meiske Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Isa,ennnnnnnn heb je die baan???????????Isa ik las het , wel goed dat je er zo positief over denktzal voor je duimen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 quote: Originally posted by: meiskeIsa, ennnnnnnn heb je die baan??????????? Isa ik las het , wel goed dat je er zo positief over denkt zal voor je duimen:present: Oke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Isa,dat is mooi, afwachten maar....Fruit,ja, hoe wonderlijk kan een "gesprek" zich ontwikkelen.Ik ga ook mijn bed opzoeken.Fijne avond nog allemaal,mooie dromen voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 albertina slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Hoi allenAri ik was geen wereld fietser hoormaar heb in mijn 1e jeugd een jaarAmerika rond gefietst en kwam toende Amish tegen in hun koetsjes.Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Isa, ik denk ook dat je de baan hebtzo maar, omdat je m verdient:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 hoi Jane:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Fruitvlieg: ik ben dubbel zoveel gaan werken, plus inwerken, driedubbel zoveel dus.Geen puf meer om te lezen en kan dus weinig betekenen hier, komt wel weer.Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Ja Isa en ik neem aan dat je niet bij je ouders blijft uiteindelijk, dus dan kun je elders weer verder kijken,komt tijd komt raadJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 An rustig aan heslaap lekker:lips:knuffie van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Hee Ari, Nee dat is het niet, zie eerdere conversatie hierover met Bol vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 IK ga er ook vandoorslaap lekker:lips: allemaalknuffel van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Ik stop ook voor vandaag en kruip dadelijk lekker onder de wol. Ben moe en morgen staat er een pittige dag voor de boeg.Trusten allemaal en tot mogen weer.Alkol hoop dat je vanacht niet teveel last krijgt van apneu:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Dank je Bol en rust maar lekker uit, twas een heftige dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Even zomaar een teken van leven van mijn kant.Weest allen van harte gegroet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Hoi Corientje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Ik kom even binnenstormenWe krijgen een katje, is bijna helemaal zekerAs zaterdag wordt ze gebrachtZe heet JackyWe hadden even een verschil over de vergoeding die ze van me wil, dus daar zou het nog op kunnen afketsen. Foto's volgen Joepie !!En ik heb een wandelstok, niet die Afrikaanse helaas, want die man deed zo geheimzinnig met het onderhandelen en daar hou ik niet zo van. Dus nu een mooie zwarte. Voor een habbekrats + verzendkosten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Ik heb er al eentje staan Bolletje, maar twee staat vast ook heel leuk. Mn hele huis vol trommels en djembé, erg leuk ! quote: Originally posted by: bolletjeWoman kun je ook nog iets met een didgeridoo? (woord op gezocht op internet dus moet kloppen).Zelf gemaakt. Moest mijn vriend gaan gebruiken voor z'n apneu. Maar staat er tot op heden, heel zielig in een hoekie:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 goedenavond alcoholgerelateerdener staat nu al ruim een week een plastictas met 5 grote blikken bier hier in de halvan het vriendinnetje (dorstig typje )van mijn zoon.Heb zo'n zin om die zak (per ongeluk) een enormetrap met mijn klompen te geven richting buitendeurdit even terzijde...*aanpassing: wrong emoticon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 BolGoed dat je weer terug bent, go for it!IsaVerdrietig voor je.Ik hoop dat je met kracht voor jezelf kiest,zo te zien wel. Merk wel in je berichten dat je toch nog hoop koestert?Is je goed recht, het is jouw leven immers.De tijd zal het leren.Hoop dat jullie dit morgen nog lezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Nou voor de rest reageert er hier niemand meer.Ga nog even tievie kijken.goedenacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 CocoWeg met dat bierNeem het nu mee of je kiepert het bij de vuilnisJouw huis, jouw regels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 womandat kind weet helemaal niets van mijnalcohol allergie...wil dat haar ook niet aan haar neusjehangen... ken haar veel te kortZe komt pas weer in het weekend maardan zal ik haar inderdaad zeggen dat ik wil dat ze het daar weghaalt of opzuipenboven of meenemen of ik dump het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 wat leuk trouwens, nieuw katje Jackyik hou er ook niet van als er geheimzinnigwordt gedaan bij onderhandeling, ik was ook afgehaakt .. nou ja dan toch mooie zwarte stok,wel heel vervelend dat je überhaupt zo'n ding nodighebt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 slaap lekker allen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden