witte Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 maar goed ook dat je in een rustige buurt woont Kirky..Zeker nu je opa gaat worden;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 quote: Originally posted by: mokohi guys, Gestopt per vandaag is mijn leus en redden wat er te redden valt! Hoe bevalt dat zo met elkaar keuvelen op de dagdraag, wat een fantastisch forum om even stoom af te blazen en om zoveel herkenning te lezen van al ons alcies en ex/alcies. Ik hoop zo dat ik over een paar maanden ook mij een ex/alcie mag noemen. Lieve groeten, moko Hi moko, kan je de hand schudden ik heb me gisteren aangemeld en stop ook definitief vandaag..Had al 2 weken heel zuinig aan gedaan maar helemaal niet is beter.Het bevalt me ook goed om lekker alles van me af te schrijven en alles te herkennen en herkend worden..Succes met stoppen!!Groet, Michiel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Hoi Moko welkom op de draad.Hoop dat je hier gaat vinden wat je zoekt.lees ik het nou goed?? allemaal sarah's hier onder ons???Gelukkig ben ik daar ook nog niet. Moet net zolang wachten als Woman. Gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Hoi Michiel jij ook welkomEn wat lees ik nou.. Vladimir weer terug...Leuk dat je er ook weer bent Vladimir Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Had het gister al gezet, maar mag zeker nog eens:Vanavond om 22.55 op Ned. 2THE YES MENhttp://www.tvgids.nl/programma/8703453/The_Yes_Men/Echt kijken hoor, je weet niet wat je ziet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Ari al 50? , nou dan is je leven voorbij hoor;)Pb gelezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Hoi Moko,Welkom bij ons forum. Hoop dat je je thuis gaat voelen en dat we je kunnen helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mousie Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 hoi ikke nog niet moet ik nog ff wachten hahaha:)nu 35 jaar...en was al 10 jaar ernstig aan de drank pfffffmaar vandaag 2 weken alcohol vrij:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 He WitteJe kunt het niet laten he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Tis ook een lastig daggie vandaag Alkol, dus moet zelfs van mezelf.Top va je mousie hou vol:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Ik ben ook 50 hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Wat is er lastig Wit, heb ik toch nog iets gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Hoi Michiel en Moko, welkom hier. Leuk dat er nu ook wat net gestopten zijn. Ik ben ook pas een krappe week gestopt nu. Ik ben heb vandaag weer een drukke dag gehad, 6 uur op en 7 uur lang colleges en daarna heb ik nog 8 km hardgelopen. Weer twee kilometer meer als vorige keer, heerlijk is dat, ik voel me er zo sterk trots en ontspannen na afloop door. Heerlijk vind ik dat met storm en regen hardlopen. Vanavond nog even dit forum bijlezen, bakkie thee erbij en dan eens snel naar bed. Morgen is het voor mij weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 quote: Originally posted by: EmmaroosIk ben ook 50 hoor. Ik niet, ben 18 en drink al 37 jaar, of moest ik dat bij elkaar tellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Nee hoor je hebt niks gemist.Maar ik ben weer ff ingelogd omdat de trek best wel ff groot is.Maar eten staat in de oven dus zal zo wel weer zakken, maar daarom dus nog even hier.Was mijn reactie op jou vraag: Je kunt t niet laten he... Tenminste ik dacht dat je daarmee bedoelde dat ik weer op het forum was??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Hoi lieve forummers,Slofje heeft me helemaal veilig thuisgebracht en daar ben ik echt heel blij om.Mijn mailboxen zitten vol. Daar krijg ik nog een kluif aan. De drie dagen in de psychiatrische crisisopvang hebben me rust gebracht.Nu weer op eigen benen, maar heel rustig aan is het advies.De vrijdag is mijn moeder overleden en vrijdag aanstaande vindt de crematie plaats.Het was fantastisch zoals jullie allemaal aan me gedacht hebben, me gebeld of gesms't hebben. Het bezoek van Slofje en Houtje was hartverwarmend en dan ook nog met zoveel cadeaus. DANK DANK DANK Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Thanx erik en witte ook trouwens..Fijn forum dit! Maar het werkt wel een beetje verslavend maar nu ben ik ook wel een beetje verslavingsgevoelig Groeten Michiel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Uiteraard Wit, je bent weer hier, dat bedoelde iken waarom denk je dat ik hier nu zit? Zit nu thuis en thuis komenwas altijd direct naar de?... juist, dus niet naar de wijnkast maar naar het forumMaar niet lang, want zo dadelijk naar de feesttent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Lieve Corinne,Dus je bent al weer thuis?Nou ik hoop dat het allemaal een beetje goed met je gaat en dat je het thuis allemaal redt.Ik ben blij dat ik iets van je lees op het forum. Ga goed meid!!! Liefs Em Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Hoi Corinne,Gecondoleerd met het verlies van je moeder.Fijn dat je nu weer thuis bentGoed te lezen dat je weer op kracht bent.Ik wens je ook veel kracht toe de komende dagen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Feesttent Alkol??Het onweert hier ontzettend al een tijdje.Jij veel doorzettingsvermogen dan vanavonden veel lezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Michiel, je kunt je aansluiten bij Witte en ondergetekendebeide ook zeer f-verslavinggevoeligHeb geprobeerd te minderen, is vandaag niet gelukt.Misschien moet ik me voornemen: vandaag forum (voortaan frum, ik frum , jij frumt, wij frummen niet, gefrumd, ja, met een d,) ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Is sjiek restaurant waar ze kleine gerechten serveren op grote bordenIs culinair dat betekent dat je na drie gangen nog steeds honger hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Ik ben weg. later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Ik ga ook afsluitenvoor iedereen die nog eten moet eet smakelijk en een fijne avond byeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden