Emmaroos Geplaatst 26 november 2009 Rapport Geplaatst 26 november 2009 Ja, haha, dat heb ik ook al gedaan Witte.Maar ik kan wel een gedicht maken over diegene die ik heb.Leuk hoor.
Soothe Geplaatst 26 november 2009 Rapport Geplaatst 26 november 2009 Har, soms ben ik het beu, dan laat ik een wijle verstek gaan.Bovendien werk ik aan een losweek proces. Het faalt soms een beetje.Ik ben ook maar een mens!Eerdaags ben je van me verlost.Of leeft u in de heilige veronderstelling, dat ik hier tot in lengte van dagen blijf?Ga goed Har.
Har Geplaatst 26 november 2009 Rapport Geplaatst 26 november 2009 quote: Originally posted by: willieZoals de waard vertrouwd hij zijn drinkerbroeders Har, Ik lieg niet! Waarom zou ik. Met jullie praat ik om dat ik een drankprobleem heb. Niet om dat ik het zo gezellig vind want ik ken niemand. Maar wat niet is kan komen! We spreken elkaar wel weer. Willie Nee joh! Nodig je uit om meer te vertellen! Goh, wat word ik verkeerd begrepen vanavond!
Emmaroos Geplaatst 26 november 2009 Rapport Geplaatst 26 november 2009 Ik snap niks van jouw postings Har.Wie beschuldigd jou van dronkenschap, niemand.Maar het lijkt er wel op zo raar praat je.
Soothe Geplaatst 26 november 2009 Rapport Geplaatst 26 november 2009 Niet zo doorzeveren Har.Je had het weerlegd, oké.Verdenk dan ook Willie niet, die voor het eerst schrijft en wat onwennig is.Ik geloof Willie.
witte Geplaatst 26 november 2009 Rapport Geplaatst 26 november 2009 Ik denk dat wel hoor Scoothe!!!!!Blijf maar lekker bij ons, we hebben nog een hoop van u te leren.Koning was het gister toch????
Soothe Geplaatst 26 november 2009 Rapport Geplaatst 26 november 2009 Volgens Wing, Petrus de rots. Een heilige waar je op kan bouwen!
Har Geplaatst 26 november 2009 Rapport Geplaatst 26 november 2009 quote: Originally posted by: SootheHar, soms ben ik het beu, dan laat ik een wijle verstek gaan. Bovendien werk ik aan een losweek proces. Het faalt soms een beetje. Ik ben ook maar een mens! Eerdaags ben je van me verlost. Of leeft u in de heilige veronderstelling, dat ik hier tot in lengte van dagen blijf? Ga goed Har. Moet van alles rechtzetten. Nou, Soothe ik beloof je plechtig dat ik je inzet om te bekeren zal blijven volgen. Daarbij heb ik er bewondering voor dat je toonzetting meer impact krijgt.Hum....en dat zonder de 12 stappen te belijden. Goed geformuleerd?
Soothe Geplaatst 26 november 2009 Rapport Geplaatst 26 november 2009 Beste Witte, een afbouwfase, maar of het echt werkt.Ook Anna heeft er weinig vertrouwen in.We moeten ook niet forum verslaafd worden. toch.
Emmaroos Geplaatst 26 november 2009 Rapport Geplaatst 26 november 2009 Te laat!! Ik ben al forumverslaafd.
Soothe Geplaatst 26 november 2009 Rapport Geplaatst 26 november 2009 Truste Har!! oogjes dicht en snaveltje toe.
witte Geplaatst 26 november 2009 Rapport Geplaatst 26 november 2009 Ik schreef vd week al dat de bekende verslavings verschijnselen bij mij waren naar boven kwamen, toen mn pc het niet deed...Need i say more???
Soothe Geplaatst 26 november 2009 Rapport Geplaatst 26 november 2009 Emmaroos, zie wat er van komt. een nieuwe verslaving.Naar de dokter hè. Ik kom hier checken.
Emmaroos Geplaatst 26 november 2009 Rapport Geplaatst 26 november 2009 Natuurlijk Soothe, check maar hoor.100% zeker dat ik erheen ga.Ben nu trouwens doodzenuwachtig, heb een gesprek met mijn bedrijfsarts en mijn leidinggevende.Dat wordt een zeer moeilijk gesprek.
witte Geplaatst 26 november 2009 Rapport Geplaatst 26 november 2009 waarom dan? of vraag ik nu teveel??Je hoeft niet te antwoorden hoor..Kijk maar wat je kwijt wilt...
Soothe Geplaatst 26 november 2009 Rapport Geplaatst 26 november 2009 Ging je hyperventileren Witte. toen de PC weigerde.Dan zit het echt fout.Ik zou ook gek worden, denk ik!
Emmaroos Geplaatst 26 november 2009 Rapport Geplaatst 26 november 2009 Je weet dat ik 9 maanden geleden een hersenbloeding heb gehad he.Nou mocht ik in juli alweer aan het werk van de neurochirurg want ik heb geen restverschijnselen meer.Maar de bedrijfsarts wilde eerst een neuropsychologisch onderzoek, twee keer 4 uur testen.Daar kwam uit dat ik cognitieve stoornissen had.De neurochirurg vond ook dat de test te vroeg afgenomen was.Maar goed, ik moest naar een revalidatiecentrum maar de arts daar vond dat ik geen hulpvraag had en ze konden me ook geen hulp bieden.Ook die zei dat ik aan het werk mocht.Maar nee hoor, de bedrijfsarts wil het niet hebben en houdt me gewoon thuis.Nu wil mijn leidinggevende mij niet terug want ze is bezorgd voor de patientveiligheid als ik bij een patient ben wat stel dat ik weer een hersenbloeding krijg.Ja hallooooo, net zoveel kans als zij hoor.
Soothe Geplaatst 26 november 2009 Rapport Geplaatst 26 november 2009 Beste mensen welterusten. Ik ga slapen.De jaren gaan tellen. Meer rust nodig.Doei.
witte Geplaatst 26 november 2009 Rapport Geplaatst 26 november 2009 Nah, dat was gelukkig nog een stap te ver,maar kan je wel zeggen dat ik er echt niet blij mee was hoor!!!!!Kan ook niet anders he, zulke leuke lieve boeiende mensen hier,die wil je gewoon geen dag meer missen....maarre snap je wel hoor, mocht je onverhoopt in een andere fase terecht komen...Alhoewel ik maar een beetje op Anna haar vertrouwen bouw hahatruste Scoothe
Gast Geplaatst 26 november 2009 Rapport Geplaatst 26 november 2009 Soothe:lips: en nog van harte met de 2 jarige mijlpaal !
Gast Geplaatst 26 november 2009 Rapport Geplaatst 26 november 2009 Kaia natuurlijk ook!!!Halo witte en ER
Soothe Geplaatst 26 november 2009 Rapport Geplaatst 26 november 2009 Wat een kromme toestanden Emma.Hoogst onaangenaam.Sterkte met het één en ander.
Emmaroos Geplaatst 26 november 2009 Rapport Geplaatst 26 november 2009 Dank je Soothe en je hoort het morgen.Hoi coco
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden