelijk werken. Jarenlang stiekum op dit forum schrijven en dat voor je partner verborgen houden. Is dat dan zo groot van geest ?? Verder ben ik het er helemaal mee eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 Co bovendien is het ook veel gezonder;)Ga zo eens home video's kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 Driek kanjer:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 Ik denk dat je het zelf het beste voelt hoe vaak het nodig is, Bolletje....Kusje op je neus terug xx quote: Originally posted by: bolletjeWoman hoe lang moet je dat doen? Ik bedoel per x, en hoeveel dagen of weken? Ik heb bijna altijd warme handen dus dat is het probleem niet. Ik begrijp jouw berichtje heel duidelijk hoor. Ga het vanavond proberen. Kusje op je neus en bedankt voor de informatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 Weet iemand of het goed gaat met meiske>Ik mis haar al een dag of 4?Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Driek Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 begrijp het niet meer .Eetsmakelijk allemaal ( Quote ? )?????? was dat fout dan ?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 Owja Bolletje, in je handen wrijven wel doen want dan komt de juiste energie vrij. Echt even lang doen hoor, zo'n 20 seconden...x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 wat je zegt ari, het is weer negeer tijd hier en bloed onder de nagels haal tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 Adam ik wil je helemaal niet weg hebben hoor. Vroeg me alleen af wat jij hier zoekt en of je dat ook vindt.Hihi, ja ik ben een stuk zaggerijn, zeker wel. En wat betreft het smakelijk eten wensen vond ik dat echt aardig van jou.Verder leef ik mee met mijn man die vanavond naar een themafeest van zijn leerlingen gaat. Haha, zo leuk, saturdaynightfever. Onzin op dit forum? Ja, ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 Nee DriekNiets fout aan, alleen vriendelijk.Vie bedankte Adam ipv jou.Jullie hebben dezelfde AvatarBegrijp je, vergissinkje neem ik aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Driek Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 Zullen we het maar met zijn alle vergeten en verder gaan waar dit forum voor dient Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 Nou Drieknu 3 antwoorden:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
birthe Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 Ik wil nog wel even terugkomen op een eerder gesprek vandaag, over al dan niet dominante moeders. Mijn moeder is eerder een passief agressieve vrouw, en had daarmee toch een grote invloed op de sfeer in huis. Ze dronk daarnaast ook veel, met veel ruzie tot gevolg. Wat ik me afvroeg, zijn er meer mensen die een ouder hebben met ook drankproblemen? Ik heb gelezen dat er vaak een erfelijke component is in verslavingsgevoeligheid, en denk zelf dat het opgroeien met een drinkende ouder zeker van grote invloed is. Als een verkeerd soort voorbeeldgedrag ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 Nou om er maar even tussen door te hupsen,Bol,nee ik heb geen kinderen.Ik woon alleen.eigenlijk ben ik al een jaar ziekmaar wilde niet opgeven.Toch is op een gegeven moment de koek op.Fijn dat je het begrijpt.Dar,ja ze was zeker nog jong mijn moeder,mijn zus is 5 jaar jonger dan ik ben.Ook ik moet soms goed opletten met zoveelgelijke avaters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 Op het moment ben ik meer bezig met wat ikals moeder mijn eigen kinderen heb aangedaanals zuipende moeder zijnde.Hoewel ik altijd geprobeerd heb het een beetjete verdoezelen zal dit zeker niet gelukt zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 Yep klopt, Driek was van het smakelijk eten, Wat ik trouwens nog steeds heel hartelijk vond.Excuses voor de vergissing.En ik vind het komisch dat Adam me een stuk chagrijn noemt, want het is beslist 25 jaar geleden dat iemand me zo noemde. Dan kom ik toch weer terug tot mijn kern! En dat was mijn doel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 Birthemaar mijn moeder dronk wel,kan me niet heugen dat er geendrank aan te pas kwam, bij wat danook, was altijd wel reden.Mijn vader dronk minder en niet zo vaak.Nu ontkent ze alles, heb ik mijallemaal verbeeld, zegt ze.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 hallo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden