Hermie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Nee dat mag niet. Mijn plan is om het de eerste week met pleisters te doen (aangezien dit nogal een kostbaar iets is) en daarna met zuigtabletten. En dan nog iets verzinnen wat ik met mijn handen kan doen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Kun je niet ergens twee mitella`s vandaantoveren dan voor de derde week of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Je hebt gelijk Kirky, totally off topic:) maar dat gebeurd wel vaker toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Haha goed plan AR maar eet zo lastig vind je niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Heb al een idee. Heb 3 weken geleden een gitaar gekocht, ga gewoon lekker pingelen misschien leidt het nog tot iets.. popstars 2010 here I come;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Hermie mystery postar;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Leuk idee ook Hermie:)ik ga nu nog even een uurtje op de bank en dan naar bedwelterusten voor strakstot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Zoiets ja Bol haha.Truste AR. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 even voor de goede orde!!het is niet nodig om mijn volgend bericht te lezen en zeker niet te reageren.ik ben ter plekke ontploft en zeker niet meer bereikbaar voor leuke, lieve, aardig en compleet misplaatste hulpvaardige reacties.ik log ook direct uit!dit bericht even om misstanden te voorkomen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Kun je een beetje zingen en een leuke floorshow weggeven dan Fruitvlieg?Hoe is de operatie van je vriendin gegaan trouwens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Ik ontplof!!!!Ik ga rust nemen en alles heel goed in ogenschouw nemen.Ik wordt doodziek van al dat geroddel en achterklap, wantrouwen en beschuldigingen.Als er iemand is die alle zaken van 100 kanten probeer te bekijken, dat ben ik het wel (ok, overdrijven is ook een vak, maar wel leuk zo af en toe).De één is een verrader, de ander is achterbaks en nog een ander is weer wat anders, heb ondertussen wel alle soorten benamingen wel voorbij zien komen.Zo stoïcijns als ik ben, treft mij dit soort ellende des te meer.Ik ben vandaag wel geteld vijf keer benaderd met de vraag of van god los was (mijn benaming), hoe verheven ik wel niet was en het stuitende was de conclusie, dat ik de minnares van Hitler ben.Als we gaan praten over nieuwe en oude........, wat is het moeilijk om voor de eerste keer toe te geven dat je alcoholist bent, wat is het moeilijk om serieus met je probleem om te gaan, wat is het moeilijk om voor de eerste keer eerlijk naar jezelf en anderen te zijn.Tja, dit klinkt cynisch, niet zo bedoeld.....Maar............Heeft iemand al even bedacht hoe het is om voor de 100e keer je billen bloot te geven?????????/Dat is wat ik bij bijna elke nieuwkomer heb gedaanEerlijk vertellen wat mijn leven is geweest en hoe ik dit probeer anders te doen, open in mijn fouten, mijn blunders, maar ook vertellen wat goed gaat.Ik vertel niet wat goed of fout isDat weet ikzelf nietKan alleen mijn ervaringen delen, en verder mag iedereen daar uithalen wat goed voor hem of haar is.Jammer genoeg zijn er een aantal mensen die het anders ervaren en die niet zo blij zijn met mijn bijdrage.In dit geval ben ik inderdaad hypocriet en kies dus voor mijzelfSpijtig voor mijzelf en anderen maar ik wacht de tijd wel weer af dat mijn bijdrages wel tot groot nut zijn.Ik ben even niet in staat om het hele verhaal op een normale manier te brengen en zeker niet in staat om mijn complete gevoel duidelijk te maken.Conclusie;Ik ben pis en pisnijdig tot het agressieve aan toe en voor de goede orde,Ik neem even afstand of zoals Thee het mooi vermeldde, ik ga even in retraite, bezinnen of ik mijn energie hier nog in wil steken.Groet,Tas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Snap er niets van Tas maar begrijp dat je vervelende reacties (PB-tjes?) hebt gehad. Ik persoonlijk stoor me absoluut niet aan jou en vind het altijd prettig om je te lezen.Laat vervelende reacties aan je voorbijgaan. Je bent, gelukkig, jezelf en deelt wat je wilt delen. Als iemand daar aanstoot aan neemt zegt dat meer over die persoon dan over jou!Aanpassing: chips nu reageer ik toch positief en opbeurend.. sorry;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 OK you'r hired Fruitvlieg! Maarre.. was de operatie dan niet een klein beetje voor niets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Tas:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Stoppen met roken, heb het nu drie keer gedaan en rook een ruim jaar niet meer nu. Eerste drie dagen voel je je beroerd, de eerste 2 weken dacht ik vrijwel constant aan trek in roken. Na een maand echter was het weg voor mij en begon het voor mij te stinken. Zo heel zwaar vond ik het niet dat stoppen met roken. Die pleisters daar kreeg ik hartkloppingen van (transpireren en vervolgens te snel vrijkomen van de nicotine) de kauwgom is goor, ik ben steeds gewoon cold turkey gestopt. Wel wachten tot ik voelde dat ik echt wilde stoppen, half willen is gedoemd te mislukken. Opnieuw beginnen was voor mij drie keer via een blowtje met tabak waardoor ik weer een rookverslaving ging ontwikkelen. een blowtje roken, die zin heb ik soms nog wel, die sigaret, neen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Het gekke is Erik met blowen ben ik van de ene op de andere dag gestopt, geen greintje pijn. Maar dat roken pfff wat een ellende zeg, zoveel sjagrijn dat wil je niet weten dus ik probeer het op deze manier. De wil is absoluut aanwezig en een dubbele motivatie is dat mijn dochter waarschijnlijk astma heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Tasseke, vervelende PB's?Die kan je naar de moderator sturen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Aan/bij welke wevel zit de hernia Fruitvlieg weet je dat, lumbaal, thoracaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Kirky, ik snap het ook niet.Denk misschien valse PB's. Maar echt snappen, nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Mijn idee, afschaffen! Een grote bron van ellende!Niet bij mij, maar er schijnt wat geroddeld en gekat te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Fruitvlieg ik ben ook niet medisch onderlegd maar door mijn opleiding weet ik wel dat sederende massages, met name in het lumbale gedeelte waar de hernia van je vriendin zich bevind verlichting kunnen geven in combinatie met therapie (Ceasar bijv.) maar dat gaat misschien te ver om hier te bespreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Stadsschouwburg Wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 @Tas,Ik begrijp helemaal niks van wat je schrijft. Je bent over je kookwater heen, aardig lief en begripvol zijn heb je liever niet, schrijf je. Wat wil je wel? Dat we aandacht hebben voor waar je mee zit? Wil je het dan duidelijker maken zodat het begrijpelijk is. Duidelijk is me wel dat er via PB mails en weet ik veel wat allerlei communicatie is en dat die communicatie nu niet zo gezellig is. MAAR daar weten wij, als gebruikers die slechts hier in het openbaar communiceren, op dit forum, niks van. Kunnen zaken die zich achter de schermen afspelen niet achter die schermen blijven, dank u wel alstublieft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Now you're talking Marten! Iemand die allen per PB zulke insinuaties durft te uiten is geen knip voor zijn neus waard. Als je op een openbaar forum zit dien je ook in het openbaar zaken met elkaar te bespreken anders heb je hier niets te zoeken. Tas is iemand die dit niet verdiend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 quote: Originally posted by: HermieAan/bij welke wevel zit de hernia Fruitvlieg weet je dat, lumbaal, thoracaal? He daar had ik een paar uur geleden college over!! De nummering van de thorocale en lumbale wervels en de bijhorende zenuwen. Altijd nuttig zo'n college, kan je in de avond tenminste op niveau mee schrijven in discussies over van alles en nog wat op dit forum (kan helaas niks zeggen over de hernia of een advies geven, weet er te weinig van nog) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden