Spring naar bijdragen

Zaterdag 14 November


Driek

Aanbevolen berichten

Goh, das ook een unicum voor de zaterdagmiddag, een uur lang niets geschreven.
Witte, ik ben geen zorger, ben ik inmiddels achter. Mijn lief vindt het ook vreselijk als ik loop te redderen, dat past me niet, vindt hij. Overigens is hij ook geen over-zorgzaam mens.
Soms vind ik het wel moeilijk om problemen te laten waar ze zijn, je zou wel een toverstokje willen hebben en met een stroom sterretjes ieders zorgen wegnemen.
Maar zoals mijn Mama vroeger zei: je krijgt eelt op je ziel van problemen oplossen, daar ben ik het wel mee eens. Niet altijd leuk, wel leerzaam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 202
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Een schatje hoor Woman, maar zo te zien is die foto in de zomer gemaakt, dus zal het katje inmiddels wel wat groter zijn. Ik dacht aan een vorige foto te zien dat het een heel jonkie was, en zwart?
Maakt ook niet uit, als je er maar blij mee bent.
Mijn lief belt net dat hij gewonnen heeft met het toernooi en een fles champagne heeft gewonnen. Heb hem aangeraden, om die dan met de verliezers op te gaan drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, Bol, dat is de tweede keer dat ik vandaag een kadootje krijg. Dankjewel!
Wat eet je vandaag?
Trouwens ook al komt de Sint misschien niet langs, jij hebt toch allang je kerstboom staan?
Heb je al aan een paasboom gedacht? Beetje om te geinen, maar ik ga dat aanstaand jaar wel doen, een paasboom opzetten. Ten eerste omdat ik in maart 50 jaar word en ten tweede omdat mijn stief-kleindochter dat heel leuk vindt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isje was een rotsmoes hoor. Ik had gezegd dat ik dat deed omdat ik het met die dagen erg druk heb met de verhuizing. Maar ik vind het zo gezellig staan. Buiten dat ik een hekel aan die zuipschuit van een kerst$%^heb. Kaarsjes staan hier al vol op te branden. Lekker knus maken voor mezelf.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol voorlopig heb ik met hulp van Kat Brasser een pond boontjes afgehaald en voor de rest heb ik allerlei spannende dingen in huis, dus dat smikkelen komt nog.

Ik zocht iets en vond wat anders. Namelijk een Chinese wenskaars die zeven dagen brandt. Die wil ik wel aansteken.
Willen jullie ook een wens doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat klopt Dar, toen ik op Katendrecht woonde zat er een Chinese toko op de hoek, en dan nam ik soms zo'n wenskaars mee. Maar ik vond er nog eentje hiero.
Je hoeft niet te vertellen wat je wenst. Het is gewoon een kwestie van een klein gebedje doen en de naam van degene die mee doet aan de kaars, er op schrijven. Stift ligt klaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja vind ik ook al zo gek Dar, maar misschien een goed teken dat het zo stil is?
De hele dag eigenlijk al.
Maar misschien komt het door de Sint, een stille hoop dat er iets in het schoentje zit.
Hoort wie klopt daar kind'ren....
Halloooo, het is pas 14 november hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar jouw echte naam staat op de kaars en Isa jouw forumnaam.
Wel fijn dat we zo gevoelig zijn dat we in positieve kracht geloven.
Op 2 december is het wereldwijd tai-chi-dag, volle maan, en dan gaan we coor alle geluk en gezondheid voor iedereen die zich wat minder voelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, het eten zit er hier ook in.

Verse paste (gekocht hoor) met zelfgemaakte saus waarin een restje gehaktbal (ons ben zuunig) en
toe: het lekkerste toetje nl. Mona pudding citroen kwartktaart.
Morgen witlof!

Ben best wel moe dus ik denk vanavond een vroegertje met een boek.

Vie,
Wil je mij svp erbij schrijven? Ik heb een wens voor iemand die heel ziek is. En heel jong.
Dank je wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje: dan liggen we er allebei vroeg in :D

Vandaag gewassen, bedden schoon, boodschappen, stad (godsvermogen aan geld uitgegeven aan mijn super puber), koken (bami is het geworden) en niet kunnen werken. Morgen nieuwe dag.

Ik ben dus echt zo iemand die wil drinken om door te kunnen gaan.
Idioterie. Gewoon vroeg naar bed en luisteren naar het lijf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jouw naam staat ook op de kaars hoor Houtje.
Dit is trouwens wel grappig, want je mag die echt zeven dagen niet uitblazen, dus dan sjouw ik die zeven dagen mee, ook naar bed, want je wil niet dat er een hond met zijn staart door de vlam wappert en je huis in de fik staat.
An, lekker slapen.
Houtje aan een toetje had ik nog niet eens gedacht, de boontjes staan nog te sudderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...