Gast Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 gaat lukken bol, zei zij met bolle wangen en één oog naar de weegschaal.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Ja Ja, ik stop morgen ook met roken, Hermie:heart:heeft me overgehaald dus bij deze.En Coco dank je voor het "stukje":D bij de rookmelder, wel erg leerzaam en zéker tips waar we wat aan hebben.Mis ik Thé al een poosje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Bolletje,Die gesprekken zijn er ook wel geweest, hij heeft zelfs eens erkend dat hij een drankprobleem heeft.Hij probeert soms te minderen merk ik.Dan gaat hij ineens over op de wijn na een halve liter whisky.Ha,ha alsof dat helpt.In moeilijke tijden wordt hij agressief.In rustige tijden zoals nu, merk je vaak niet eens dat hij zoveel drinkt, behalve dan dat hij meestal moe is.Tja, je lichaam kan er erg aan "wennen"Maar gezond kan het nooit zijn.Ben nog steeds heel blij dat ik er van af ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Jeetje, niet dat ik helemaal niks gewend ben hoor,maar 6 flessen vieux in de week?? of 4 whiskey flessen??Das toch wel heel erg veel he?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 AR extra tipje van mezelf, weet niet of ie erbij staatvooral veel schrijven op het forumof op schrijfblokof tekenen: iets leuks of gewoon voor de neus weg...iets in de handen hebben en doen helpt écht, bezig houden die vingertjesen zonder pen of potlood iets lekkers in de vingersof iets gezonds knabbelen peentjes ofzokauwen op zoet hout wordt ook veel gedaanSucces AR en allemaal!!!Ik rook vandaag 8 weken niet en het kán!Is NIET makkelijk maar is niet drinken ook nieten dat kun jij (jullie) ook, dus dit ook!TOI TOI TOI:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Dat je er niets van merkt Rapido bewijst al genoeg. Als ik nu een halve liter wiskey zou dringen dan zou ik me als een doedelzak voelen en kwam er geen gewoon geprek meer over m'n lippen.Hij drinkt echt te veel hoor. Maar misschien nu hij ziet dat jij veranderd zal hij misschien een poging meer gaan wagen. Maar zolang hij het niet ale een probleem ziet stopt hij niet. Jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Coco,Ja, smoezenboek en trukendoos, dat is het precies.Nee, hij verdonkeremaand de lege flessen niet om mij te ontzienHij weet gewoon dat hij een probleem heeft, maar wil dat niet weten voor mij denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Co ik kijk nooit op de weegschaal. Dat ding klopt toch niet;) Zal iets van 88 kg. wegen en voel me er goed bij. Zwaar tillen lukt mij goed als ik wat bij te zetten heb. Ook al is dat , wat, ietsiepietsie te veel.Heb nooit problemen gehad dat ik te dik ben. Integen deel. Heb ooit na een drankpsychose 59 kg. gewogen. Kon niet meer op m'n benen staan van de zwakte. Nee ik ben een gezonde hollandse ouwe taart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Gefeliciteerd wingchun!!!Heerlijk he als iets lukt, wat je graag wil.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Wing bedoel je tegels uit 1890? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 HA Coco, zoethout heb ik toevallig nog en die breek ik in stukjes zodat ik niet de hele dag met zo`n lang houtje in mijn mond loop;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Ik ben 1.77 en weeg nu 78,5 kgVoordat ik stopte met roken woog ik 75niet dat ik iedere dag op de weegschaalsta, heb er járen geen gehad maarmetmijn 1ste stoppoging heb ik er weereens een aangeschaft. Bij mij gaat alle extra's op mijn buik en maagzitten, precies verkeerde en ongezonde plaatsmoet er dus weer af en dan nog wel meer dan die 3,5kg. Als ik 70 72 weeg, ben ik tevreden.RapilosSpreek je er weleens over met je man of is hetonderwerp taboe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 In mijn diepste drankput dronk ik zo'n 17 flessen (wijn) per week. En dan het liefst nog zoveel mogelijk liters. En vaak zat er ook nog wel een kroeg tussenwaar flink wat bier werd weggetankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Albert,Nou succes joh morgen.Dan kan je onderaan je handtekening zetten R.D.B. sins 25 01-09 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Hè dank je Wing.En wat goed van je die tegeltjes, ik kan me voorstellen dat je regelmatig je puntje van je tong hebt laten zien bij zulcks preeciesie werck (oud Nederlandsch) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Wing gefeliciflapstaart ||| |||Volgens mij zei Thé laatst dat ze in retraite ging maar kanook zijn dat ze in retraite moést... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Ik hoop het Rapilos:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 AR en andere stoppers1ste niet nemen met alcoholRoken:1ste niet nemenitse simple Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Goh Wing. Bij jou in huis of bij iemand anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Heeeee tweelingzusIk heb gister een stukje geopend bij thema's over snoepen.Past jou stukje van net precies bij.Nu maar is hopen dat iemand met de gouden tip komt hoe dat allemaal over gaat, vind je ook niet??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Ha zussie,Ik zal eens kijken bij thema.s Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 WingLijken de tegels ??Deze is uit 1890http://www.antiekdeduif.net/tollen.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Mensen ik stop er voor vandaag weer mee. Ga nog ff hangen op de bank en dan hup hup naar bed.Woman doe jij ook mee. lekker vroeg je bed in? Piep en jij ook hé? Trusten allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 WingBlijft genoeg vlees over De rest kan in de hachéeZou leuk zijn als je een keer een foto laat zienBol trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden