lady jane Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Goedenmorgen lieve forummers,Vandaag gaan we er weer voorwe nemen die eerste nieten doen wat we wel willendaardoor meer bewustzijn en hopelijk plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Ik dacht dat ik Tina zag,zeker weer in slaap gevallen op de bankdoen tas en Witte ook wel eensik vroeger ook, na 2 sterke halve litersmaar nu lukt me dat niet meer.Nou dan ga ik ook nog maar ff onderuitdus ik log mijn laptoppie weer uitmag ie ook uitslapentot laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Goedemorgen Jane,nee hoor ik slaap nooit op de bank.Al moet ik wel zeggen dat ik mensen die datwel kunnen, zomaar in slaap dutten op de bank,benijd.Ik duik er zo ook nog even in, beetje vroeg nog.Morgen Hannah, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Goeiemorgen.Een boeddhistische leermeester vertelde het volgende verhaal aan zijn leerlingen:Een man liep op een berg toen plots een tijger hem besprong. Daardoor viel hij in een ravijn. Halverwege zijn val kon hij zich vastgrijpen aan een liaan..Hij keek naar beneden en zag dat daar een tweede tijger al likkebaardend stond te wachten tot hij naar beneden zou klimmen of vallen. Hij keek weer naar boven en zag dat twee muizen bezig waren om de liaan door te knagen.Toen keek hij naar rechts en zag een aardbeienplantje tegen de rots. Hij plukte er een en at hem op. En hij zei: "Dit was de lekkerste aardbei die ik van mijn hele leven heb gegeten." Moraal van dit verhaal mag een ieder voor zichzelf uitvogelen.Een fijne dag toegewenst, ben er meteen weer vandoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Hannah,kan je een beetje vinden wat je zoekt?Qua hond bedoel ik dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Tijn,slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Goedemorgen, wat is het nog vroeg zeg!ging tegen 2 uur slapen maar elke keer als mijn ogen dichtvielen gingen ze weer open.heb net toch maar die 5 mg seresta ingenomen, het is een snufje maar dit is de 2e keer dit najaar dat ik het zonder probeer en maar niet echt in slaap valvoorlopig dus maar weer op de halve gaan en daarna een kwart en in de tussentijd kom ik hier nu even kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Tapas,Je bent er zeker vroeg bij voor jouw doen.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Hannah,ja, dat kan ik me voostellen,Wil je een puppy of al een wat oudere hond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Ja, dat kan ik begrijpen Hannah.Ik denk als je naar het asiel gaatje meteen medelijden krijgt.......Goed dat je het even de tijd geeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Ik ben wel blij dat ik met een volwassen hond ben begonnen, hij was anderhalf dus eigenlijk een puberhond, met een verleden in SpanjeHet is mijn eerste hond en ik had het toen niet aangekund om een pup op te voeden en dan heb ik op het 'weglopen' na echt de makkelijkste hond van de wereld het heeft bijna 3 jaar geduurd voor ik er vertrouwen in had dat het goed zat en dat ik het kon, maar dat was puur mijn eigen onzekerheid.Gelukkig heb ik doorgezet want ik zou hem niet meer kunnen missen al zit ie me soms enorm in de weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Als je voor een buitenlandse hond zou gaan zoek dan wel een goede stichting, het zijn vaak erg leuke honden, vrolijk, sociaal, slim!Ik ben trouwens allergisch voor katten... gelukkig zit die van mij nooit op schoot Ik ga hond hier maar even uitlaten en duik ook weer mijn bed in, 4 uurtjes waak-slapen is toch ietsje te weinig merk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Goedemorgen allemaal,Om half zeven was ik helemaal wakker (ja, op zondag lukt het me dus wel he) maar toen heb ik me nogmaar eens omgedraaid.Om half negen een idiote droom waar ik gelukkig uit wakker werd, dus daar ben ik weer!Het lijkt wel of er vannacht een doorlopend forum was! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Moggu lieve kanjers.Hannah ik ben zo benieuwd of je slaagt met een nieuwe hond. Mocht je er niet uit komen help ik je hé?Als je allergisch bent voor honden kun je een chinees naakthondje nemen. Is fam. van de chihuahua.Heel wijs en inteligent maar zien er niet uit.Kit :light: Nu volhouden hé tot morgen en dan weer verder kijken. Voorlopig zit de dag van gisteren er op.Tapas je hoort wel vaker dat mensen honden uit spanje mee nemen. Het risico van een volwassen hond mee naar huis nemen is dat je niet weet wat je mee neemt. Geld ook voor honden uit het asiel. Je komt er na een paar dagen pas achter wat de hond voor een karakter heeft omdat hij dan het huios als zijn territorium gaat zien. Maar meestal zijn de honden erg blij dat je ze mee neemt.Jasmijn. Verdriet en kwaadheid zijn rotgevoelens en nu je niet meer drinkt beleef je ze veel intenser. Nu kun je ook zien wat je weg drukt met de alco. Knap hoor meid dt je het onder ogen durft te zien. Je bent sterk genoeg om het te verwerken. Des te eerder ben je er ook vanaf. Blijf schrijven zodat je deelt:heart: hier die is voor jou.Dar mmmmmm lekker hé een eitje op de vroege ochtend? Heb je zelf kippeltjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Hoi Dar,Wat ben je goed wakker zeg;)Ik kwam idd weer een keertje gluren.En zeggen dat het nog steeds goed met me gaat.Op naar de 6 maanden droog.Overigens goedemorgen alle vroege vogels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 MorgeEen heel slecht begin, gisteren depri vandaag nog erger.Waarom ik het hier opschrijf weet ik niet,dit bericht gaat nietover honden katten of koffie.Het forum heeft een hoog schoolpleingehalte; overal groepjeskinderen die met elkaar staan te kletsen(incrowd)Aansluiten lukt niet, de gesprekken vallen even stil,men kijkt je aan en dan gaat het gewoon verder.Story of my life, zal wel sociale onhandigheid zijn.Misschien moet ik er maar mee stoppen Moet mn hele leven al alles zelf doenZit in een enorme bunker(Bunkerbouwers Jean Foudraine)Kan beter stoppen voor vandaag, ben te negatief ende neiging tot sarcasme is hoogGa dan verkeerde dingen zeggen die teruggedraaid moeten wordenAlhoewel, dat hoeft dan wrsch niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Dar een witte Chi-tzu? Ziet er uit als een Maltezer. Goh wat een mooi hondje zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Lieve Alof,Blijf a.u.b. anders doe je hetzelfde als in de tijd dat je wel dronk. Dit zijn juuist de momenten die je moet delen. DUS NIET WEG GAAN. Deel je rotgevoelens, daar zijn we ook voor. Weet je waarom je je depri voelt? Heb je vandaag nog iets waar je een beetje vroelijk van wordt of blijf je de hele dag thuis?-Waar erger je je aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Alkol,Je wordt juist erg gewaardeerd om je waardevolle inbreng hier.Volgens mij zit er iets anders fout/niet lekker.Vertel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Alkol. Ik heb begrepen dat je nog wel werkt. Heb je het gevoel dat je op je werk die waardering krijgt waar je recht op hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Lieve Jasmijn, Of ik het verhaal zelf heb geschreven. Ja het doet pijn als je het gevoel hebt alles gedaan te hebben en dat dat niet gewaardeerd wordt. Maar zoals ik gisteren al schreef, de partner ziet op een gegeven moment niet meer wat je voor hem doet, het wordt gewoon. Ik heb ook altijd een luisterend oor geboden en op een gegeven moment denkt je partner dat deze daar gewoon recht op heeft.Belangrijk is, als je hem dadelijk tegen komt dat jij het gevoel hebt sterker te zijn geworden. Leuk als hij dat ziet maar voor hetzelfde geld ziet hij dat niet. Wordt sterker voor jezelf dat geeft voldoening. En dat gaat je lukken.Sommigen missen nu eenmaal het gevoel om te kunnen delen. Zijn egocentrisch en denken alleen maar aan zichzelf. Zij zijn belangrijk en vinden dat ze overal recht op hebben. Trekken dan ook meestal mensen aan die precies het tegenovergestelde zijn. Waarom? Omdat we van elkaar moeten leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Ik moet erg oppassen hoe ik mijn woorden nu kies, wil niet kwetsen.Het beroerde is dat ik dit allemaal nuchter moet ondergaan(en gisteren ook helaas).Kan alleen maar huilen op dit moment.(Pas op, geen druppels op de laptop)Fruit, de schoolpleinmetafoor slaat op het kunnen aansluiten bij een groep.Gisteren had ik dat gevoel helemaal niet. Ik heb een aantal keren gereageerdop een onderwerp dat gaande was, ook naar jouw Houtje, over jezelf belonenDacht een leuke these te hebben, Totaal geen reactie en zo ging het nog een paar keer.Afgesloten in totale eenzaamheid die avond met een gedicht. Niemand die dat opmerkten echt je hoeft niet altijd te reageren dat doe ikzelf ook niet en dat kan ook niet, maar als ik dan vervolgends zie dat er iemand op het forum bijkomt waar dan uitgebreid mee gebabbeld wordt dan denk ik, ja, wat moet ik hier nog?Voel me de Woman (met alle respect) van het forum.En waaruit blijkt 'een waardevolle bijdrage' als er niet op een zgn waardevolle bijdrage wordt gereageerd?Nogmaals, ik heb niks tegen een hoog babbelgehalte dat moet zeker gebeuren en heeft ook absoluuteen doel, dat snap ik best,maar ik vind het nog steeds moeilijk om daar een weg in te vindenHeb denk ik veel te hoge verwachtingen, maar ja het is ook mijn enige uitlaatklep, alleen, als het zo blijft kan ik mijn post beter in een Word document zetten en aan mezelf richten (voice dialog)Wat hier onder zit? Kan het uitleggen, maar wie zit daar op te wachten. Dit verhaal is sowieso al veel te lang dus dit was het.En nu weer verder over het weer. en...Bol, je hebt gelijk, ik trek me terug, is een bekend reactiepatroon, sluit me op in mn bunker Is niet goed he. Hoe is het met de kabouter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Lieve Vriend,Met mijn kabouter gaat het goed hoor. Maar je zegt dat je nu achter de comp. zit te huilen. Is dat verdriet omdat je je alleen voelt? Het gemis aan alko.? Verdriet uit het veleden? Het gevoel dat je niets waard bent? Het gevoel dat je een mislukkeling bent. Waarom ben je verdrietig?Vind het overigens erg knap dat je je verdriet toe durft te laten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Lieve BolHet is het allemaal, vooral de eerste en de laatste.En ik werk idd en heel veel, maar krijg daar niet altijd de waardering voor, sterker noger dreigt in januari misschien ontslag, want beoordeling. Zoek dan ook nu al ander werk, maar ja te oud denk ik.Dar, schrijf vandaag die brief, dus idd nog alle kansen| Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Precies Jasmijn. Misschien is dat jouw leersituatie. Doe dingen voor jezelf. Wees trots op jezelf en doe dingen uit liefde, niet om te laten zien aan hem dat je van hem houdt. Confronteer hem met z'n gedrag maar dat zal je al wel gedaan hebben. Maar verzorg hem niet meer. Hoe moeilijk ook. Ik verzorg ook heel graag, om dat dat in me zit. Het gevolg is dat de partner erg lui wordt en dat is ozo gemakkelijk. Ziet jou als zijn werkster en hulp (pas geleden heb ik dat nog geschreven omdat men mij daar ook voor waarschuwd). Jullie wonen nog wel bij elkaar? Of is hij nu veel weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden