Spring naar bijdragen

Donderdag 5 november 2009

Gast Loen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 107
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Jasmijn, Welkom op dit forum. Heb je berichtje gelezen en dat liegt er niet om zeg. Vind het erg knap dat je op het forum zo open en eerlijk bent. Zo weten we allemaal waar je in het dagenlijks leven mee worstelt. Hopelijk kunnen we je hier bij het forum die steun geven die jou helpt om de strijd aan te gaan tegen de alcohol. Het moet lukken Je bent sterk genoeg om het gevecht aan te gaan en wij vechten met z'n allen mee hoor.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dusss... ga ik maar weer naar bed, om 6 uur de rot wekker waarvan ik me kapot schrik.

Niet drinken luitjes, je krijgt er zeeen van tijd voor terug, waarvan je je misschien afvraagt 'wat moet ik ermee', maar de inspiratie en de nieuwe kansen bieden zich vanzelf weer aan als je weer op de rails staat, echt waar :heart: Geloof me maar, want ik kan het echt wel weten hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben net terug van weg geweest. Vanmiddag de kabouter terug gebracht en een gesprek gehad met de arts. Ze zei dat de kabouter heel veel meer kon dan wat hij nu liet zien, . m.a.w. hij profiteert gruwelijk van me door te zeggen dat hij niets kan. Daardoor ben ik niet zijn vriendin maar zijn werkster en bediende. Ik schrok daar vreselijk van. Maar ze zei ook dat ik al veel veranderd was door meer voor mijzelf op te komen. Toch moet ik nog leren om de verantwoording terug te geven aan hem. Dat is verdomd moeilijk want ik ben al zo 22 jaar gewend om voor hem te vliegen. Maar we gaan er aan werken. Zeker te weten.
Ook zei ze dat hij mensen aantrekt en weer net zo hard af stoot en dat het voor heel de afdeling erg moeilijk is om hier mee om te gaan. Het hoort bij zijn stoornis. Ook kwamen we nog even op het psychologisch onderzoek. Dit heeft hij met klem afgewezen omdat hij van te voren al weet wat zo'n onderzoek inhoud en waarom ze vragen stellen. Ja dat is de pest van zijn eigen beroep.
Volgende week komt hij weer naar huis en ik heb aan hem zelf over gelaten of hij dan voorgoed naar huis wil of nog ff wil blijven in het verpl. tehuis.
Net nog ff met de D.A. een Beagle op gehaald, dus ben nu moe en ga dadelijk lekker op de bank liggen.
Heb wat hoofdpijn dus ben nu echt heel zielig:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Wing. je zet me aan het denken. Zeker je hebt gelijk hoor dat het verwarrend is. Zal hier echt eens over na gaan denken, maar moeilijk blijft het om een troetelnaam na zolang te veranderen. Misschien hem ook kanjer gaan noemen. Daarmee geef ik hem toch een ander gevoel. Meer volwassen of zo. Misschien gaat het bij hem ok een licht je branden. Ga het echt doen joh. Kijken hoe hij reageerd. Je bent een scheetje hoor Erg lief dat je je reageerd en mee denkt, hier die is voor jou en erg gemeend. Nogmaals bedankt :sun::heart:::sun::light: en een hele dikke knuffel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lieve mensen,
Ik kwam even kijken en ik heb veel vragen gekregen. Die zal ik de komende dagen proberen te beantwoorden.
Niet makkelijk te beantwoorden en ik ben alweer moe.
Nu ik een paar dagen ziek thuis zit, heb ik gemerkt dat ik wel ziek (gestresst - overspannen) ben door de situatie op mijn werk.
Ik hou jullie op de hoogte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,
Nog een berichtje van de imam ter overdenking:
volg een cursus Frans bij de Alliance Francaise en bij nu uitgenodigd voor een avondje wijnproeven (alles in het Frans uiteraard).
Pfff, hoeveel beproevingen moet ik doorstaan. Ik ga dus maar niet. Beetje raar om dan om thee te vragen. Wel jammer

Dar, mooie spreuk he, die van mij hieronder komt ook van Loesje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Tijn, weet je waarom je zxoveel aan drinken en gebruiken denkt? Is er iets veranderd, ben je ergens mee bezig. Het valt me op dat je hier weinig deelt en zegt dat het goed gaat. En vervolgens schrijft dat je het de afgelopen dagen erg moeilijk hebt gehad.

Wat betreft het slapen: mijn ervaring is dat ik niet te lang achter mn pc moet blijven zitten omdat ik daar niet van kan slapen. Teveel prikkels etc, idem met teveel tv. Als ik na ongeveer een half uur nog niet slaap sta ik meestal op. Doe de kachel weer aan en ga wat lezen of muziek luisteren. Tevens heb ik een cd met ontspanningsoefeningen die ik vaak beluister. Wat ook kan helpen is douchen, stukje wandelen voordat je naar bed gaat enz. Opslomen. Ff weinig prikkels en daarna pas proberen te slapen./ En vergeet niet dat ons lichaam zich aan moet passen als er niet meer gedronken en/of geblowt wordt. geef het tijd. Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Dar

Pff op de valreep vandaag een sollicitatie op de mail gedaan, de termijn was al verlopen en de eerste gesprekken vonden vandaag plaats, maar ik heb vanmorgen even gebeld en ik mocht toch wel mijn CV en mail versturen...

Dus dat moest heel snel!

.... naja...het is een begin, dus wordt het niets dan is het toch goed
:D

maar, wát een leuke vacature lijkt het me.... al heb ik mezelf voorgehouden nu wel kritisch te zijn...

loop al zo vaak en zo lang tegen hetzelfde aan dat ik nu echt pas vóór iets moet gaan als ik er zelf ook heel zeker van ben... ik solliciteer wel vanuit een werkende positie en niet vanuit een werkloze

Dar, hoop dat je nog mee kan in de procedure Heb er zelf ook 1 lopen op dit moment, een 2e schrijf ik dit weekend. Wens je geluk.

dus adem in

en adem uit

in ieder geval is het proces weer in gang gezet!

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...