Soothe Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Niet met me dollen hè, ik was er niet.@ Ari Kom jij alles weer in war gooien. We waren er net uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Ander bericht.Boer dood gegooid door verdwaalde klomp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Jane,ik kan het wel waarderen,werkelijk. lachen......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Soothe,oei....ik dacht dat je weg was.Betrapt.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Beetje bijgetrokken Bolletje. Gaan met die banaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Zo ontstaan er nu Babylonische spraakverwarringen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Soothe zeker weten;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 quote: Originally posted by: bolletjeWoman kun je ook nog iets met een didgeridoo? (woord op gezocht op internet dus moet kloppen).Zelf gemaakt. Moest mijn vriend gaan gebruiken voor z'n apneu. Maar staat er tot op heden, heel zielig in een hoekie:( Een didgeridoo voor apneu, het moet niet gekker worden. En Bol kun je toch nog even de naam van dat lippenapparaat tegen apneu geven, zoals je eerder deze dag vermeldde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Hoi An,Kit,jij ook een fijne avond.Verkeerde emotion. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Ga nu maar weer eens naar mijn cursus Frans bij de Alliance Fr. Dus a tout al l'heure mes amis. :wine: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Alkol ik zal eens op zoeken waar je informatie kunt krijgen w.b. een didgeridoo en apneu. Doordat je je lippen moet spannen bij het bespelen van een didgeridoo train je ze om sterker te worden.Zal, als ik er aan denk morgen aan mijn kabouter vragen hoe dat aparaatje heet. Maar doordat ik het morgen druk heb, kan het zijn dat ik het vergeet. Help me dan te herinneren? Ga nu eerst ff zoeken voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Goedenavond allemaal,nog niet bijgelezen, vandaag een drukke dag gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Ari nee het is een heel klein flexibel dingetje zeg maar dat je voor je tanden en achter je lippen moet houden en dan moet je zoveel sec. je lippen spannen. Als ik de naam weet zal ik het wel eens op schrijven. Zo is het moelijk uit te leggen maar ik weet dat mijn kabouter er veel baat bij heeft gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Hoi , volgens mij is het wel rustig hier op het forum, ik kom maar niet bij gelezen.Ik heb me van alles op mijn hals gehaald.Het voelt goed en is allemaal leuk en wel, maar ben nog niet zeker van mezelf of het wel lukt allemaal.Van de andere kant sta ik van mezelf te kijken wat ik voor een energie heb, maar het blijft een fragiel evenwicht. Genoeg werk aan mezelf nodig, dus blijf ik nog maar hier op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Winghet zijn 2 woorden:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Fruitvlieg, het is mij ook een volsrekt raadsel.Ik heb dat ook, dat moet ik weten.Waarom een streng van 15 meter schuim, wat ook nog piept.Om ruggen van naden te kitten.Ik denk dat het bij een schildersklus hoort.Je wordt niet zomaar schilder, daar komt meer bij kijken.Ik denk dat het beroeps geheim is.Anders slaan we allemaal aan het rugkitten.De niet zoveel kittende, en zeker geen ruggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 goedenavondhaha is dat ook al alcoholgerelateerd????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Nee meiske, dat is het niet. Wilde je iets kwijt.Stort je uit.Misschien kan ik er wat mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Soothe,nee hoor ik wil niks kwijt,was effe geintje tussendoor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Dat moet kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Goedenavvond allemaalik ga zo maar mijn bedje ingewoon gewerkt en weer niks bijzonders te melden:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Ha,gelukkig ben ik niet het enige nieuwsgierige aagje hier.Ook hier driftig gegoogeld.Ben blij dat ik niet meteen aan 15 meter kitrugvulling hoef.Hier is het per centimeter te koop.Wat een opluchting......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 AR,slaap lekker,je klinkt een beetje moedeloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 AR slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden