lady jane Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Lizzoe, net je introduktie gelezendit is nu dus 3 x = scheepsrecht.Ik lees niet dat je verder hulp hebt gezocht?Dit is zware kost hoor, met alleen het forumkan ik me niet voorstellen dat je het redt.De ADB behandeling is erg goed, maar ik zou ook eens naar de huisarts gaanik lees dat je vrij snel al terugvallen hebt en misschien is het voor jou goed om je met bijv. Refusal daar tegente wapenen. Maar dat kun je beter met hem/haar bepraten.succes Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Ben net thuis van de dierenarts want moest mijn kat in laten slapen. Kom maar op Theemuts want nu lust ik je rauw dat ik de zielige uit hang. Betaal alles zelf en ga een mooie crematie regelen maar voel me erg verdrietig om dit gemis. Ben ik zielig? Nee maar soms voel ik het wel zo en ben daar eerlijk in. Zit nu thuis met een dooie kat waar ik ales nog voor moet regelen en een hondje die nog uit moet.Hier kon je op wachten want kon heel goed mijn mond houden maar nu de kat ook nog eens is overleden is het me te veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 quote: Originally posted by: jane4Alkol natuurlijk verheerlijken we dingen uit het verleden over de doden niets dan goeds toch? Zeker,en dan te bedenken dat ik ooit serieus heb overwogen om meom te laten scholen tot sommelier of wijnimporteur...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Drup lieverd wat erg.Ik kan me voorstellen dat je verdrietig bent, maar houd het hier alsjeblieft bij jezelf joh.Het is erg zat van je kat, maar het helpt jouw rouwproces niet om je weerin die vervelende strijd te gooien.Ik steek een kaarsje aan voor je hier meissterkte Jane:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 oei oei Alkol(zou je nu misschien wel rijk zijn, provisie, passie enz weet je wel),hoezo de kat op het spek binden?nou das weer een valkuil waar je dus NIET bent ingetrapt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Nee dat is niet waar, na een minuut of tien dansen vergeet ik alles. Hoe erg mn dag ook is, het valt dan helemaal van me af.Vooral vorig jaar kwam het vaak voor dat ik behoorlijk verwarrende en verdrietige dagen had. Ik sleepte mezelf dan naar het dansen en jee na tien minuten gleed alles van me af. quote: Originally posted by: EmmaroosHahaha hoe weet je dat Woman, ik heb toneelgespeeld al is dat al jaren geleden maar ik zit op een koor en dat is ook heerlijk. Ik mag maar één avond per week een club hebben van mijn werk dus heb ik voor mijn koor gekozen. Ja je kunt ook wel uit je dak gaan op de manier wat jij beschrijft. Dat is ook zo. Maar je gedachten neem je altijd mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Druppeltje, gecondoleerd.....:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Drup wat vreselijk voor je meid bah. Laat je hem op halen door de D.A. voor de crematie meis? Dan neemt je dat toch een stuk verdriet uit handen. Je krijgt hem dan in een mooie urn (als je wilt) terug.En natuurlijk mag je je zielig voelen, dit helpt bij het verwerkingsproces. Je kunt wat makkelijker huilen.Maar heel rot voor je en wens je dan ook heel veel sterkte. Ook over het verdriet van het gemis kun je hier praten hoor.Je slaat je er doorheen meid. Hier deze is voor jou. En velen van ons weten hoe pijn het doet om een dier te moeten laten inslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Ik denk dat ik er uit benHet wordt:Atelier 'en dan mijn voornaam'Heel simpelIn de subtekst kan ik dan uitleggen wat het inhoudt:Arts & Crafts, Costume & RepairZoiets ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Lieve mensenIK heb net een telefoontje van CPAS Corinne gehadhet gaat heel slecht met haar moeder als ze van het weekend weer een terugval krijgt gaan ze niet meer reanimerenze vroeg of ik dit hier even neer wilde zettenMeiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Welkom Lizzoe. Ik hoop dat je hier op het forum je strijd tegen de alco. gaat winnen. We slepen je er door heen hoor. Want we hebben allemaal het zelfde proces door gemaakt of zijn er nog mee bezig. Schaam je niet en voel je thuis tussen toffe mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 My GodDie bestaat ook al....grmblgrmblDan wordt het:Atelier 304(mn huisnummer) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Meiske Dank je lieverd en ik hoop dat CPAS alle kracht krijgt die ze nodig heeft in deze moeilijke tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Die bestaat óók al....My GodCorinne (((((((HUG)))))))What to say when you loose somebody you love Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Fruitvlieg, ik wil nu naambordje, visitekaartjes en flyers gaan maken....Nou ja doe ik eerst wel AtelierEn wat er dan nog achteraan komt zal zich inderdaad wel aandienen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Lizzoe, van harte welkom hier, schrijf maar lekker van je af.Drup, wat vreselijk voor je, ik kan me echt voorstellen hoe je je voelt, heb het hier met twee honden en een poes meegemaakt. Afschuwelijk is dat.Meiske, wil je aan Corinne doorgeven dat ik aan haar denk?Wat een verdriet allemaal he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Even snel wat eten en chillen.Vanavond weer onderdelen van een outfit testen. Beetje tribal stijl. Belt met dreads enzo. Wel heel interessant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Druppeltje, be strong woman....I know the drillLaat je niet overhalen tot gedrag van anderen waar je niet achter staat. xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Nee de kat is thuis niet gestorven maar bij de dierenarts. Ze werd zo ziek zodat ik er meteen naar toe ging. Toen had ik al een afsrpaak om het dinsdag thuis te doen want vind dat rustiger voor beide partijen en hoopte nog lekker met haar een paar dagen samen te mogen zijn.Ben een sterkte vrouw al lust ik nu we een krat rum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 19 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Lieve mensen die allemaal met me meegedacht hebben, de uitslag van de audio was niet goed en ik zal er mee moeten leven. Maar net als jullie ga ik er niet om drinken.Verder vind ik het heel naar voor Corinne haar moeder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Oh jee Viewat betekent het konkreet voor jeniet goed?Zijn er geen opties meerof mogelijkheden met een operatie?kracht meis:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 19 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Kit ik had er al min of meer rekening mee gehouden dus zo'n schok is het niet. Wilde het alleen laten weten omdat veel mensen zo lief met me meegeleefd hebben.Mijn geliefde komt straks thuis en zal me wel steunen, en ik heb ook geruststellende kruidenthee gezet.Ik overleef dit wel, sommige dingen zijn veel erger.Als je geen liefde meer om je heen hebt, dat is erg.Of als je eenzaam bent en zelf geen liefde weet te geven, dat is ook erg.Als je liefde geeft en krijgt en er overkomt je wat, dan is het ook wel erg, maar niet zo dat je er niet meer overheen komt.En ik wil maar zeggen, met alle vriendschap die ik hier heb ervaren, heb ik geleerd om liefde aan te nemen.Jpoewww, een heel verhaal, maar het is wel zo. Ik kom er dus wel overheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Drup gecondoleerd, heb hier ook al 3 potjes met as in de kast staan dus weet waar je doorheen gaat:present:Woman wat dacht je van: Just Woman of Simply Woman.Verder reikt mijn creativiteit nu even niet want Ex belde net, ligt dus idd met longontsteking en Mexicaanse griep in het ziekenhuis. Kan ik daar, naast zieke dochter, ook weer voor zorgen.. weet het even niet meer en de trek is nu zoooo groot. Ga het niet doen maar toch.. ben kennelijk in mijn vorige leven heel erg slecht geweest:angry:Aanpassing: Vie heb kennelijk even over je heen gelezen en de uitslag is niet goed. Sterkte meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mousie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 hoiwat ik ook ff kwijt wil.lees hier over tegen slagen en dan inderdaad niet naar de fles grijpen ...ikzelf word ook volgende week weer geopereerd aan mijn baarmoedereerst een colposcopie gehad ...en nu moet de baarmoederhals eruit.normaal zou ik dan ook naar de fles grijpen ....om t idee dragelijk te maken..maar ook ik zeg nu nee ik doe t niet...dit doorsta ik ook nuchter!!!!al ben ik behoorlijk bang en van de kaartmousie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mousie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 thanxs kit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden