Alf Geplaatst 24 november 2009 Rapport Geplaatst 24 november 2009 He zie ik Witte daar opeens?Waar kwam ik die ook laatst weer tegen?
Alf Geplaatst 24 november 2009 Rapport Geplaatst 24 november 2009 Heb ik weer, schrijf ik iets aan Bol, gaat ze weer slapen!
rapilos Geplaatst 24 november 2009 Rapport Geplaatst 24 november 2009 Witte,Allen Carr, heeft niet alleen een boek over stoppen met roken maar ook een boek over stoppen met drinken.Nooit meer een kater, heet dat boek en is erg goed.Uit 2001 zie ik.Het boek over afvallen is van1997 zie ik., dus al wat ouder.De boeken over roken en drinken vindt ik trouwens de beste.Zal je best wel kunnen bestellen bij BOL.com ofzo denk ik
Alf Geplaatst 24 november 2009 Rapport Geplaatst 24 november 2009 ARZal er wel weer afgaan, minder worden maar wanneer?Tis dat ik werk anders zat ik de hele dag op het frum(The Little Frummer)Toch is dat niet goed lijkt me, psy stelde ook voor vergetencontacten weer op te pakken, te gaan sporten etc kortom 'echte' contacten te zoeken. Maar ja, forum is toch een beetje familie geworden he.WitIs wel de goede psy, stelde zelf het probleem aan de orde en hij liet mezelf een oplossing bedenken, heb mezelf dus klem gezet, haha
Alf Geplaatst 24 november 2009 Rapport Geplaatst 24 november 2009 Co, je hebt helemaal gelijk, het wordt vanzelf minderJe moet ook weer leren op eigen nuchtere benen te kunnen staan.Toch zie je oudgedienden hier nog regelmatig een kijkje nemen,je blijft toch lotgenoten, geen ander iemand begrijpt zo goed waar je het over hebt als een frummer.
rapilos Geplaatst 24 november 2009 Rapport Geplaatst 24 november 2009 Lieve mensen,Ik ga weer afsluiten,En ja Alcol, ook ik schrijf al weer ruim een jaar mee.Soms een hele week niet, maar ga het dan toch weer missen.Ervaar het contact hier als erg warm.Allemaal een welgemeend welterusten
lady jane Geplaatst 24 november 2009 Rapport Geplaatst 24 november 2009 mooi lied AlkolFrummerBoy:moon:rampampampamme and my frum
witte Geplaatst 24 november 2009 Rapport Geplaatst 24 november 2009 jaja das een goeie techniet van je psych Alkol haha"zegt de ene psych tegen de andere psych: weet jij hoe laat het is??, zegt de andere psyc.: hmmm wat denk jezelf???Zoiets Alkol???? In ieder geval bij ADB training zijn ze erg blij als je het forum gebruikt.Maar mag niet van mezelf meer onder werktijd, ken te gek ook...Maar das ook lassssssstig....Pact sluiten dan maar Alkol??Niet meer frummen onder werktijd???
BamBam Geplaatst 24 november 2009 Rapport Geplaatst 24 november 2009 Hoogste tijd jongens en meisjes, opslomen:clock:Anders kenne jullie straks niet slape. Lekker koese en oant moarn.
witte Geplaatst 24 november 2009 Rapport Geplaatst 24 november 2009 Die is leuk Coco.Lang leve de hulpverlenerstralala;)
lady jane Geplaatst 24 november 2009 Rapport Geplaatst 24 november 2009 hoi BBff voor je gaat slapen:op themá's is je expertise zeer welkomtruste Janeje kwam als geroepenlike an angel from the sky
Alf Geplaatst 24 november 2009 Rapport Geplaatst 24 november 2009 Al??Moet nog even wennen aan die aanhef Co, hahaha,maar leuk dat je me zo noemt. Ja ik zie dat als je eenmaal begint met schrijven je maar doorgaat CoHet is idd knap als je zo kunt schrijven als AR, nou ja knap,ik bedoel zo hou je het wel in de hand en blijk baar is het voor hem genoeg.Overigens zag ik ook dat je flink aan het eten bent?Gaat dat ook wat ongeremd net als het schrijven?Ik denk dat als ik met jou zou pbén er geen einde aan de texten zou komenHAHAHA:D
Alf Geplaatst 24 november 2009 Rapport Geplaatst 24 november 2009 quote: Originally posted by: wittejaja das een goeie techniet van je psych Alkol haha "zegt de ene psych tegen de andere psych: weet jij hoe laat het is??, zegt de andere psyc.: hmmm wat denk jezelf??? Zoiets Alkol???? In ieder geval bij ADB training zijn ze erg blij als je het forum gebruikt. Maar mag niet van mezelf meer onder werktijd, ken te gek ook... Maar das ook lassssssstig.... Pact sluiten dan maar Alkol?? Niet meer frummen onder werktijd??? Zodra ik op mijn werk zit zal ik je daar antwoord op geven Witte:DZegt de ene psy tegen de andere: met jou gaat het goed vandaag hoe gaat het met mij?
lady jane Geplaatst 24 november 2009 Rapport Geplaatst 24 november 2009 lekke beppe sukeboalepake mai die kwoaste woal
witte Geplaatst 24 november 2009 Rapport Geplaatst 24 november 2009 Jouw tijd komt ook wel weer Coco, dat je weer kunt/mag werkenMisschien is het nu zo dat het even zo moet zijn zoals het is,maar alle tijden zijn aan verandering onderhevig.Blijf daarin geloven hoor!!! Ik wacht je antwoord netje morgenavond af.Kijk dus morgen niet tussendoor Al(Vind t een goeie van Coco, kan ik ook geen freudiaanse vertyping meer maken)
BamBam Geplaatst 24 november 2009 Rapport Geplaatst 24 november 2009 Echt wol! Do ek lekker koese jonge.
Otje Geplaatst 24 november 2009 Rapport Geplaatst 24 november 2009 Winchy, twee flessen per dag en in het weekend van God los. quote: Originally posted by: wingchunWoman: 2 1/5 fles wijn per dag minimaal dus. Dat is meer dan dit lichaam aankan. Ik ben blij dat je de weg terug gevonden hebt!
witte Geplaatst 24 november 2009 Rapport Geplaatst 24 november 2009 Ik heb geen idee meer waar jullie hetover hebben, maar ik ga naar bed:PWeltrusten allemaal!!!
Michiel Geplaatst 24 november 2009 Rapport Geplaatst 24 november 2009 Goede avond mensen. Al zijn de meeste net naar bed lees ik, god wat duurt dat even om al dat gezwets door te nemen maar wat zoop iedereen veel hè, ik schrok er een beetje van..Op een goeie dag dronk ik gewoon een liter of anderhalf wijn en op een slechte dag 2 of 3 maar als ik aan de whiskey ging was het lampje zo uit en kon ik op de raarste plekken wakker worden maar meestal gewoon op de bank met de tv nog aan gelukkig..Nu ga ik (bijna) iedere avond een uur wandelen of iets langer, best heerlijk even uitwaaien..Alleen in slaap vallen is iets minder makkelijk want ik zit net op dag 2 net als moko is het geloof ik..
Otje Geplaatst 24 november 2009 Rapport Geplaatst 24 november 2009 Michiel wat goed zeg, elke avond een uur wandelen Heb je ook een hond ?
Alf Geplaatst 24 november 2009 Rapport Geplaatst 24 november 2009 CoHeb je nog gelezen waar je naam volgens mij vandaan komt?
AlbertRemmo Geplaatst 24 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst 24 november 2009 Deze jongeman gaat z`n laatste roken en naar bedje toeTruste allemaal:lips:tot morgen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden