bolletje Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Vie wat een rot uitslag zeg. Kunnen ze er nog iets aan doen? Ik bedoel kun je het nog kwijt raken? Heel veel sterkte wijfie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Mousie alleen de baarmoederhals? Hoe moet ik dat zien? En wordt dat via de buik gedaan of (ik weet niet of ik dat woord mag gebruiken) dus moet het maar anders, van onderen?Ik weet niet hoe oud jij bent maar heel mijn binnenbandje is er 20 jaar geleden via de buik uit gehaald en ik moet zeggen dat ik er weinig weet van gehad heb. Was toen 38 en na vijf dagen weer thuis. Weinig pijn gehad allen hadden ze me een zetpil gegeven i.p.v. een pijnstiller. Dat deed wel behoorlijk pijn maar verder voor mij, weinig pijn en last.Misschien help dit je om er wat lichter tegenaan te kijken. Waar ben je bang voor? Voor de narcose of voor de ingreep zelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mousie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 hoi bolnee ze gaan van onderen....ben bang voor de ruggeprik de ingreep zelf overleef ik wel...dus jij had er niet zoveel last vangelukkig..hoor om heen allemaal van die indianen verhalen pfffén ik ben nu 35 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Nee nee meis, maak je niet al te druk, Tuurlijk hoor je allemaal enge verhalen maar ik kan ook uit ervaring spreken. Ook een ruggeprik? Het idee vond het altijd heel eng maar ook dat voel je amper, het rare is dat wanneer je de ruggeprik gehad hebt, je binnen een paar sec. warm wordt. Heel je onderlichaam. Je voelt niets meer. Bij mij hadden ze wat haast dus ik voelde wel dat ze in m'n buik wat lucht bliezen maar als het goed is krijg je van te voren een kalmeringstablet dus voel je je al erg rustig en een beetje euforisch. En voor dat ze aan je gaan beginnen krijg je een slaapmiddel toegediend. Dus je merkt helemaal niets. En je bent veel vlugger weer bij. Nou pijn hoef je niet te hebben want dat regelen ze ook, je moet alleen als het goed is rustigaan doen en mag niet tillen. Maar ik moest na een week boodschappen doen. Kreeg van mijn huisarts op mijn duvel maar ik voelde zelf wel wat ik aan kon. Was na 14 dagen al weer de oude. Ook om dat ik geen narcose gehad had. Maar ik hoop dat door dit verhaal je een beetje rustiger bent geworden. Anders blijf je zorgen en angst schrijven, misschien zijn er op het forum wel meer vrouwen die deze operatie gehad hebben. Sterkte hoor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mousie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 dank je wel bolletjetenminste weer eens wat positiefs om te horen.gr mousie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 allereerst Vie, rot voor je dat bericht maar zoooooooooknap van je om niet te gaan drinken.Ik heb het wel gedaan na eern rotbericht en zie hier, alles is verpest.Echtgenoot boos, voel me erg rot.Ook mensen die nu trek hebben, denk dan maar aan mij wat ik voel me miserabel.Mousie, ik was 29 toen mijn baarmoeder er vaginaal uit moest en ik was wel onder narcose maar heb er echt geen last van gehad, totaal niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Dank voor jillie medeleven, Heb al die tijd op de bank gelegen met haar lieve en nog warme lijjfje op die van mij. Moet maar en morgen de crematie. Sjonge wat kan een mens janken. Ga nu nijn flensjes uit doen (bijnaam voor contatlenzen). Eten zal zal zeker niet lukken maar miss ff houzen (tv) om wat afleiding. Alles komt kee en anders niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hella Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Hallo allemaal,Normaal lees ik alleen mee, maar ik las Mousie en dacht wil toch even reageren.Dus Mousie; mijn vriendin heeft vorig jaar dezelfde operatie gehad en ook met ruggeprik. Het is haar enormmeegevallen ze heeft nergens last van gehad. Ook zag zei tegen een ruggeprik op mede door al die spookverhalen.Dus het kan ook anders, gelukkig maar.Sterkte allemaal,groetjes Hella Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Hoi Jip, van harte gefeliciteerd met je verjaardag Weet je je verjaardag zonder drank te houden ?EmmaRoos wat was je reden dinsdag om in te loggen en te vertellen hier staat een fles wijn me aan te kijken ? Hoe kwam die fles wijn trouwens in huis. Je nam nauwelijks de tijd om te kijken wat men aan je schreef, toen was je al weer weg en blijkbaar aan de zuip. Op donderdag kom je je ziek melden; ik neem aan dat dat niet van die ene fles komt. Als je je hier meld van ik heb zo'n ontzettende trek; ik weet niet wat ik moet doen; waarom blijf je dan niet hier hangen tot die trek minder wordt ? Bij mij werkt dat goed omdat de trek afneemt als je wat andere invalshoeken krijgt aangeboden. Bij stevige trek zit ik teveel vast in alleen de richting van de trek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Hoi Druppeltje,Druppeltje, een triest iets. Ik weet uit ervaring wat je voelt!Rot, erg rot.Houd je bijeen onder de gegeven omstandigheden.Het leven is niet rechtvaardig en een verlies is dan ook niet te volgen.Sterkte Druppeltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Dhendro, ik weet dat wat ik heb gedaan niet goed was.Ik heb geschreven inderdaad en ik ken mezelf immers, als ik de wijn koop gaat ie eraan dus ik had niets tegen jullie moeten zeggen.Heb je alles van vandaag wel gelezen want ik had het al uitgelegd. Ook de reden en al schrijvende kwam ik erachter dat ik al veel eerder trek had en toen had ik dat op het forum moeten zetten.Ik heb geleerd van deze fout, echt hoor en ga weer verder met hoe het de afgelopen 4 weken was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Ja, ok dat snap ik maar toch logde je in met die wijn in huis; dat probeer ik te snappen; ondanks je trek en de wijn al in huis wilde je dan toch ergens niet drinken ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Wing,Het concert was prachtig!! In het bijzonder Berlioz.De mars naar het schavot en de heksensabbat, een ware explosieen zeer musikaal.Ik kon niet antwoorden, ik was een gaatje boren bij de buurvrouw!Later zag ik de vraag!Mooi dus! Beethioven ook.Groet.En Wing...zonder drank, een extra dimensie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Nee Dhendro, ik wil niet drinken inderdaad.Ik wil nooit meer drinken en ik prakkizeer me suf waarom het zo nu en dan fout gaat.Verslaving is het woord denk ik.Maar ik hoop dat ik bij een volgende trek aan de bel trek voor het te laat is en dat ik terugdenk aan deze laatste keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Ik denk dat als je van je drankzucht af wilt komen dat je ook aan de onderliggende patronen moet werken.Niet alleen hier van je af praten of puur op wilskracht maar ook de manier waarop je tegen problemen aankijkt. Anders wordt het een hele zware strijd.Ik sta niet altijd 100% droog. Toch vind ik mezelf geen mislukking. Ik heb veel aan mezelf gewerkt de afgelopen jaren en heb er een gewoonte van gemaakt om dat te blijven doen. Het belangrijkste wat ik heb geleerd is om te stoppen met anderen te beschuldigen en in te zien dat ikzelf de manier waarop ik met problemen omga kan veranderen. Dat vond ik in het begin heel moeilijk want ik heb best erge dingen meegemaakt.Zoals waarschijnlijk velen van jullie want je grijpt niet voor niets naar de fles. Mijn pijn onder ogen zien en verwerken was de eerste stap.Daarna komt er weer ruimte om je eigenwaarde te ontdekken.En dan ga je ook de waarde van anderen weer zien. En dat zij soms vanuit hun pijn en onmacht handelen.Van de week gebeurde er iets moois. Mijn moeder had me pijn gedaan. Ik wilde eerst doen of er niks aan de hand was maar dat lukte niet.Ik kan dat niet meer. Toen dacht ik ik geef de brui er aan, ik verbreek het contact weer. Ik laat niks meer van me horen.Maar dat kon ik tegenover mezelf niet maken, met de handvaten die ik inmiddels geleerd heb.Met kloppend hart heb ik haar gebeld en gezegd wat mij pijn deed. En dat ik me afvroeg of ze het met opzet had gedaan. Ze bood haar verontschuldigingen aan en zei dat het een vergissing van haar was.Het was niet haar bedoeling geweest en ze vond het stom van zichzelf. Ze wilde rekening met mij houden.Kijk dan ben ik toch even een beetje trots op mezelf. Dat ik dat nu durf en daarna niet naar de fles grijp.Vroeger had ik het onrecht dat mij was aangedaan vergroot en weggedronken.Dat neem ik mezelf ook niet meer kwalijk. Ik wist niet beter. Toen kon ik niet anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Voor iedereen die vandaag iets naars heeft meegemaakt Emmaroos, geef de moed niet op. Je wilt het zo graag, het gaat je vast wel weer lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Vie sterkte:heart:Drup:heart: sterkte met het verlies van je kat hoor, dat is niet in woorden uit te drukken hoe dat voelt.ik voel wel met je mee.Goedenavond overigens allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Helemaal vergeten Jip van harte:musicnote:AR doe je mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 bedoel je de 25ste Hermie?zo ja dan doe ik mee hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Probeer dat weer wat vaker te doen Wing.De behoefte was wat afgevlakt.Wel let ik op de prijs. Een uitvoering door het concertgebouworkestkan pittig geprijst zijn, zeker met een gerenomeerde solist.Maar soms zijn er ook in de Beurs van Berlage mooie dingen.Ook orgelconcerten, hier of daar.Je kent A'dam, altijd wel iets.Maar de fenomenale akoestiek in het concertgebouw. Wow!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Yep dat bedoel ik, heb de pleisters vandaag in huis gehaald dus ben er helemaal klaar voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 oké ik vind die zuigtabletten misschien wel iets want ik hou niet van kauwgom namelijk;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Die heb ik ook al:D ga het serieus aanpakken deze keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Mag je het in combi gebruiken dan? Hermie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Goedenavond allemaal!Jip, gefeliciteerd met je verjaardag!Naomi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden