Spring naar bijdragen

zondag 15 november

Vie

Aanbevolen berichten

Dank je Witte.
Ja ik voel me inderdaad best een beetje trots.
En ik lig nu ook niet meer in bed maar zit nu aan de eettafel, lekker met een kop kop koffie.
Nog bedankt hoor allemaal :)

Hoe gaat het met jou, ook al weer lekker vroeg erbij?

Blijf inderdaad maar lekker binnen, sluit me bij Bol aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 345
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik voel me ook een beetje trots Pip
gewoon, omdat het jou gelukt is en je trots bent op jezelf
En ook, omdat het zo mooi is wat we hier op het forum voor elkaar kunnen betekenen.

Nare klusjes altijd he Kit, als zo een app. op begeven staat.
Ik draai liever 10 wassen achter elkaar als dat ik achter reperateurs enz aan moet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahahah ik blijf lachen om jou Tas
Tortilla op dit tijdstip!!!

Ben trouwens blij te lezen dat je het zo druk hebt met heel veel dingen (natuurlijk niet die rotte palen)
Dacht oh jeetje als alles daar maar goed gaat.
De laatste keer dat je wegbleef, ging het niet zo goed met je daarom.
Zal voortaan niet direct zo doemdenken als je er ff niet bent
Doe je trouwens ook mee aan de sinterklaas actie???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klopt Tapas,

komt door de medicatie, ik heb gewoon geen trek!
en voor zo een kettingroker als ik............dat is een wonder :D

het gaat inderdaad best wel goed maar tegelijkertijd ook weer niet.
ik ben op dit moment zo druk bezig dat ik helemaal mijn regelmaat kwijt ben
ik slaap maar 3 uurtjes of een paar dagen later 16 uur, ben dus compleet over mijn grenzen heen gegaan.
waarschijnlijk ook een gevolg van de medicijnen want ik zie verdorrie alles behoorlijk helder, en ik ben zo een eigenwijze doos dat ik dan direct even alles aanpak.
maar goed, komende week wordt dus weer even pas op de plaats maken en mijn regelmaat er weer in rammen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane ja het is beter zo. Ik merk zelf dat het beter was geweest als hij nog een maand in het verpl. tehuis was gebleven. Nu zit ik toch dadelijk als we aan z'n flat beginnen met dubbele lasten, want hij moet toch ook verzorgd worden. Van de week had ik echt zin om te gaan beginnen aan de flat maar zie er nu een beetje tegenop.
Heb al zoveel voor hem gedaan. De tijd dat hij in het ziekenhuis in Ede lag moest ik 5 uur heen reizen, een uurtje bij hem zijn en dan weer 5 uur terug.
In het ziekenhuis in nijmegen was ik 5 uur onderweg. En dan z'n was, z'n grote huis, z'n tuin, mijn huis nog fffftt. Hoe heb ik het vol kunnen houden.
Toen hij thuis was heeft hij een jaar in z'n bed gelegen beneden, terwijl hij na 3 mnd. lichamelijk niets meer mankeerde.
Weet je, je doet zo veel voor hem, maar ziet eigenlijk nog steeds een sombere, knorrige kabouter en dat kost zo'n hoop energie.
Maar wie weet als we morgen bezig zijn dat het dan weer beter wordt in ik meer zin krijg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Tasseke, hier nog eentje die zijn regelmaat helemaal kwijt is.
Maar heb hier wel veel hulp gekregen van Isa, Witte en Bolletje.

Ben nu bezig met lijstjes maken per dag.
Ook probeer ik wat eerder naar bed te gaan en wat eerder op te staan.
Zo probeer ik stapje voor stapje er weer wat regelmaat in te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kit ik probeer dat ook maar het is zo moeilijk want dan pakt hij mij op m'n gevoel. In de zin van "Je hoeft nu ook niet zo veel voor me te doen"Hij wil maar praten en praten over zichzelf. Is gewoon erg onzeker maar heeft niet in de gate wat ik allemaal voor hem doe. Ik kan dat wel aan ik ben de sterke Bol. Als ik maar bij hem ben dan is het goed, verder heeft hij eigenlijk niemand nodig. Zelfs z'n kinderen niet. Die wil hij eigenlijk niet meer zien. Waarom? Als sla je me dood, niemand begrijpt er iets van ook de kinderen niet.
Maar goed genoeg geklaag, het zal allemaal wel mee vallen, en ik heb hulp, das een heerlijk gevoel, niet overal alleen voor te staan. We doen het met z'n drietjes. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

fruit,

ik gebruik een nieuwe antidepressiva die tegelijkertijd voor adhd wordt gebruikt.
eindelijk lukt het me om projecten af te maken.
helaas begin ik ook veel nieuwe projecten dus ik zie nog steeds niet het bos door die rottige bomen heen :D

pip,
regelmaat is belangrijk!
ik vond het altijd zo een burgelijk gedoe maar ik kom er steeds vaker achter dat het belangrijk voor me is.
zonder regelmaat beland ik in de meest vreemde situaties, wordt onrustig en herken dus mijn gevoelens niet meer, in ieder geval te laat.
dus ik doe met je mee!!!
Lang leve de burgelijkheid en lang leve onszelf :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...