Alf Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 quote: Originally posted by: CocoBun een webcam hahaha Denk niet dat iemand weet wie je met 'Bun' bedoelt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Kun je niet een goedkope hobby vinden ?CocoIk weet dat je je nooit verveelt hoor, maar dan ontmoet je automatisch ook nieuwe mensen, die niets hebben met je drankverleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Hoi WitteJa dank je, hoe 'ver' ben jezelf eigenlijk?en hoe zit het met het frummen, hou je het een beetje in de hand,nou ik niet:$Komt toch geen aparte draad van je? Voor frumverslaafden?Balen van je mobiel, kun je er niet naar toe bellen, naar je eigen mobiel misschien hoor je hem ergens overgaan op een onverwachte plek of neem iemand op!!?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 haha jaaa das juist t fijne van t frum Coco.Ik denk makkelijk voor jou en jij voor mij.Heerlijk toch...(je hebt wel helemaal gelijk hoor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Hey frummel Cootje, ja ik kan me nog herinneren dat je vaker geschreven hebt dat de weekenden moeilijk voor je waren. Hopelijk wordt dat met de tijd minder. En je bent al sterk genoeg om er tegenaan te vechten. Hebben we gezien met de carnavalsavond:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Wat me nu droevig stemt is waarom ik geen sociale drinker kan zijn.Dat heb ik verpest en wat mij nu rest is alleen STOPPEN.Dus geen heerlijk koud biertje meer op het terras Niet meer champagne proosten met oud en nieuw.Bij een opening geen toost uitbrengen DAT HEB IK VOOR ME ZELF VERPEST! En daar moet ik mee leven en daar ben ik een beetje huilerig overSlijt dat ook?.Willie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Co heb je helemaal niemand die je kunt bellen of zo? Of drinken je vrienden allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Weet niet hoe ik het moet noemen hoe ver ik ben AlkolTen eerste ben ik een minderaar en geen stopperen ten tweede heb ik een keer een glisser gemaakt.Dus weet niet vanaf ik dan moet tellen hoor.Maar anyway t gaat ontzettend goed, nadat ik op 1 juli (jaaaa midden in mn vakantie...)begonnen ben met ADB.Enne heb mezelf natuurlijk al dik 10 keer gebeld, maar hoor steeds mezelf in mn voicemail,schiet ook niet echt dus.Maar ik heb t er niet meer over en maandag horen jullie meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Witte, jezelf bellen met een ander mobieltje wil ook nog wel eens helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 wat is dit voor ongein,als ik A-ok typ verdwijnt de tekst?????tis hier net hotmail dat zit ook vol met dat soort "grappen"!maar voorlopig doet hij het weer,goed virusfightertje en nog wat tralala,30 dagen op proef,en dan zien we wel weer,vooralsnog istie weer fijn brandschoon!lag niet aan jouw receptje hoor dar,was gewoon stom toeval dat die er toen mee ophield.dag 6 alweer,niet veel,maar om met de woorden van mr confucius te spreken,"een reis van 1000 mijl,begint met de eerste stap!" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Alkol nou ben ik weer zo'n doos hoor maar wat is nu eigenlijk frummen. Weet wel wat friemelen is en dat is mmmmmm:P Maar frummen nee, voor mij onbekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Mijn trek was niet te bebeugelen.Geen beugelbierfles was veilig voor mij en wel 24uur per dag, de klok rond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Wil dat herken ik maar al te goed. Dacht ook altijd: ik mag, kan nooit meer daar en daar drinken. Zo denk ik nu niet meer, nu denk ikik wil niet meer drinken, het hoeft niet meer. Gisteren vroeg M(vrouw) nog; drink je ook geen champagne bij o&n, antwoord:nee, ook niet eentje. Vanmiddag had ik een openingsreceptie, zag volle glazen naar me lonken, maar nam fris.Niet nadenken over wat niet meer kan, ook niet in de toekomst, dat is veel te ver weg, maar wat wil ik nu, vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Coco,Ik ervaar dat minderen niet als lekker.Je krijgt net de kick niet. Krijg je die wel dan ga je lekker door maar dan moet je eerdt meer drinken en (mag) doe je nietNu kan je net zo limonade drinken.Dus het perspectief is helemaal niet meer drinken Anders is er voor ons niet weggelegd.Willie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Lieve lieve Willie. Gun jezelf de tijd, vraag je niet af of je nog soc. kunt drinken maar ga er van uit dat er nog meer lekkere drankjes in de wereld zijn. Tuurlijk, ik heb makkelijk praten, ben van de week nog in de fout gegaan maar soc. drinken zit er voor heel weinig mensen nog in. Ik heb een vrindin die het wel kan maar het zijn er echt zo weinig. Er zal misschien een tijd zijd dat je zegt, "waarvoor heb ik die rotdrank nog nodig"In het begin vragen velen zich nog af of ze wel soc. kunnen drinken omdat we eigenlijk onze grootste (vriend) nog niet helemaal kwijt willen. En dikke knuffel voor jou kerel, misschien helpt het je om je een beetje beter te voelen. We weten allemaal wat je nu mee maakt en hoe je je voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Willie de trek verdwijnt vermits je die niet steeds weer voed met drank.En wat is er nu zo geweldig aan toasten met een glas alcohol in je handen.Er zijn legio andere manieren om te vertellen dat je je goed voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Bol,Dat woord is spontaan ontstaan tijdens het praten over o.a. forumverslaving met Witte en CocoFrummen= schrijven op het forum. Aangezien dat veel te lang is is frummen korter.Wordt als volgt vervoegd;ik frum, jij frumt...wij frummen, ik heb gefrumd (ja, d), ik ben een frummer, ik frum tot ik een ons weegnu ben ik uitgefrumd, want M belde dat het eten klaar staat!!Tot straks (want ben nog lang niet uitgefrumd!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 HEEEEEE MENSEN WAT IS NOU FRUMMEN?????????O oké was weer te ongedulidg. Maar jammer dat het anders is dan friemelen dat heb ik toch liever hoor. gniffel gniffel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Je bent hier in goed gezelschap Willie.De meesten van ons dronken of drinken nog steeds om de roes.Niet echt om het lekkere.Al probeerden we daarmee ons drankje te rechtvaardigen.En zoals je zelf al zegt is misschien de nulgrens de beste keus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Hallo Coco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Ik heb gisteren nog gefrumt en morgen ga ik weer frummen.Heerlijk IK weet ook niet wat frummen is ?Willie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Ja Wing ik dronk 24uur per dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Ben af en toe zo opstandig, kan ik de hele wereld wel.... Voegt niets toe hier maar vroeg me af of jullie dit herkennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Ja het wel zo dat ik heel vaak niks neem als ik weg ben.En weet je wat ik nou het moeilijkste vind daaraan, dat zijn de mensen die maar steeds willen dat je ook alcohol neemt.Dat ze erg opdringerig zijn.Nou moet ik wel eerlijk bekennen dat ik voorheen ook altijd heelveel last van had van het "toedieningssyndroom" zeg maar.En idd zo rond een uur of 24.00 wordt het minder leuk, als iedereen zn zakken vol krijgt. Dan ga ik meestal wel naar huis toe en dan ga ik nog ff t forum op tot ik moe ben en kan weer een alcoholloze dag bijschrijven.En voor de rest maak ik afspraken met mezelf zoals ik dat geleerd heb bij de ADB training en ik moet zeggen dat, dat vanaf het begin af aan niet heel moeilijk is geweest.Ik was zeg maar de weg een beetje kwijt in wat "normaal"was en dat is me weer goed bijgebracht.Behalve bij mn glisser dan. Ik ben super getraind in niet drinken als ik merot voel, maar was toen euforisch over iets en dat had ik dus over het hoofd gezien.Maar wel heel veel weer van geleerd dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Co veel plezier meid en geniet er van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden