Spring naar bijdragen

zondag 1 november 2009

Houtje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 133
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee Kirky heb niets meer gehoord maar alle lijnen zijn open voor haar om me te bereiken. kan helaas niet meer doen als wachten tot ik weer wat hoor of lees. Als ik wat had gehoord dan had ik het jullie heus wel laten weten, met haar toestemming dan.Vrees dat ze er weer doorheen zit en dan weet je het wel hoe dat is................Volgens Tactive had ik het goed aangepakt om haar zo te helpen en meer kan ik helaas niet doen want heb alles er aan gedaan. Ze is sterk en komt wel weer bovendrijven maar dit gun je iemand gewwoon niet. Vraag me alleen af hoe lang je zoiets volhoud.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is zo Kirky en ik moet goed beseffen dat als je alle handen geeft het niet werkt bij een alcie. Een alcie wil niet geholpen worden maar alleen drinken dat is belangrijk. Soms word je wakker en beseft dat je niet goed bezig bent maar drinkt dat meteen weer weg dus vraag is of je nog weet wat je gezegd hebt. Denk dat we dit patroon allemaal kennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Loslaten he Drup
is erg moeilijk.
Heb het hier ook een keer gehad
meer een dreiging dat ik hem thuis moest bellen of
jij deed zichzelf of vrouw iets aan.
Ik belde het noodnummer van Tactive en kreeg alleen de portier,
waqs ook niet handig. Die adviseerde me de HAP in de woonplaats te bellen of de politie
ik checkte op het forum en was ie net zo raar bezig tegen anderen
die lieten zich ook niet chanteren en toen
heb ik het ook los gelaten, maar pfffff wat een rotavond had ik toen.
Maar jij kent deze vrouw en dan is het nog moeilijker
ik kende die ander helermaal niet
later hoorde ik dat dat een troll heet
die komt alleen om te zieken
nou ik was er dus knap beroerd van
en nu moe, dus gauw gaan slapen
welterusten voor jullie
Jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik ook maar zij waarschijnlijk niet meer anders had ik wel wat gehoord. Maar nada en dat is typisch er doorheen zitten. Vind het erg lief dat je zo met haar meeleeft want het is een lieverd die het gewoon niet trekt. Dat moet hier ook kunnen vind ik want schaamte kan ook een grote rol spelen om dit te bekennen. Heeft ze wel een paar keer gedaan maar er werd niet zo vriendelijik op gereageerd en ik trok partij voor haar dus miss is dat de reden dat ze nu per pb kreten geeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelijk Jane maar kan het niet loslaten omdat ik een watje ben.

Naja ook maar naar bed want wil om 6 uur kijken of het vliegtuig met mijn dinnetje erin is goed is geland. Zal best maar wil het zeker weten want ik vertrouw die oceaan niet meer zo want ze gaan me er te vaak in hahaha

Voor haar is er in een maand veel veranderd en voor mij ook. Heb diverse voorstellen gedaan dus ben erg benieuwd of we er wat van kunnen brouwen. Uitleg volgt maar een vriend van mij zij dat ik stom was om het niet te doen maja Caro moet ook willen en het aandurven want ze heeft een vriend en kinderen dus praat wel wat anders als ik denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga vast afsluiten.
Slaap lekker allemaal en droom zacht.
Druppeltje, groetjes aan Carolien :)
Als je eraan denkt hoor, kan me zo voorstellen dat je veel bij te kletsen hebt.

Ik had trouwens nog ander fijn nieuws. Ik was een vriendin kwijtgeraakt omdat haar vriendje sexuele voorstellen deed aan mij (bah !).
Nu zijn ze uit elkaar, dus ik ben er heengerend en haar een dikke knuffel gegeven. Het is zo'n lieve meid :)
Ik heb mn vriendin weer terug !x

Nu echt weg DOEG !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...