Vie Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 An, draaikont! Je drinkt maar gewoon niet want dat vind je helemaal niet fijn. Die drank is allemaal nep en jij bent echt. Na het weekend ben je weer zo blij met en trots op jezelf als je niet hebt gedronken.Bevalt je nieuwe werk je nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Moghu An, Wat niet sterk?????? Denk er aan hoor, laat ik dat nooit meer horen. Prent jezelf juist in dat je wel sterk bent maar af en toe een zwak moment hebt. Dat kan, maar als je je inprent dat je toch niet zo sterk bent, pak je ook sneller naar de drank. Dus van nu af aan spreken we over een sterke An;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 An, niet drinken is fijn! Dat weet je, dat heb je ervaren. Probeer dat gevoel terug te vinden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Nou na al mijn gedram en telefoontjes hebben we volgende week woensdag de bezichtigingsdag. Hé hé eindelijk. Met alle rotsmoezen van "ja we hebben het hier druk"en "ik zag geen kans u te bellen"heb ik gelijk gezegd dat ik het hoogst irritant vind om, als er met mij een afspraak gemaakt wordt, en ik de hele ochtend zit te wachten, die afspraak niet na gekomen wordt.Nou ja, belangrijk is, dat we volgende week terecht kunnen.Hij heeft de keuze tussen twee flats. De duurste heeft een groter dakterras. Nu maar hopen dat mijn kabouter ook een beetje positief blijft dan komt het dik in orde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Mensen ik moet er ook vandoor. Zie dat Drup nog online zit en ik vind het vervelend dat ze alleen is.Hopelijk Drup. komt er gauw iemand die jou vergezellen kan, en zit je niet alleen.Hoe is het nu met je meid? Heb je de draad weer een beetje op gepakt? nou ik hoop dat ik straks weer een fijn verhaal van je kan lezen lieverd. Houd je haaks hé?Later allemaal, en vanavond allemaal nuchter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Mogge allemaal,Mutsje ook van mij de welgemeende felicitaties. :present: Moest vanmorgen op morfine-controle. Sjonge als je niet de griep hebt dan loop je die in de wachtkamer wel op hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Kirky weer even pauze tussen het rijden in?Die mop is trouwens oorspronkelijk van Martin Lodewijk en gaat zo: ober, ober geef me gauw een borrel voordat het rennen begint! En na een paar borrels vraagt de ober, wanneer begint dat rennen dan?Nou, als ik je vertel dat ik geen geld heb. Dit weet ik zo goed omdat Martin Lodewijk een prachtig beeld heeft geschetst van Rotterdam-Katendrecht, waar ik jaren heb gewoond. Maar op dit forum staat koffie natuurlijk ook prettiger.Verder zit ik tot aan mijn ellebogen in de latex en beits. ik zou er bijna van naar de fles grijpen. Maar dat doe ik niet want dan zit ik:a: met een rotgevoel enb: met een halfgeverfd plafond c.q. eettafel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Ja Kirky dat is zo maar ik kwam dus niet voor de griep hahaha En houd al helemaal niet van dat soort gratis dingen. Naja gelukkig heb ik nooit griep dus zal wel loslopen maar heb er wel de pest aan om er tussen te zitten want ik mag volgens de HA dit absoluut niet krijgen maar zit wel in een wachtkamer vol met snot en hoestende mensen hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Kirky de morfine-controle is oke en gewoon doorgaan. Tegen de kots is niet meer te doen als nu. De huisarts gaat weer bellen voor de 4e keer voor de scoot. MRI schijnt toch niet goed te zijn en wordt er over gebeld. Geloof dat ik toch liever griep heb hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Wauw kit hoe krijg je dat voor elkaar? Ik krijg altijd het gevoel dat als ze me zien er 50% bovenop gooien. Loop meestal en en sloebertui en broek dus daar kan het niet aan liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
caroline Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Middag..Ik zie een paar bekende namen, kijk nog niet zo heel lang rond hier. Zit thuis en heb geen behoefte aan drinken maar vraag me steeds af wat ik in hemelsnaam allemaal dacht te doen met drank op, het heeft nu echt een boel gesloopt hoor! Figuurlijk dan..Gelukkig steunt mn man me en mensen om me heen maar ow, komende maanden gaan zo pittig en confronterend worden! Maar ik ga ervoor, ik heb dat al heel vaak gezegd maar nu is het echt over. Door het mezelf te bewijzen ziet de rest het ook. Jullie verhalen en gestruikel met hetzelfde probleem en uitkomsten die ik lees (wauw, 9 maanden nix! Goed!!) helpen me wel. Ik was echt verdwaald, anderen om me heen hebben dat gezien maar ik luisterde niet. Nu zie ik de weg.. helaas nu pas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Caroline hoi,De klus is niet eenvoudig, maar wel te klaren.Even een wijze raad, ik zou niet aan de komende maanden gaan denken.Schrijf je emoties van je af en houdt het vandaag droog. Dat is te overzien. Met andere woorden, maak het niet te ingewikkeld.Misschien valt het best mee, zou toch ook kunnen.Velen gingen je voor, dus het kan.Sterkte.Aanp. dus moet de zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
caroline Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 dank je Soothe, ik heb mn man net ff gebeld, mag en helpt als ik me paniekerig voel. Ik hou t echt droog vandaag, geen zin in en t heeft ook geen zin om te gaan drinken. Ik zal nu ff stoppen met doemdenken (lijkt wel een hobby van me) en een film aanzetten ofzo..pff.. Niet denken in problemen maar in oplossingen was het he..ow ja, das waar.Blijf mezelf resetten op die manier! Moet ook, begin nog maar net.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 HOIIk ben nog steeds moeVanavond gelukkig weer buikdansen Straks nog vlug even naar de marktdoeixx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Jasmijn jou ken ik nog wel van een paar maanden geleden.Dat is een stap die je maakt. Fijn dat je een prettige begeidster hebt. Hou het vol meid, laat jezelf en je kinderen niet zakken.Nuchter is beter, echt waar.... je bent het zo waard om je eigen heldere ik te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Hoi Jasmijn, misschien had je hier langer moeten blijven.Maar goed je bent er weer, dus gaan met die banaan.Je ziet tenminste in dat drank niet helpt, dus dan maar helemaal stoppen.Maakt het minder gecompliceerd.Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muisje2002 Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Hallo allemaal,een aantal van jullie gisteren hebben kunnen lezen,was gisteravond mijn eerste"bijna non-alcohol"avond,ik heb 1 wijntje gedronken,de rest water.Maar ik kon toch heel niet slapen!!!De drang om wat in te schenken was zó aanwezig!!!Maar weet je wat ik ben gaan doen?Ik ben gaan strijken!!!Om 03.00 uur naar bed gegaan,maar de slaap moeilijk kunnen vatten.Om de haverklap werd ik wakker en om 06.30 liep het wekkertje weer af.Ben nu natuurlijk gebroken,en de neiging om nu even te liggen is groot,maar ik heb gelezen dat je dat beter niet kunt doen,anders zit ik vanavond weer met hetzelfde probleem,wat ook logisch is natuurlijk.Ik hoop dat ik vanavond kan slapen,en ik hoop dat ik dat wijntje wat ik gisteravond nog wel heb genomen,vanavond ook kan laten staan.Desnoods ga ik sauzen(moet toch gebeuren) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Jasmijn welkom terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muisje2002 Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Onwijs veel sterkte Jasmijn,erg knap van je dat je de goede stappen hebt genomen.Heel veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Hallo Jasmijn, ik ben CocoWelkom terug moet ik zeggen naar aanleiding van je uitgebreide verhaal. Goed dat je de stap terug hebtgezet en bent gestopt en weer naar het forum bent gekomen. 1ste stap in de goede richting, Top!Zoals Scoothe al zei, beter hier blijven zodat je vanje af kunt schrijven, steun kunt krijgen en waakzaam blijft.veel suc6 in je strijd en sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Meiske9 maanden WAUWWW !!!Van harte:)ThéHiep hiep hoera tuut tuut tuut tuut hieperdepiep Gefeliciteerd! Hoop toch een fijne dag en dat het goed gaat met je vader Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Meiske en van mij een hele grote vette dikke KNUFFEL hahaha. Voor knuffelkontje. :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Jasmijn welkom terug. Hoop dat je plannen gaan lukken en we iets kunne betekenen voor je.Gemeen hoor Kit want ga net zo duur gekleed als jij hahahaHulp is eindelijk opgehoepeld. De lieverd werk zo verrekte hard dat ik niet eens meer weet wat ik haar moet laten doen. De lamelllen en keukenkastjes hoeven toch niet elke week? Ze doet haar normale werk natuurlijk ook zodat ik na alle extra klussen iets loop te verzinnen. Vraag me af wie er iets verkeerd doet: de hulp werkt te snel of ik heb geen inzicht op huishouden hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Jasmijn: wat heb je al een geweldig plan. Met een goed plan ben je er al bijna.Het gaat niet vanzelf dat stoppen, dat is hard werken en daar ben je mee bezig.Je zal zo gelukkig zijn als je er vanaf bent.Nu even doorzetten. Het is moeilijk, maar ook wel weer goed te doen.Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lizzoe Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Hai,allemaal!Ik ben me ook weer opnieuw aangemeld.Hoewel ik de vorige keren niet echt actief met jullie meeschreef,en dat dus nu wel van plan ben omdat te doen!Misschien helpt me dat door mijn "kritieke uren"heen (=15.00-19.00).Daarna red ik het wel!Mijn plan is om niet meer thuis te drinken.En voorlopig ook niet op feesten en partijen,want ik denk dat ik dan weer een reden vind om een glas wijn thuis te drinken!!Maar goed hier zit ik....achter mijn laptop...proberen om niet al te nukkig te zijn (naar de kids en man lief).Zonder wijn nog steeds!!Vandaag gaat het me lukken!Jasmijn: Ik heb net je verhaal gelezen,en ik vind het heel knap dat je stappen onderneemt.Ik snap dat je je kinderen niet wilt missen.En er zijn misschien inderdaad mogelijkheden om je kinderen bij je te houden.Maar bedenk dat je kinderen hier ook blij mee zullen zijn!Ze zullen trots op je zijn!XXXX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden