Otje Geplaatst 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst 7 november 2009 Hallo allemaalIk probeer er weer wat van te maken vandaagOfzoNou ja in ieder geval twee keer melden per dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst 7 november 2009 Dank lief Meiske nu voor jou een knuffel. Kijk dat krijg je als je hier zo lang bent en zoveel mensen ziet passeren. Soms komen ze na een lange tijd weer terug dan weet ik het niet goed meer. Omdat ik herkend werd hoop dat ik de goede voor me heb en vooral gezien dat icoontje. Ergens hoop ik het van niet gewoon want je komt hier niet om jeuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst 7 november 2009 Heej dank Ari voor het meedenken. Je hebt er dus meer verstand van als ik. Dacht iets te hebben gevonden voor de gelovingen onder ons. Jou posting zo te lezen probeer ik weer het wiel uit te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst 7 november 2009 Kom nog eens te laat op mijn eigen uitvaart hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst 7 november 2009 Terug van de toko....AriIk snap je helemaal, ben ook een bourgondier maar weet inmiddels (gelukkig) uit eerder ervaringen dat je dat ook prima kan zijn zonder drank!Ook is ben (was) nooit lam, kan een liter wijn drinken zonder dat iemand het merkt (helaas)Mijn man moedigd me ook steeds weer aan, herinnert me braaf aan mijn refusal en informeert af en toe of ik het moeilijk heb maar Echt begrijpen doet hij het niet, dat kan inderdaad echt alleen een ervarings deskundige!Ik zou me niet zo druk maken om de beloningen als je dan maar wel af en toe lekkere chocola blijft kopen en alvast een leuks reisje boekt voor over een jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst 7 november 2009 Wat kan je anders doen dan gelijk weer opkrabbelen als je je doel niet gehaald hebt maw een misser hebt....ja de zweep erover maar daar wordt niemand beter van.Blijven opstaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst 7 november 2009 negatieve beloning heet toch gewoon straf? en straffen doen we onszelf al genoeg denk ik.Beloning kan soms iets heel kleins zijn, soms mag ik gewoon voor 5 euro spullen van mezelf kopen bij de blokker uit de euro-knallers bakken, totaal onzinnige dingen kopen gewoon voor de kick, of een nieuw neusknopje, of oorbellen, of lekkere dure douchespullen, mezelf een scrubbeurt geven of naar het badhuis gaanof een horloge als ik het niet nodig heb maar gewoon mooi vind. Of een bosje bloemen of een lippenstift, of leuke kaarsen voor in huis.Er is genoeg te verzinnen heej ik heb mezelf ook al lang niet meer beloond, ik ga eens op zoek naar een mooie aansteker ofzo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst 7 november 2009 ....maar eerst naar de gamma om bubbeltjesplastic te scoren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst 7 november 2009 Tapas: 't Is al een beginnetje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst 7 november 2009 Ik denjk dat het helemaal niet goed is bezig te zijn met een eventuele terugval op wat voor manier dan ook want dat gaat gewoon niemand meer overkomen!!!! Toch!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst 7 november 2009 Kijk Ari das alweer beter dan naar de Gall en Gall ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst 7 november 2009 Nou Ari,negatieve beloningen ben ik niet tegengekomen bij ADBof ik heb ze niet willen zien!Maar een mooie positieve beloning weet ik wel voor je:als je 1/4 jaar niet meer gedronken hebt besteed je je keuken schoonmaken helemaal uiten na 1/2 jaar de grote voorjaarsschoonmaaken na 1 jaar mag je een vaste hulp!!!Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst 7 november 2009 Isa ik snap wat je bedoelt en het is zeker goed om van jezelf te weten wat je zwakke punten zijn.Maar in het kader van "je bent wat je denkt" ....denk ik dat als je alleen maar denkt aan een eventuele terugval dat dat een soort de kat op het spek binden is, je hebt die gedachte, welk heel negatief is al een btje binnen gelaten....En als je bv bedacht had dat je je keukenkastjes zou gaan soppen denk ik dat je dat er graag voor over hebt als je graag wil drinken cq erge trek hebt.....snappie een btje waar ik naar toe wil...wat een filosofie op de zaterdagmiddag hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst 7 november 2009 gisteravond glisser gemaakt grrrVandaag nieuwe dag, actieplan erbij en gaan met die banaan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst 7 november 2009 Witteuitglijder......??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst 7 november 2009 yep joziasTeveel gedronken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst 7 november 2009 Ga niet mn keukenkastjes soppen nu hoor. Feit is wel idd dat ik nu bezig moet gaan met andere dingen om mn hoofd te verzetten. Wilde ook net wat anders gaan doen, maar het stort hier, dus moet nog ff wachten voor ik naar de super kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst 7 november 2009 Ja idd Isa,Ik ging zo goed.Thnx voor je knuffel, want ik baal hevig nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst 7 november 2009 Ja witte gelijk de draad weer oppakken en niet blijven hangen, dit is niet wat je wil anders was je hier niet, kop op en de beste en mooiste leus van het forum: LAAT DIE EERSTE STAAN!Je kan het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst 7 november 2009 IsaJa we streven allemaal hetzelfde doel na en doen dat allemaal volgens ons eigen beste kunnen, belangrijk is denk ik om open te staan voor elkaars mening en feedback want daar moeten we het hier toch van hebben.Jij bent bezig met de internetbehandeling begrijp ik.....dan is het goed om daar en daar alleen voor te gaan anders wordt het verwarrend en dat kan je er niet bij gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst 7 november 2009 Dank jullie wel, voor t lezen en reactie.Hup omhoog met mn kont, ik ga wel door de regen naar de super, want echt licht wordt het hier niet.Jullie ook weer veel sterkte vandaag!!En thnx nogmaalsLaterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst 7 november 2009 Is zo Isa,Ik weet m perfect , had beter moeten opletten en meer actie moeten ondernemen van te voren.Maar ja gedane zaken nemen geen keer.Scherpte hard nodig ook na drie maanden dus!!!!!!!Ben nu echt weglaterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst 7 november 2009 Isa Ik ben weg, moet me ff aan me kleine (4) gaan wijden en verder met mijn roti voor vanaaf, ik kom later nog wel weer even kijken.....(of niet, je weet nooit wat er weer tussen komt...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst 7 november 2009 Scherpte blijft MEGA BELANGRIJK, kijk naar mij!!!Neem er geen voorbeeld aan maar trek er lering uit!Tot later allemaalX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst 7 november 2009 Belangrijk voor mij was in het begin: kleine stapjes, kleine beloningen.(voor een week droog kocht ik iets dat 7 x 3 euro kostte).Inmiddels ben ik er wel achter dat ik beter met mijn financiën uitkom, eigenlijk vooral door minderimpulsief dingen te kopen of te doen. Dus ik zie de winst meer op grote termijn. Om nou een kadovoor mezelf van 4500 euro te kopen ( 4 x 365 x 3 euro), neu. Ik doe eigenlijk al wat luxer en makkelijkerboodschappen, maar ook dat haal je er wel uit door dat we nooit meer Chinees halen omdat ik te moeben om te koken (lees: te lam om nog te koken)....Ik heb wel een duurdere mobiel gekocht, daar heb ik elke dag pret van. En iedere keer als ik dat dingzie denk ik: o ja, ik heb hem omdat ik niet meer drink. Dat is een hele belangrijke funktie van kado'svoor jezelf, dat je ze vaak ziet en dat ze je aan het denken zetten. En waarom vinden wij het zo moeilijk om oprecht een kado voor onszelf te kopen? Ik denk omdat we nietgenoeg van onszelf houden en onszelf niet belangrijk genoeg vinden.Ik koop véél meer voor mijn kinderen dan voor mezelf. Want: ze hebben het nodig, zij mogen niet lijdenonder mijn situatie, het is niet hun schuld dat hun ouders gescheiden zijn. Tic uit mijn jeugd: ik had niets.Gevaar: óvercompensatie en verwennerij. Ik weet het.Voor mezelf koop ik wel lekkers te drinken ipv drank maar écht een kado? Nee. Alles moet altijdverantwoord zijn, een reden hebben, enzovoorts. Irritant!Zijn we dan toch (als vrouwen misschien?) minder zelfverzekerd dan de man die wél wat voor zichzelfkoopt?Hoe zit dat met anderen?Geven jullie jezelf wél een kadootje makkelijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden