Spring naar bijdragen

donderdag 26 november

Vie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 394
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Ineke08
Welkom hier. In de zorg, wisselende diensten en drinken voor je werk dat in de middag begint. Tja heel herkenbaar deed ik ook soms tot een dag of tien terug. Net zoveel dat ik gewoon nuchter op mijn werk kwam maar het kan natuurlijk niet!

Veel succes morgen met je goede voornemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet eerlijk bekennen dat ik voor mijn late dienst ook wel drink.
Ik stop dan op tijd, zodat ik hoop dat de "lucht" is opgetrokken.
Ik werk in een verpleeghuis en werk halve dagen.

Ik was aan het begin van de avond heel ziek na een nachtje en een dag drinken.
Ik drink meestal rosé maar dit was op. Het werd dus bier vandaag. Ik heb rond 19U de rest van de krat weggegooit en heb nu nog een biertje tegen de ontwenningsverschijnselen, maar het is de laatste die ik in huis heb.
Het lijkt makkelijker om te zeggen, morgen drink ik niet want vandaag is toch al in het water gevallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ineke welkom

Ik vind het reuze dapper en knap van je ineke
dat je er zo tussenspringt;)
heel goed van je
ook dat je wilt stoppen???? was het toch met de drank
dus dan begin je morgen met de eerste neem ik vandaag niet

je zult zien dat je na verloop van tijd jezelf een stuk beter voeld,
al is het geen gemakkelijke weg, maar het is de moeite waard vind ik

wens je heel veel sterkte meis

lieve knuffel van me:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook weer in da house.
lekker gedanst vanavond, weer veel geleerd.
ik heb de donderdagmiddag voortaan gereserveerd voor mezelf. Muziekje aan, lekker tutten, kostuums passen en savonds dan in dansen om uit te proberen.
Voelde me wel slecht vandaag na die rottige nacht met pijn. Maar nu gaat het wel weer.
Eerst eens bijlezen
x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Ineke, hier op het forum.
Goed dat je je ervaringen met ons deelt; zo kunnen wij je hopelijk ook steunen in jouw beslissing zelf weer de controle over jouw leven terug te nemen.

Voor een late dienst heb ik nog nooit durven drinken. Moet er zelfs niet aan denken dat ik 's avonds met een van de kids naar het ziekenhuis moet rijden terwijl mijn wederhelft niet thuis is...
Tss, als ik dan moet blazen onderweg hang ik. Ben alleen wel eens bezorgd of ik 's ochtends al wel nuchter genoeg ben om naar mijn werk te rijden, als ik het erg bont gemaakt heb.

Nee, dan is het beter droog te staan; voelt 's avonds soms wel moeilijk maar overdag ben ik trots op mezelf en hoef ik me geen zorgen te maken over evt. fouten maken op het werk of autorijden. Waarom bedenk ik dat toch nu pas?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Avond allen, en welkom Ineke, succes met stoppen.
Ik heb een hevig trekmoment, langdurig, uitgezeten door hier de dagdraad te lezen, en nu hoef ik niet meer naar de super, en besluit ik lekker in mijn bed te kruipen. Dank voor al die tekst, het helpt.....
Lekker slapen voor later!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, dat is fijn, zal ik dan ook wat muziek voor jou branden ?
Ik heb ook dit soort muziek in huis...dan maken we elkaar blij !

quote:

Originally posted by:
bolletje

Woman ik laat het c.d.tje branden voor je dus dat wrodt geregeld. Verder heeft ze nog 3 cd. van L. Mc. Kennit. Heb haar 4 cd.tjes gegeven dus als je die ook wilt hebben hoor ik het wel van je.
:sun:
knuffeltje terug hoor.
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, zijn we aan het hakketakken? Pas op hoor, anders ga ik nog mee doen.
Grappig (nou ja een beetje wrang) vind ik dat er een serieuze vraag wordt gesteld over leverwaardes, en dat Mariam de enige is die er op in gaat. Ik had het antwoord trouwens ook niet geweten.

Bolletje verdedig je niet, werk aan jezelf. Ik vind veel van wat hier wordt gezegd over jouw relatie, wel waarheid hebben. Toen je schreef dat jouw vriend het allemaal best kan, en dat je voor hem een flat hebt uitgezocht, gingen mijn pootjes ook krom staan. Ik heb je toen gevraagd, waarom pamper je die man zo?
Jouw antwoord was: omdat ik van hem hou.
Maar houden van kan ook verwurging worden. Je hospitaliseert die vent en maakt een geslachtsloos iemand van hem. En wat doe je jezelf daarmee aan? Alle "kritiek" is volgens mij goed bedoeld.
En verder ben ik je nog steeds dankbaar dat je mij toen die tip hebt gegeven om bij de DA te gaan werken.

Har, weer in een depressie? Dat is naar! Wens je veel sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...