BamBam Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Zo heb ik het ook ervaren Kit. Erkennen dat het gevoel van trek er is, er even bij stil staan en het gaat weer over. Ontkennen kost altijd veel meer energie en dan komt het ook altijd terug. Trek mag er best zijn als ik er maar niet aan toegeef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Rudy, je lijf mag misschien aangetast zijn door de chemo maar met je hoofd en het delen van je ervaring is niets mis! Dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Met hier en daar wat aanpassingen lukt het vrij aardig op de been te blijven.Bambam de geest is nog lang niet gebroken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 En weg ben ik weer.Het werk roept.Laat staan die eerste.Leef per dag.Tot een volgende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Hoi Rudy, sterkte en houd u taai. Groet Soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Mijn weerstand tegen de trek liet me bijna plonzen, pas toen ik op de 3de dag hier aan de bel trok erkende ik de trek en toen werd het ook hanteerbaar. Volgende keer eerder aan de bel trekken en niet denken dat kan ik nu wel zelf.De ervaringen en groei van ervaringsdeskundigen is voor mij een fijne en leerzame stimulans; ze vertellen mij dat het kan, dat het mogelijk is en dat het mooi kan zijn en soms is "dat het" "ik" en dan geef ik m'n man een zoen of zo iets en die begrijpt m'n goede humeur dan niet maar dat is niet erg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Wat doe ik bij trek ?Ik drop er een refusal inDrink een glas water En eet een zak spekkies (van die roze met gele)En zit de rest van de dag op dit forum geplakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Tine, één jaar vol. Dat is mooi werk.Ga door op de ingeslagen weg. Groet en ga voort. Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Dhendro , goed dat je een vrouw van stavast bent. Niet om je te ontmoedigen, maar dat gevoel kan ééns op een dag weer komen.Ook hier gebeurt dat soms. Zelfs twee jaar later.Er zijn op onze weg, vaste momenten te prikken met een verhoogt risico.Ook rond de twee jaar kan dat gebeuren.Je liep niet in de val en bent weer iets sterker!Dhendro, denk aan de anderen, die het ook weerstaan.Ze gaan door hetzelfde heen! En allemaal met grote en kleine probleempjes!Een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Oeps was ik alweer bijna verdwenen. Ja Soothe, tuurlijk Soothe, zal ik doen Soothe (Ik denk elke dag wel aan jullie; ook al kom ik niet elke dag binnen kijken )Tine van harte een heel jaar, 12 maanden: :DB):DB):DB):DB):DB):DB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 :D:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Hoi allemaal,In de eerste plaats;Tine, van harte gefeliciteerd.Een heel jaar, is altijd heel bijzonder!!Lekker gewandeld en gefietst vandaag.De was gedaan, de kamer gezogenLekker interresant he.Vind het gewoon gezellig om even met jullie te kletsen.Ben niet zo vaak meer op het forum.De heftigste tijd is voorbij.Maar toch...als ik een tijdje niet geweest ben ga ik jullie toch weer missen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Bolletje, ik bedacht me ineens dat je een heleboel kan opzoeken op you tubeHier word je vast wel blij van :http://www.youtube.com/watch?v...22D2FD030F856&index=10 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Hoi Druppel,Eindelijk je scootmobiel, lees ik elders,Daar heb je lang op moeten wachten!En nog wel met een pyama erbij, wat wil je nog meer?.Hoop dat je er veel plezier mee hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Emmaroos kom je even terug op de draad??Wil weten hoe het met je is???Druppel gefeliciteerd met je ferrari!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Heee rapilos Gelukkig dat je af en toe nog even om een hoekje komt kijken,wij missen jou ook hoor.Je zult vast wel over je jetlag heen zijn nu en weer goed geland in het Nederlandse.Alles verder goed gegaan bij de dokter ook?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Theemuts als je onaangemeld meeleest, kom je ook weer is op de draad. Wil ook graag weten hoe het met jou is en hoe het met je vader gaat???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Albertina, van harte gefeliciteerd met één jaar nuchter. Ik hoop volgende maand deze mijlpaal te bereiken maar hou het principe van één dag tegelijk bovenaan in mijn vaandel. Vorig jaar rond deze tijd ging het mis met me toen ik net negen maanden droog had gestaan. Ik liet mijn aandacht voor het 12 stappenprogramma verslappen, ging minder naar meetings en dacht dat ik het zelf wel weer kon. Grote fout, want als ik m'n eigen kijk op het leven zoals ik dat altijd had gedaan weer toesta de regie over te nemen, ga ik dezelfde dingen die me uiteindelijk diepe ellende hadden bezorgd, weer doen, maar dan in de overtuiging dat het ditmaal beter zou gaan. Na zo weer een paar weken te hebben rondgedoold in mijn eigen verslavingswereldje kon ik gelukkig inzien dat ik het nu niet goed deed en in de tijd dat ik volgens het programma leefde wel. De weg terug was snel gevonden. Deze gebeurtenis was voor mij reden om me nog serieuzer met het programma bezig te houden. Ik realiseer me dat dit voor mij van levensbelang is. Ook als ik geen zin heb in een meeting (en dat komt heus wel eens voor) ga ik toch. Ik heb nog nooit spijt gehad dat ik naar een meeting ben geweest, want ook of juist van negatieve ervaringen leer ik veel. En nu ben ik ook bijna weer een jaar verder en voel me prettiger en zelfverzekerder dan ooit. En gebruiken kan ik daar niet bij gebruiken. Albertina, ga lekker zo door. Want ook jij weet dat drinken niets toevoegt en geen manier is om het leven hanteerbaarder te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Hoi tweelingzus (witte),Ja hoor met mij alles goed.Jetleg is gelukkig allang weer over, alhoewel ik daar zeker 5 a 6 dagen flink last van heb gehad.En bij de dokter??,Daar ben ik na mijn vakantie niet geweest hoor.Met jou ook alles goed?Emmaroos,Hoe gaat het nu?Hoe kunnen we je helpen als je je niet meer laat zien.!Wens je toch sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Staat Tine een jaar droog? Ik zie dat mensen Albertine feliciteren. Die is ook super bezig maar het zijn toch verschillende mensen? Toch?Tine, super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Johoo Kohtje, kom je naar de meeting? Gezelli.Oeps, meetingdraadje nog niet gelezen. Gezellig Koh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Goedemiddag alllemaal Tine van harte gefeliciteerd, hartstikke goed van je Drup ook een voor de nieuwe Scooth, doe je wel voorzichtig? Emma, komt je straks nog ff op de draad meid?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Hey Isa, wat doe jij eigenlijk voor training?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Kohtje,Van alle "fouten"in het verleden leer je weer.Harstikke fijn dat het nu zo goed met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Wie is Tine dan??? Ik ben echt niet meer bij, hoor... Hoe dan ook, die met dat jaar, toch gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden