witte Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Woman ik hoop dat je het leest anders mn felicitatie voor niks en wil graag dat je m ziet. Want volgens mij kun je alle felicitaties evengoed goed gebruiken, zo makkelijk heb je het ook nietVan Harte gefeliciteerdCorrinne ook van harte gefeliciteerdBest vreemd dat PEM niet op de lijst staat dat hij/zijn jarig is???Maar toch PEM van harte GefeliciteerdIsa............. Dikke knuff meis.Heel misschien.... achteraf.... komt er misschien inzicht dat dit voor nu een moeilijke weg is, maar wie weet wat je er voor terug krijgt.En daarmee wil ik niet over je verdriet van nu heen walsen hoor, maar heel soms moeten dingen eenmaal zo zijn. Ik hoop dat dit een klein beetje positief bijdraagt aan je verdriet nu.Bolletje!!! Heerlijk dat je er weer bent!!!Sorry hoor maar ik heb 2x heel hard om je moeten lachen vandaag. De eerste ker om je vlindernetje en de tweede keer om je american filet... Dit kan echt alleen jij maar schrijven. Ik zie het op 1 of andere manier gewoon helemaal voor me.Druppelje ook een knuffel (en daar ben ik niet heel goed in, dus deel ze echt niet vaak uit)Verder sterkte voor iedereen natuurlijk die het moeilijk heeftWelkom Jacc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Nou Darals je ooit ergens welkom bent dan daarmoet lukken dusduim voor jeJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Ik had t zelf kunnen bedenken.............maar thnx voor je uitleg DarPs hou je in de gaten hoor met je sollicitatiesGo for it!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Valentinewoorddomino is domino met woordendus het is de bedoeling dat je één zin maaktdie begint met het woordwaarmee de vorige is ge-eindigd.Ik doe het maar even hier uitleggen, want hij is alzo versnipperd geraaktis niet erg hoorgroetjes Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Dar, beter teveel dan te weinig, toch?!Nee, ik ben net thuis, valt mee toch?Ik heb wel besloten niet meer te werken vandaag, morgen om 5.45 uur op, even niet.Komt morgen wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Tijn God zij dank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Nou je zag deze baan anderswel héél snel nadat je die knoop hebt doorgehaktdus wie weethet heet niet voor niets zo dat je door een besluit te nemenal energie vrijmaakt of ruimte creeert voor iets nieuwsDus t zou me niet verbazen als dit m al wordtJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 ga ff uitloggen en de sauna in,moet ook gebeurentot latersJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Ja hoor Tijn, ik ben er weer helemaal. Hier gaat alles verkeerd dus dan is het goed. Zo hoort het in huize Bol.Deed net de deur open om een kat binnen te laten maar ik heb er twee. Had Kwiebus niet gezien, deed de deur dicht en hoorde in eens een heel raar geluid. Nou ja, heb nu een kater met een knak in z'n staart (grapje hoor) maar hij zat wel tussen de deur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Jane,Ik begrijp woorddomino wel,maar ik zag het laatste stuk en ja, toen dacht ikdan is dit zeker de adb stijl ofzo, vandaar.Veel relax plezier in de sauna!Inderdaad snelle actie Dar, gaan met die ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Hee Bol als je t vervelend vind dat ik om je moest lachen, ff zeggen he, haal ik t weg hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Dar zo'n verstandige moeder, zo'n verstandige zoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Witte lieverd nee natuurlijk hoef je het niet weg te halen. Vind het wel fijn als er gelachen wordt. Moet kunnen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Ja je schrijft t zo grappig dat ik helemaal voor me zie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Ik zie net dat er ook een Papillon mee leest. ff wachten hoor. M'n schepnetje staat nog klaar:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Blijf maar lekker lachen Witte. Doet altijd goed. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Das de waarheid als een koe Bolletje.Ben blij dat je er weer bent!!enne de papillon al gevangen??Ik ben er weer weg vanlaterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Kit die kat denkt na hoor. Kun je aan heel z'n snuitje zien. Prachtige snuit heeft hij of zij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Dar met mij gaat het goed hoor dank je. Hoe is het mogelijk, Jouw kat lijkt inderdaad de kat van Kit. Maar das een echte Kittekat hoor. Maar heerlijk dat je de dieren hier kunt laten zien. Zal ook eens kijken of ik die kleine dreumesjes van mij op de foto krijg. Nou ja klein. Kwiebus een een beetje uit de kluiten gewassen. Weegt ongeveer een 7 kg. Pommie is net zo dik als ze lang is. Als ik lang haar loop als ze op de bankleuning ligt, moet ze me altijd ff met haar pootje aan raken, zo van "hoi basie ik vind jou wel wat hebben hoor". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Kirky als je bij Google "gratis adverteren autoverkoop"in typt vind je misschien zo'n site. Zal ik ff kijken voor je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Kit maar toen was het toch nog een jong katje? mnd of 9 of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Kit ik zal wel eens wat foto's maken. Help me herinneren. Ja als een kat dik blijft kun je er weinig aan doen. Is ze gesteriliseerd? Meestal doordat de hormonen in de war raken, worden ze dikker. Maar beter een lekkere dikke kat dan zo'n mager scharminkel. EEEEEKKKKK Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Kirk inderdaad als je" gratis adverteren verkoop auto's in typt bij Google zie je een hoop sites staan wäar je je auto kan aan bieden. heb verder niet gekeken wat je moet betalen als je je auto verkoopt want er hangt meestal een prijskaartje aan. Maar kijk maar eens. Succes:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Kit wat is jou aan geraden door die dierenarts als ze zo'n paniekaanval krijgt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Isa sterkte de aankomende tijd:heart:, wees blij met jezelf en laat maar zien wat hij weggooid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden