Spring naar bijdragen

zondag 15 november

Vie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 345
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
jip

Dat je geraakt bent lijkt mij alleen maar iets over jou zeggen.

Jip
:)

Sinds wanneer kan Jip gedachtenlezen bij Isa en concluderen dat ze geraakt is?
Dat zegt iets meer over Jip juist dan over Isa.

Isa is volstrekt eerlijk geweest en heeft heus de nodige kritiek over zich heen gehad, ook o.a. van mij.
Daarentegen vind ik dat, als je met iemand van mening verschilt, je dat gefundeerd moet doen en
oprecht moet proberen te blijven.

Twee mensen die vandaag zich blootgegeven hebben, in één veeg uit de pan bestempelen als "slachtoffer"
zegt meer over degene die dit etiket opplakt dan over deze twee personen die het opgeplakt krijgen.

En ja, in het algeméén maken alcoholisten zich méér dan gemiddeld aan slachtoffergedrag schuldig.
Maar is dat een reden, voor iemand, die er blijkbaar boven staat, om deze twee personen daarvoor
zó te moeten afkraken?

Ik vind (en ja: ook ik houd het bij mezelf ja) dat dat gewoon niet netjes is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Houtje ik was er wel maar te druk bezig met reageren op alles en iedereen hahaha. Heb die zetpillen maar ze werken dan niet. Lijkt wel of mijn hele lijf van slag is op kotsdag. Weet het niet maar neuroloog, HA en zelfs google heeft hier een verklaring voor maar het is echt niet te stoppen dan. Tis altijd maar 1 dag dus miss probeert mijn lichaam op die manier te ontgiften van de tramadol want het is bocht hoor. Maja hoef ik jou niets over te vertellen daarover. Heb omeprazol voor mijn maag en mitillium tegen het braken maar om de zoveel tijd is mijn lijfje eigenwijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup,

Enne.....ik ben geen arts natuurlijk maar als je van de Tramadol zo ziek wordt, kun je dan niet eens om
een andere pijnstiller vragen desnoods morfine? Ik gebruik het nu 1,5 jaar, ja inderdaad ik weet dus ook
echt wel wat ernstige pijn is anders zou ik het niet krijgen.
Maar ik kan juist niet tegen Tramadol.

Het is maar een ellendig verhaal uiteindelijk dat je van je pijnbestrijders zo ziek moet worden.

En kunnen ze je bij de pijnpoli niet helpen? Nee zeker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Jip, hallo iedereen goedenavond
ken je niet, maar wel gelezen vóórdat ik mij hier aanmeldde
als je iets in het algemeen wilt schrijven lijkt
het me niet de bedoeling dat je dan vervolgens
quotes maakt van enkele forummers

Ik ben mijn vriend 7 jaar geleden kwijt geraakt,
waarvan ook de grootste oorzaak drank was
de gevoelens voor hem zijn er nog en laat ik
er zijn en ik heb geaccepteerd dat ik niet meer met
hem samen ben
toch blijft de hoop dat wij ooit weer tot elkaar komen
ook al duurt dat nog 10 jaar !!
dus ...

Isa
val jij nog reuze mee vergeleken bij mij toch ;)
en laat je geen naam aanpraten die niet bij je past
slaafje, nou ja zeg.....lach er maar om, wat een onzin!
en jij ook niet marieke, "wat een flauwekul" zou mijn oma zeggen,
ben het helemaal met haar eens, met mijn oma natuurlijk hè!.

drup
je kotsdagje toch wel een weekje te vroeg niet.... waardeloos!

aanp aanvulling na : "helemaal met haar eens,"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allen,
Ben ik ook weer.
Heb heerlijk gezongen vanavond en de kerk zat stampvol, altijd leuk met een optreden.
Verder heb ik mijn beruchte zondagavondgevoel weer, morgen ga ik drinken gevoel.
Ik doe het niet en de ervaring heeft me geleerd dat ik maandagmorgen wakker word met het idee, mens doe niet zo stom, wat een domme gedachten zijn dat van de zondagavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dit weekend vaak meegelezen en ook ongemerkt veel steun aan jullie gehad. Vooral toen het ging om: "stoppen met drinken is ook gewoonten veranderen".

Ik heb een grote gewoonte veranderd: ik heb dit weekend geschilderd (slaapkamer) en geklust zonder alcohol te halen en/of te nuttigen. Wel wat trek, maar het was goed te weerstaan (voorheen zou ik al voor het klussen zijn begonnen met drinken). Ik kreeg er zelfs plezier in.

Sinds ik naar AA-meetingen ga, heb ik niets meer gedronken.

Iedereen sterkte, succes en droom zacht voor straks ...... :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn Kabouter heeft Tramadol gehad maar kwam helemaal onder de uitslag te zitten. Dus is daar mee gestopt. Maar hij werd ook hartstikke maf van morfine. het is allemaal troep en erg voor die gene die het moeten slikken.
Je schijnt met hypnose, pijn om te kunnen zetten in een ander gevoel. Mijn kabouter heeft daar enkele patiënten mee geholpen. Misschien een idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat lees ik, Pip zit jij ook met een verschoven dag en nachtritme ?
Ik dus ook.
Ik ga nu rond 3 a 4 uur naar bed en slaap om 5 uur smorgens in
Let op, dat is wel eens erger geweest dus dit is nog niet zo'n ramp.
Er was ee periode van de zomer dat ik soms wel eens tot half 9 smorgens wakker lag, zucht.....
Ben dus altijd pas smiddags mn bed uit.
Hoe zit dat bij jou ?
Ik wil wel meedoen met het pact en daar reéele afspraken over maken.
Tenslotte kan er gecheckt worden hoe laat je smorgens op het forum verschijnt :)
Ik wil wel deze week elke dag een uur eerder opstaan.
Uiteindelijk zal ik dan zondag om 10.00 op kunnen staan, ivm kop koffie bij Druppeltje voordat we naar de meeting gaan :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, dit is nog een oude reactie. Ik had dan het hele weekend niet gedronken omdat mijn man thuis was en maandag kon ik dan weer, erg he?
Maar goed, ik heb dat gevoel nu nog elke zondagavond.
Ik heb soms ook het gevoel dat mijn lichaam zegt, nou ER nu maar weer eens drinken niet? je hebt nu al zolang drooggesteen, heb nu wel weer eens zin in een borrel.
Dus ik moet even heel goed uitkijken de komende tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...