bolletje Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 Mensen trusten weer en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Driek Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 Zodan was weer inslaap gevallen .ga lekker me bed in .Iedereen een prettige avond en alvast weltrusten voor straks .En volhouden he!!!!!!doei,doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 Nee Kirky heb niets meer gehoord maar alle lijnen zijn open voor haar om me te bereiken. kan helaas niet meer doen als wachten tot ik weer wat hoor of lees. Als ik wat had gehoord dan had ik het jullie heus wel laten weten, met haar toestemming dan.Vrees dat ze er weer doorheen zit en dan weet je het wel hoe dat is................Volgens Tactive had ik het goed aangepakt om haar zo te helpen en meer kan ik helaas niet doen want heb alles er aan gedaan. Ze is sterk en komt wel weer bovendrijven maar dit gun je iemand gewwoon niet. Vraag me alleen af hoe lang je zoiets volhoud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 Mijn vriendin hield het ook lang vol maar is door de drank doodgebloed aan een slokdarmbloeding door de opgezette lever (slokdarmvarices zoals ze dat noemen). Ze is gestikt in haar eigen bloed en dat maakt me soms zo paniekerig want hoe lang houd je lijf het vol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 Is zo Kirky en ik moet goed beseffen dat als je alle handen geeft het niet werkt bij een alcie. Een alcie wil niet geholpen worden maar alleen drinken dat is belangrijk. Soms word je wakker en beseft dat je niet goed bezig bent maar drinkt dat meteen weer weg dus vraag is of je nog weet wat je gezegd hebt. Denk dat we dit patroon allemaal kennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 Loslaten he Drupis erg moeilijk.Heb het hier ook een keer gehadmeer een dreiging dat ik hem thuis moest bellen ofjij deed zichzelf of vrouw iets aan.Ik belde het noodnummer van Tactive en kreeg alleen de portier,waqs ook niet handig. Die adviseerde me de HAP in de woonplaats te bellen of de politieik checkte op het forum en was ie net zo raar bezig tegen anderendie lieten zich ook niet chanteren en toenheb ik het ook los gelaten, maar pfffff wat een rotavond had ik toen.Maar jij kent deze vrouw en dan is het nog moeilijkerik kende die ander helermaal nietlater hoorde ik dat dat een troll heetdie komt alleen om te ziekennou ik was er dus knap beroerd vanen nu moe, dus gauw gaan slapenwelterusten voor jullieJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 Ja ik ook maar zij waarschijnlijk niet meer anders had ik wel wat gehoord. Maar nada en dat is typisch er doorheen zitten. Vind het erg lief dat je zo met haar meeleeft want het is een lieverd die het gewoon niet trekt. Dat moet hier ook kunnen vind ik want schaamte kan ook een grote rol spelen om dit te bekennen. Heeft ze wel een paar keer gedaan maar er werd niet zo vriendelijik op gereageerd en ik trok partij voor haar dus miss is dat de reden dat ze nu per pb kreten geeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 Gelijk Jane maar kan het niet loslaten omdat ik een watje ben.Naja ook maar naar bed want wil om 6 uur kijken of het vliegtuig met mijn dinnetje erin is goed is geland. Zal best maar wil het zeker weten want ik vertrouw die oceaan niet meer zo want ze gaan me er te vaak in hahahaVoor haar is er in een maand veel veranderd en voor mij ook. Heb diverse voorstellen gedaan dus ben erg benieuwd of we er wat van kunnen brouwen. Uitleg volgt maar een vriend van mij zij dat ik stom was om het niet te doen maja Caro moet ook willen en het aandurven want ze heeft een vriend en kinderen dus praat wel wat anders als ik denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 Ik ga vast afsluiten. Slaap lekker allemaal en droom zacht. Druppeltje, groetjes aan Carolien Als je eraan denkt hoor, kan me zo voorstellen dat je veel bij te kletsen hebt. Ik had trouwens nog ander fijn nieuws. Ik was een vriendin kwijtgeraakt omdat haar vriendje sexuele voorstellen deed aan mij (bah !). Nu zijn ze uit elkaar, dus ik ben er heengerend en haar een dikke knuffel gegeven. Het is zo'n lieve meid Ik heb mn vriendin weer terug !xNu echt weg DOEG ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden