Spring naar bijdragen

Maandag 9 november 2009


Gast Loen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 200
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hey goeie avond Wingchun. Met mij gaat het goed hoor. Gisteren m'n darmen uit m'n lijf gespuugd, onder de douche gegaan met filet american die ik op gepeuzeld heb met water en zeep,( kwam er toevallig in) en daarna m'n bed in gedoken. Was goed ziek door de refusal dus m'n lesje weer geleerd. Maar ik kan nog steeds niet zeggen dat ik nooit meer drink. Die les heb ik in de jaren wel geleerd. Maar we gaan er weer tegenaan. En heb me vandaag goed gevoeld.
Hoe is het met jou kerel. Gaat het met jou ook goed:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar omstandigheden gaat het goed met me Wing.
Morgen vertrek ik met gemengde gevoelens voor een kuur
naar het ziekenhuis.

Met gemengde gevoelens omdat ik enerzijds met lood in de
schoenen het chemische bolwerk betreed.
De afdeling, de geur, de sfeer staan me tegen.
24uur opname duurt dan lang.

Anderzijds is er vreugde omdat dit de laatste keer is.
De maand december staan bol van de onderzoeken maar daarna
hoop ik mijn eigen gang weer te kunnen gaan.

Het is een confrontatie geweest met veel consequenties.
Ik heb zoveel mogelijk mijn optimisme proberen vast te houden wat me
goed is gelukt.
Al met al een beleving met niet alleen negatie maar ook positieve ervaringen.
De betrekkelijkheid van het leven van dichtbij mee gemaakt maakt de mens nederig.

Ik dacht even stil te staan, maar bij nader inzien is stil staan niet negatief maar nodig geweest om verder te kunnen.
Cést la Vie.:present:


PEM Corinne en Woman ik wens jullie alsnog van harte geluk met de verjaardag.
Wordt het middelpunt van de belangstelling en maak er een mooie avond van.:present:




:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou inderdaad lieve Jane.
Was weer zoooo zwaar vandaag poehoe
We moesten de choreografie dansen maar dan zonder de danspasjes en met alleen gelaatsuitdrukking...
Say what ??
Huiswerk: een draaiboek maken over expressie bij de choreografie
Echt weer een leerzame les !!
En zoooo heerlijk
Ben blij dat ik ervoor gekozen heb om te gaan want het is zo super !
We zijn maar met zn vijfen dus heel veel persoonlijke aandacht en af en toe komt dat kleine meisje in mij naar boven (joepie ik heb les van Yonina !)
Nu nog even nagenieten van een fijne dag, mn vriendin was nog hier en dat was hartstikke gezellig.
Normaal begon ik de vorige nacht om 00.00 uur al met champagne, en de dag zelf eind van de middag de eerste fles open.....om een uurtje of 22.00 helemaal lam ergens op de grond in slaap vallen ...
Nu lekker douche, met de hond nog even uit en dan heerlijk slapen...
En
Morgen geen kater :)
Dag allemaal, tot morgen, dank, want zonder jullie was dit nooit gelukt zo :)
x
x

quote:


Originally posted by:
jane4

Ha Woman,


was het fijn bij Yonina?


Wat een leuke manier om je verjaardag te vieren he?


beter dan visite lijkt me


Jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha Tijn miss ligt er wel wat leuks in bed want tv was niks en er is idd niemand meer.

Wat ik aantrek op de meeting zal zeker geen gala zijn met dat gesleep en 2 hondjes. Doe een schoon slipje aan en voor de rest zie ik wel. Denk een trainingspak om woman te laten zien dat mijn hondje ook goed kan dansen. Verschil is wel dat mijn doggy op de vlucht slaat voor herrie en kraaltjes maar heel lang op haar achterpootjes kan hippen als ik haar een plakje ham voor haar neus houd. Zal dus wel een spijkerbroek en een trui worden hahaha

Heb het gehad mensen het is 10 november. Voorbij die rot dagen van 2009. 2 maart, 8 en 9 november. Nu moet ik niet te blij zij want voor je het weet is het weer 2 maart. Naja dan gaan we ik elk geval weer de lente in. Ja en als je dan heel goed oplet is het weer november hahaha.

Heb het in elk geval droog kunnen houden (al zat ik vreselijk te gluren naar die flessen want ze blijven me vriendelijk aankijken). Tis voorbij al zal dat nooit helemaal zijn maar de 3 zwaarste dagen zitten er op en volgend jaar zie ik wel verder. Nu knokken voor de scoot, het weekend komt een vriend logeren en het weekend daarop is de meeting. Zal zo negatief niet zijn of er is altijd iets positiefs.

Tijn ook weg dus zwam echt tegen mezelf. Naja doe ik thuis ook al dus zal niet opvallen hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie woman ingelogd. Heb je een fijne dag gehad? Ben nog aan het trainen met mijn woefje maar die komt niet verder als het kabouterdansje van Plop en das erg pijnlijk vrees ik. Enfin geef haar wel een augurk.

Maja ben pas begonnen met doggy te trainen want vond het niks. Een hond is een hond en geen circusaapje. Toen ik een paar maanden geleden zag hoe leuk ze het vond ben ik verder gegaan al denk ik nog steeds dat het haar om de beloning gaat. Verder als kabouterdansje kom ik ook niet want dan val ik echt uit mijn schoenen. Geeft niet het is leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...