Spring naar bijdragen

Zaterdag 14 November

Driek

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 202
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Meiske: dikke knuffel terug, je bent altijd zo aardig.

Witte ook en Kit. Ja gistermiddag was ik ook al moe van die lange werkweek.
Alsof ik niet moe mag zijn. Ik zit nu in een periode dat ik nauwelijks tot niet drink,
maar dat ik van die momenten heb dat ik weet dat ik het beter niet kan doen.

Kunnenn jullie ook zo tegen die december maand aanhikken?
Bij ons is het heel, heel , heel druk. Behalve de feestdagen, veel verjaardagen, feesten en ook nog eens mega veel werk. Je zou daar toch gewoon van moeten genieten.

Zijn er mensen die dat nou leuk vinden allemaal???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi Emmaroos.
Nou je weet in vervolg wat er gedaan moet worden..
Een chineze kaars voor iedereen aansteken dan loopt het forum direct vol.
Grapje hoor, was natuurlijk etenstijd, dan is het altijd wat stiller toch?

Wel een beetje eng Vie dat hij 24 uur aan moet blijven. IK ben daar nooit zo van bijv in de nacht.
We zullen maar met zn alle wensen dat er niets gebeurd, dan zorgen onze positieve gedachtes weer voor jou!
Ohh ben ik ben gek op bling bling, dus zilver is helemaal ok!
Bedankt voor je initiatief, echt heel leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja An, er zijn mensen die de feestdagen leuk vinden.
Ik ben er een van, ik geniet er met volle teugen van, december is mijn lievelingsmaand en eigenlijk begint het 11 november al, Sint Maarten, dan versier ik mijn gang voor de kinderen die aan de deur komen en vandaag de intocht van Sinterklaas en op naar 5 december.
Heerlijk heerlijk heerlijk.
Dan onze trouwdag 14 december en meestal gaan we dan een weekje weg en dan de kerst, hoe druk ook, ben als een kind zo blij.
ook verjaardagen kan ik me al weken op verheugen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Ies,
Ik kan me voorstellen dat je het nu even allemaal niet zo leuk vindt maar probeer je er toch een beetje van te genieten?
Maak je eigen feestje maar, met je familie of vrienden uitnodigen of ergens heengaan.
Maar goed, ik heb makkelijk praten he, ik begrijp je echt wel hoor, maar dat weet je wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieverd, dat weet ik wel zeker.
Je kent mijn verhaal toch? Nou en bij mij is het ook goed gekomen endat had niemand verwacht, ik al helemaal niet. Jeetje.
En achteraf begrijp ik waarom alles zo is gelopen, natuurlijk de verkrachtingen niet, ik begrijp nog steeds niet waar dat goed voor was maar de rest.................
En jij gaat achteraf ook dingen zien die je nu nog niet kunt zien maar dat komt wel, geloof me.
Je bent zo'n lieve meid en jouw geluk komt op een dag, echt waar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie. Mijn naam hoeft niet op het kaarsje hoor. Ik heb jullie toch;)
Ben net ff naar de kabouter geweest omdat Letty twee keer geprobeerd heeft, hem te bellen maar hij nam niet op. Ze maakte zich zorgen. Er was niets aan de hand met hem behalve dat hij koorts had, keelpijn misselijk en rillerig. Ik zei dat ik Letty zou schrijven dat het goed met hem ging daar protesteerde hij tegen. Ik zei "Zolang jij niet stijf dood ligt gaat het goed, de groeten" Heb hem nog een kusje gegeven en ben gegaan.
Zo ben ik voor mezelf op gekomen of niet:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee lieverd een echte schilpad moet drie kleuren hebben zwart rood en wit. En valt onder raskatten. Zo is mij verteld door de bazin van de d.a. Die kleuren moeten niet over vloeien in elkaar maar appart in de vacht zitten. Vaak wordt er een fout gemaakt tussen lapjeskat en schilpad. Een lapjeskat is zwart-rood en soms ook wit er in maar dat loopt meer door elkaar. Een beetje gestroomd, dat is het verschil. Mees is een scheet maar een cypers witte kater. Maar wel erg mooi getekend. En een heeel lief koppie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isje en Jane ja het valt niet mee en zit nu dan ook een beetje met schuldgevoelens maar ik moet er allert op zijn dat ik niet gemanipuleerd wordt door de kabouter zijn geklaag. Vind dat ik genoeg voor hem doe. Maar hij wil graag dat ik heel veel voor hem doe, dan is het pas goed. Dan heeft hij een bevredigend gevoel en ik lig voor apegapen.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar ik zal eens proberen om van mijn katten een foto te maken ik heb een lapjeskat. Het is zo'n deugniet en veel te klein en te dik maar een lieverd hoor. Maar eigenwijs!!!!! Kwiebus is een lobbes maar een beetje te groot geworden. Zal het wel eens proberen om een foto te knippen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...