witte Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 Hoi hoi allemaal.Heee scorpioLeuk je weer even te lezen!!Pff dat klinkt zeer zwaar zeg, maar wel goed dat je geleerd hebt.Wens je veel succes bij de rest van je programma.Jammer dat je er neit meer bent Coco,Ik had je anders voorgesteld een pact te sluiten vanavond.Werkt bij mij best goed als ik een groot (alco) feest tegenmoet ga.Maar las dat je nu ons allemaal op je schouders mee hebt, nou dan kan het zeker niet mis gaan.Emmaroos Goed dat je nu inziet dat dit het in het vervolg toch niet helemaal is. Hou die gedachte vast.Jane de kramp in je kaken alweer wat gezakt??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 Hey Scorpio. Dat is vreemd. Ik heb nog nooit gehoord dat ze mensen met een verschilldende ziekten, bij elkaar zetten, die dan een therapie moeten ondergaan.Dat moet toch wel erg moeilijk zijn want je hoort dingen waar je noet nooit van gehoord hebt.Moeilijk hoor maar als je er beter van wordt is dat toch het belangrijkste. Heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 Witte, ik hoop niet dat er een volgende keer komt.Ik heb er dit keer echter van geleerd en dat is essentieel voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 Drup, ken je deze nog? Ik dacht dat jou vriendinneke Caro daar nog een heel mooi schilderij over gemaakt heeft. Regenboog brugEr is een plaats in de hemel die Regenboog brug heet.Als een dier waar je veel van houdt doodgaat,dan gaat dat dier naar de Regenboog brug.Daar zijn uitgestrekte weiden en heuvels voor onze lieve vrienden,zodat ze met elkaar kunnen rennen en spelen.Er is genoeg eten, water en zonneschijnen onze vrienden voelen zich daar warm en prettig.Alle oude en zieke dieren worden daar weer jong en beter.Alle dieren die gewond of verminkt waren, worden weer sterk en gezond,precies zoals wij ze herinneren in onze dromen.De dieren zijn gelukkig en tevreden, er is echter een klein ding:Ze vinden het jammer dat ze hun baasje of bazinnetjeachter hebben moeten laten.Ze rennen en spelen met elkaar,maar dan komt de dag dat er eentje plotseling stopt met spelenen in de verte tuurt.Zijn ogen beginnen te stralen, hij begint te trillen van opwinding.Plotseling verlaat hij de groep,rent over het groene gras, sneller en sneller.Hij heeft je gezien en als jij en je lieveling elkaar eindelijk treffen,houden jullie elkaar stevig vast, bij deze vreugdevolle hereniging.Om nooit meer uit elkaar te gaan.De vrolijke kussen overstelpen je gezicht,je handen aaien zijn liefdevolle kopen je kijkt weer in die trouwe ogen, die je zolang niet hebt gezien,maar die altijd in je hart zijn gebleven.En dan gaan jullie samen over de Regenboog brug...KOM OP EN NU GEEN BORREL MEER VATTEN! STRAKS HEB JE DUBBEL PIJN! IN JE EN OOK NOG EENS IN JE LIJF.Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 Ja Witte, en ook een goeienavondWing was weer snel weg helaas,maat nu weer van de honger,moet gaan kokenmaar heb geen zineerst maar de sauna aanzettenen daarna kijken wat er isof nog een soepielekker makkelijktot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 quote: Originally posted by: wingchunBegrijp je het niet Adam? Volgens mij wordt bedoeld dat de samenhang is dat iedereen van dit geheel niet serieus is bezig om vanavond die morgen alcoholvrij is eindelijk blij is om of haar zijn te ontmoeten. Maar ik kan me vergissen natuurlijk. wing,dat gij dit durft aan te halen!!tel de taal-spel-stijlfouten eens op,en dat in èèn zin! knap hoor!maar de boodschap kwam wel over|!ik ben een purist/zeur,vooral nu, als mijn hoofd wat "rommelig"is,mà à r liever èèn pil,dan -tig drankjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 Mooi Spud, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 Heel mooi Spud.jane, hoe is het?hebben jullie ook allemal zo'n zin in zondag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 Isa, zo heb uik het ook niet opgevat hoor, ik ken je al een beetje he?Maar ik weet nu wat ik doen moet en hopenlijk is het dan niet te laat.Ik heb in ieder geval weer moed en vertrouwen dat ik het kan en dat is goed voor mij.Weet je al of je zondag ook komt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
13scorpio13 Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 was wennen en zwaar maar wel ok en cool je leert elkaar en elkaars ziektes kennen en respecteren niemand is normaal denk je ... xxxxxxxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 wing,ben je serieus? een recht stokje? ----? naast de nul! of///???ik ben in het gelukkige bezit van twee ex-wilde eenden,maar ben sinds de scheiding al mijn kookboekenkwijt,wie weet er een leuk receptje of een kooksite of zo?gèèn canard à lórange,da's zo afgezaagd!in wijn mag wel,alco verdampt bij pakweg 70oC,dus alleen het aroma blijft achter,en daar heb ik niet zo'n probleem mee gelukkig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 Isa, toch hoop ik stiekem dat je komt..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 Goedenavond allemaal,ben terug van het borrelen op de zaaken had dus mijn eigen oploslimonade meegenomen, geslaagde avond voor mijen wat de rest er van vond mochten ze houden;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 AR:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 ER:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 Spud hoest in Belgique? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 Drup veel sterkte, ik heb onthouden dat vandaag de crematie was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 Dar, cola, cola light, 7-up light, bruiswater en plat water, had dus ingehouden dat ik de hele avond op water zou blijven hangendus had mezelf een ietsiepietsie ingedekt;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 ben je nu een limolist AR?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 Goh Wing ik wist niet dat jij af en toe nog drinkt. Klopt inderdaad wanneer je zegt dat je dan je emoties niet bewust beleefd maar dat is juist een van de reden waarom mensen drinken, om juist niet te voelen.Je blijft ze onderdrukken door drank en ik geloof dat mensen daarom zo huiverig zijn om te stoppen.Diep in ons hart weten we wat voor 'n bagger er naar boven komt en daar is men bang voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 ||||||||||| alaaaaaaaaaaaaaffffffff ||||||||||| Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 Ja Witte zo zou je het kunnen noemen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 Knap Ar. geweldig. Heeft het veel moeite gekost? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 alaaf, alaaf, alaaf, alaafalaaf, alaaf, alaaf, alaafalaaf alaaf, alaaf!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 Cooooo al weer terug van weg geweest? Das snel. Alles goed verlopen meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden