lady jane Geplaatst 20 november 2009 Rapport Geplaatst 20 november 2009 Ja Witte, en ook een goeienavondWing was weer snel weg helaas,maat nu weer van de honger,moet gaan kokenmaar heb geen zineerst maar de sauna aanzettenen daarna kijken wat er isof nog een soepielekker makkelijktot zo
sailor Geplaatst 20 november 2009 Rapport Geplaatst 20 november 2009 quote: Originally posted by: wingchunBegrijp je het niet Adam? Volgens mij wordt bedoeld dat de samenhang is dat iedereen van dit geheel niet serieus is bezig om vanavond die morgen alcoholvrij is eindelijk blij is om of haar zijn te ontmoeten. Maar ik kan me vergissen natuurlijk. wing,dat gij dit durft aan te halen!!tel de taal-spel-stijlfouten eens op,en dat in èèn zin! knap hoor!maar de boodschap kwam wel over|!ik ben een purist/zeur,vooral nu, als mijn hoofd wat "rommelig"is,mààr liever èèn pil,dan -tig drankjes!
Emmaroos Geplaatst 20 november 2009 Rapport Geplaatst 20 november 2009 Heel mooi Spud.jane, hoe is het?hebben jullie ook allemal zo'n zin in zondag?
Emmaroos Geplaatst 20 november 2009 Rapport Geplaatst 20 november 2009 Isa, zo heb uik het ook niet opgevat hoor, ik ken je al een beetje he?Maar ik weet nu wat ik doen moet en hopenlijk is het dan niet te laat.Ik heb in ieder geval weer moed en vertrouwen dat ik het kan en dat is goed voor mij.Weet je al of je zondag ook komt?
13scorpio13 Geplaatst 20 november 2009 Rapport Geplaatst 20 november 2009 was wennen en zwaar maar wel ok en cool je leert elkaar en elkaars ziektes kennen en respecteren niemand is normaal denk je ... xxxxxxxxx
sailor Geplaatst 20 november 2009 Rapport Geplaatst 20 november 2009 wing,ben je serieus? een recht stokje? ----? naast de nul! of///???ik ben in het gelukkige bezit van twee ex-wilde eenden,maar ben sinds de scheiding al mijn kookboekenkwijt,wie weet er een leuk receptje of een kooksite of zo?gèèn canard à lórange,da's zo afgezaagd!in wijn mag wel,alco verdampt bij pakweg 70oC,dus alleen het aroma blijft achter,en daar heb ik niet zo'n probleem mee gelukkig!
Emmaroos Geplaatst 20 november 2009 Rapport Geplaatst 20 november 2009 Isa, toch hoop ik stiekem dat je komt.....
AlbertRemmo Geplaatst 20 november 2009 Rapport Geplaatst 20 november 2009 Goedenavond allemaal,ben terug van het borrelen op de zaaken had dus mijn eigen oploslimonade meegenomen, geslaagde avond voor mijen wat de rest er van vond mochten ze houden;)
AlbertRemmo Geplaatst 20 november 2009 Rapport Geplaatst 20 november 2009 Drup veel sterkte, ik heb onthouden dat vandaag de crematie was
AlbertRemmo Geplaatst 20 november 2009 Rapport Geplaatst 20 november 2009 Dar, cola, cola light, 7-up light, bruiswater en plat water, had dus ingehouden dat ik de hele avond op water zou blijven hangendus had mezelf een ietsiepietsie ingedekt;)
bolletje Geplaatst 20 november 2009 Rapport Geplaatst 20 november 2009 Goh Wing ik wist niet dat jij af en toe nog drinkt. Klopt inderdaad wanneer je zegt dat je dan je emoties niet bewust beleefd maar dat is juist een van de reden waarom mensen drinken, om juist niet te voelen.Je blijft ze onderdrukken door drank en ik geloof dat mensen daarom zo huiverig zijn om te stoppen.Diep in ons hart weten we wat voor 'n bagger er naar boven komt en daar is men bang voor.
AlbertRemmo Geplaatst 20 november 2009 Rapport Geplaatst 20 november 2009 Ja Witte zo zou je het kunnen noemen;)
bolletje Geplaatst 20 november 2009 Rapport Geplaatst 20 november 2009 Knap Ar. geweldig. Heeft het veel moeite gekost?
witte Geplaatst 20 november 2009 Rapport Geplaatst 20 november 2009 alaaf, alaaf, alaaf, alaafalaaf, alaaf, alaaf, alaafalaaf alaaf, alaaf!!!!!!!
bolletje Geplaatst 20 november 2009 Rapport Geplaatst 20 november 2009 Cooooo al weer terug van weg geweest? Das snel. Alles goed verlopen meis.
AlbertRemmo Geplaatst 20 november 2009 Rapport Geplaatst 20 november 2009 |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||heeft iemand er een tuintje bij? de omheining heb ik al:D
druppeltje Geplaatst 20 november 2009 Rapport Geplaatst 20 november 2009 Huh Kit? Ik heb vanmiddag mijn lieve kat laten cremeren. Ik heb haar 15 jaar gehad en ze was mijn grote troost toen mijn moeder en man overleden. Maar ik snap hem al want ben echt geen suffertje.
witte Geplaatst 20 november 2009 Rapport Geplaatst 20 november 2009 kreeg ff het beeld door, dat je daar rondloopt met je kleine flesje vol pure limo En dan stiekum een klein scheutje in je glas water doetzodat niemand echt ziet wat je drinkt.Vandaar limolist;)
AlbertRemmo Geplaatst 20 november 2009 Rapport Geplaatst 20 november 2009 Nee hoor Bol, beetje maar:$ de zin in drank is nog steeds aanwezig hoor, maar de wil om niet te drinken is sterker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden