bolletje Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Lieve mensen,Nou weet ik het helemaal niet meer hoor. Had zo'n goeie zin en zit nu te brullen. Bah. Ik vind het allemaal zo moeilijk. Weet dat Soothe gelijk heeft als hij zegt dat ik veel berichtjes schrijf. Zit hier vaak alleen thuis en vind het dan heerlijk om mezelf nuttig te maken door anderen te helpen.Maar wat Tapas zei daarin heeft ze ook gelijk. Ik moet mezelf belangrijker vinden. Ben daar ook druk mee bezig. Is een langzaam proces.Het enigste waar ik erg veel moeite mee heb is, dat mijn taalfouten gecorrigeerd worden. Kijk ik heb echt veel gezopen en ben niet zo heel piep meer dus weet ik vaak niet of ik dingen goed schrijf. Dan denk ik wel eens,"als je daar op gaat letten ben je verkeerd bezig" Dan let je op de fouten van die ander waardoor je je zelfbeeld om hoog kan krikken. Als deze mensen hier zouden komen en ik geef ze een penseel in hun handen om een schilderij te maken, of geef ze een stuk steen waar ze iets van moeten maken, ga ik ook niet constant lopen verbeteren. Daar gaat het niet om.Maar ik zal dadelijk eens een beetje rustig gaan zitten overwegen, hoe ik het het beste kan doen. Maar ik blijf komen hoor. Das beloofd, ik ga niet weg. Ben veel te blij met jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Dag Pippi, 31 dagen is knap. je krijgt een Uit m'n privé kas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Haha, lief van je Sooth. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Ari, 16:58InsgelijksIdd na 35 jaar drinken staat alles nog in het teken van de alcoholmaar dan zonder alcohol. Gisteren moest ik een klusje doen en dat deed ik vaak met een drankje erbij.nu gaat het zonder en dat gaat ook goedEn na afloop een glas van iets anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Lieve Bol, gewoon schrijven wat je wilt en die taalfouten vallen wel mee, ik maak ze zelf ook.Zolang we elkaar maar snappen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Bolletje, nergens heb ik gezegd dat je teveel berichtjes schrijft.Waar staat dat?Nu breekt m'n klomp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Kirky, dat was toch niet je rug hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Nee Soothe dat heb jij ook niet gezegd hoor dat was Adam geloof ik. Maar de meeste berichten die ik schrijf zijn berichten naar anderen niet over mijzelf. Nee dat was jij niet:present:Maar het is nu allemaal een beetje een warboel in m'n hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Dat was Adam geloof ik.Nou weer een hele diskussie zal ik maar zeggen.Ik merk dat ik het met delen van iedereen eens ben,maar ook stukken juist helemaal niet.En dat zal andersom ook zijn, want ik kan ook veel te veelwoorden nodig hebben om te zeggen wat anderen in weinig kunnen.Bol dat zie ik bij jou ook, door zoveel met anderen bezig te zijn, ben je indirekt ook met jezelf bezig.Daar is niets mis mee, en je kunt jezelf veel direkter meer geven.Bijna altijd kun je wat je een ander zegt, ook tegen jezelf zeggen.Dus kun je je eigen spiegel wordenheb je geen dure peut meer nodig ook!Het is wel fijn als je het jezelf meer bewust wordtwant dan werkt het 2 kanten uit en geef je jezelf niet weg.Albertina bedankt voor de spons en de spiegel,ik herken hetzelfde in mijn stokpaardje van rose en witte liefde.Ik houd meer van de witte, de spiegel dus, en jij ook Sootheals ik jou goed lees. Maar de mensen die van rose houdendie kunnen bij Bol prima aan hun trekken komen.Gelukkig kunnen we naast eklkaar leven en af en toelekker bij elkaar spieken, want zeg nou zelf soms lekker gepamperd worden is ook best lekker. En de rose klantjes hebben af en toe weldegelijk een schop onder hun kont nodig, zolang ze er maarop mogen vertrouwen dat het een witte-liefde schop is en geen doodschop.Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 jane,mooi geschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Kirky, ik neem aan dat je dolt. maar is het niet gebeurt is gebeurd.Zal wel een grap zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 kirky, ik doe ook maar een gooi.Oei, lettertje vergeten, het toetsenbord weigert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Voltooid deelwoord, denk ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Wing:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Gebeurd is het voltooid deelwoord van gebeuren: het is gebeurd, het was gebeurd of het zou gebeurd zijn. Meer voorbeelden: Wat is er gebeurd? (Is is de persoonsvorm.) Gebeurd is gebeurd. (Een verkorting van 'Wat gebeurd is, is gebeurd'; is is hierin de persoonsvorm.) Het ongeluk zou al een uur geleden gebeurd zijn. (Zou is de persoonsvorm.) Wat zou er toch gebeurd zijn met die vermiste hond? (Zou is de persoonsvorm.) Dat het voltooid deelwoord gebeurd op een -d eindigt, is te horen aan de verleden tijd gebeurde (er gebeurde van alles). De d die hierin te horen is, komt terug in het voltooid deelwoord. De twijfel over gebeurd/gebeurt wordt natuurlijk veroorzaakt doordat het verschil tussen de tegenwoordige tijd en het voltooid deelwoord niet te horen is. Dat belooft wat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Adam, ik ga met de hond uit.Eerst een paar schoenen aan.Hoewel ze hier ook op klompen lopen.Het heeft hiet toch iets Noord- Hollands!Leuke buurt hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Albertine, het eerst is met een t. De tegenwoodige tijd van gebeuren. derde persoon!Het tweede volt deelwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Dat gaat jouw niets aan Adam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Adam,Soothe heeft het antwoord al gegeven.Soothe,als ik jou was ging ik snel mijn klompen aantrekken,die arme hond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Bolletje van mij een dikke hug, want ik vind het altijd prettig om je te lezen. Je bent op een fijne manier opgewekt, dus dan weet je dat !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Even vermelden dat ik aan het onderhandelen ben over een prachtige Afrikaanse wandelstok. Mooi gekerft. kan ik mee voor de dag komen. Ben benieuwd..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Boer zoekt hond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Ja Albertinadas nou mannen-diepgang:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Woman kun je ook nog iets met een didgeridoo? (woord op gezocht op internet dus moet kloppen).Zelf gemaakt. Moest mijn vriend gaan gebruiken voor z'n apneu. Maar staat er tot op heden, heel zielig in een hoekie:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden