Spring naar bijdragen

vrijdag 6 november


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 211
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Iedereen die op dit forum zit,is al vast in diepe slaap,maar toch wil ik hier even mijn hart luchten....

Ik heb vanavond mijn man op Skype "gesproken en gezien",hij zit in Afganistan,hij is militair.
Ik had vanavond een verjaardag,en vóór dat ik weg zou gaan naar die verjaardag,zou hij kontakt opnemen met Skype.Dat heeft hij ook gedaan.Het is de 6e uitzending van mijn man,en hij is er helemaal klaar mee,dat laat hij héél duidelijk weten!!!Het gesprek via Skype verliep moeizaam,sterker nog......we hebben er een eind aan gebreidt.Hij is al vanaf 16 juli weg en komt 16 dec thuis voor zijn verlof,daarna moet hij nog een week of 6!Ik had die verjaardag vanavond en dat was nádat ik mijn man had gesproken op Skype,maar ik ging natuurlijk naar die verjaardag toe,met een steen in mijn maag!Mijn kerel die niet goed in zijn vel zit,en ik moet naar een verjaardag:devil:
Ik heb op de verjaardag niks,maar dan ook helemaal niks gedronken,waar ook maar een beetje alcohol in zat,ze kwamen met de lichtste drankjes aan......ach joh.....hier zit zowat niks in.....ik ben van ellende maar naar huis gegaan.En wat heb ik gedaan?

Ik heb een fles wijn opengetrokken!!!Hele verjaardag zonder alcohol......GVD

Mijn man voelt zich klote in Afganistan.........en dat heeft invloed op mij......hij zei me letterlijk:"ik wil zo graag bij jullie zijn".........en dan krijg je door stress ook nog een zelf moeilijkheden.

Het ging zóóóóo goed......maar ik merk wel dat ik bij "onverwachtte situaties"wbt mijn man op uitzending.......ik niet zo sterk ben,als ik dacht.

Ik mis mijn man.......het doet zeer.....hem zo te horen/te zien(Skype)

xxxxxxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, ik heb de film hier van de Dark Cristal, maar ik heb geen idee hoe ik em moet copieren...
Ben ook angstig om em uit te lenen, want ik heb er grote moeite voor gedaan de dvd te bemachtigen.
Als ik ooit zover kom dat ik dvd's kan copieren sta jij als eerste boven aan mn lijstje
Ik heb trouwens ook een prachtig boek hier over de film
Je kan em natuurlijk ook eens hier komen kijken :)

Never ending story doet me niet zoveel.

quote:


Originally posted by:
bolletje

Woman woman, ik had je van de week een berichtje geschreven n.a.v. de films die je genoemt had, waaronder "Dark cristal"die ken ik ook en heb hem drie keer gecopëerd maar ben hem jammer genoeg kwijt.


Je zult dan misschien ook wel "The never ending story"mooi vinden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga afsluiten
Dag allemaal
Morgen een leuke dag voor de boeg.
Met buikdansvriendinnen gaan we naar een doedelzakoptreden. De muziek die ze maken is erg geschikt om Tribalbuikdans op te doen, en dat willen we een keer gaan doen.
Erg te gek om te mogen buikdansen met een live doedelzak formatie :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Muisje ik was aan het teruglezen en reageer op een vraag van Bolletje, die ze al een keer gesteld had....
Ik had jou nog niet gelezen...
Ik kom me twee keer per dag even melden, om te voorkomen dat ik uitglij en ga drinken.
Verder ben ik helemaal niet met het forum bezig.
Excuus als je je hierdoor gepasseerd voelt, maar het was niet zo bedoeld.
Zit zelf helemaal niet lekker in mn vel de laatste dagen en dan heb ik ook geen energie om anderen te helpen. Het kost me nog steeds grote moeite beetje happy te zijn, en worstel zelf met een aantal ernstige problemen.
Mensen hier die mij hier al een poosje kennen weten dat, jij nog niet.
Dus hierbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarschijnlijk ben je niet de enige,he???

Ik respecteer je mening........

Ik heb het nu ook ff moeilijk,moet iedereen zich aanpassen dan aan jou?Er zijn zoveel mensen hier die problemen hebben en hulp nodig hebben!

Wat jouw probleem ook is(ik bedoel dat niet kwalijk)dat is niet het probleem van anderen hier.

Er mag geen onderscheid gemaakt worden,van een ieders probleem!

We zitten hier met zijn allen om "steun"bij elkaar te zoeken.......niet om te horen zeggen,dat ik niks van jouw probleem af weet.Dat hoeft toch ook niet?Als ik lees op de site dat iemand er helemaal doorheen zit,dan reageer ik daar op,om steun te betuigen.

Jij bent bezig met films en met jezelf,sorry(ookal weet ik er volgens jou niks van af)

Je hebt wél energie voor films ect......

Nou sorry hoor.........dus iemand die er ff helemaal doorheen zit,kan dat niet bij jou kwijt(je was de enige nog onine)

Errúúúúúúg jammer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
woman

Muisje ik was aan het teruglezen en reageer op een vraag van Bolletje, die ze al een keer gesteld had....


Ik had jou nog niet gelezen...


Ik kom me twee keer per dag even melden, om te voorkomen dat ik uitglij en ga drinken.


Verder ben ik helemaal niet met het forum bezig.


Excuus als je je hierdoor gepasseerd voelt, maar het was niet zo bedoeld.


Zit zelf helemaal niet lekker in mn vel de laatste dagen en dan heb ik ook geen energie om anderen te helpen. Het kost me nog steeds grote moeite beetje happy te zijn, en worstel zelf met een aantal ernstige problemen.


Mensen hier die mij hier al een poosje kennen weten dat, jij nog niet.


Dus hierbij.




Beste woman,
vind je jezelf niet ietwat egocentrisch?
Een klein woordje was wellicht al genoeg geweest.
:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...