mousie Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 hoi michielja alleen met paracetamolletjes...want anders heb ik dadelijk een pijnstiller verslaving:)en ja roti mmmmmmmmmmmmmmmm lekkeren je gaat ook super he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Goeiemorgen,Mousie, Beterschap en Sterkte. Michiel, de eerste verjaardag is een overwinning.Vond dat heel bijzonder om na de eerste droge verjaardagen ed helder waker te worden. Hopelijk slaap je al beter ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Goedenmorgen allemaal,Ari mooi weer hardloopster????MOusie beterschap:present:Michiel heel goed met je verjaardag droog:)Hannah beterschap:present:Albertina ook beterschap en sterkte:present:verder voor allemaal een:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Ja want we zijn nogal verslavingsgevoelig hè mousie..Hoop dat je gauw opknapt dan, irritant is dat als je pijn hebt, dat zou je even moeten kunnen uitschakelen Ik ga wel goed ja, dag 6 alweer, morgen dag 7 en dan zit de eerste week erop. Nooit gedacht dat ik het zo lang zou kunnen vol houden maar het blijkt verrassend mee te vallen. Misschien ben ik onwetend en moet de ergste strijd nog komen...?Misschien heb ik dit keer de knoop wel doorgehakt en 'hoef' ik niet meer te drinken of ik ben naïef, de tijd zal het leren.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Ari nee maar ik ga zo wel het is hier droog wel koudmaar ja kan der wel tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Mousje misschien heb ik er overheen gelezen maar waren de uitslagen goed? Je zou toch gelijk de uitslag horen? Hoe heb je de ruggenprik nu ervaren? Vond je het erg eng of viel het al met al toch wel mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Oke Ari houd ik je aan;)dan samen vritueel lopen he':) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Morgen Freddy, het voelde ook als een overwinninkje.Slapen gaat nog niet veel beter, ik slaap wel goed maar het duurt heel lang voordat ik in slaap val, hopelijk gaat het snel over maar het is zeker geen reden om weer te gaan drinken!Dan maar een paar slapeloze nachten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Lieve floor ,wat goed dat je nu voor jezelf kiest dapper van je hoor wens je veel sterktelieve knuffel van me:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Michiel bij mij heeft het wel 6 maand geduurd voordat ik een beetje goed kon slapen en het slaap ritme te pakken hadis wel een kwestie van dezelfde tijd naar bed en s,morgen ook weer zelfde tijd eruitmaar komt wel goed hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Nou dat klinkt niet echt bemoedigend meiske, 6 maanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Lieve mensen,ik ben niet ziek hoor!gewoon een erg drukke week gehad enwat te kort geslapen vannacht.Nu blijkt mijn telefoon het niet te doen,wat een gedoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mousie Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 hoi bolnee nog geen uitslag .komt weer op kweek te staan en de ruggeprik pfff ze hebben 6 x moeten prikken ..ik had t niet meer en nu veel pijn....maar ze zeggen na de derde dag zou t beter gaan dus vandaag nog maar ff flink op de tanden bijten' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Michielnee dat is het ook niet:)maar dat is voor eenieder weer anders henu gaat het heel goed met m,n slaapritmemaar gewoon volhouden michiel dan komt het echt wel goed;)al is het soms geen gemakkelijke weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieved Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Goedemorgen allemaal, Ik weet niet echt wat ik moet zeggen dus ik vertel maar een beetje over mijn eigen nacht en deze ochtend. Slecht geslapen, veel wakker geworden en veel heftige dromen gehad...droom de laatste tijd sowieso heel erg veel. Ik ga nu even douchen en dan mijn regenjas en laarzen aantrekken (ehh en natuurlijk ook een broek he) en dan naar buiten met de honden wandelen. Bah eigenlijk geen zin in met dit weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieved Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Goedemorgen allemaal, Ik weet niet echt wat ik moet zeggen dus ik vertel maar een beetje over mijn eigen nacht en deze ochtend. Slecht geslapen, veel wakker geworden en veel heftige dromen gehad...droom de laatste tijd sowieso heel erg veel. Ik ga nu even douchen en dan mijn regenjas en laarzen aantrekken (ehh en natuurlijk ook een broek he) en dan naar buiten met de honden wandelen. Bah eigenlijk geen zin in met dit weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Ohww OKE Abertinamaar doe het wel kalm aan dan:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Michiel,iets optimistischer dan ? Na een weekje ong. sliep ik veel beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Goedenmorgen lievedtja heel herkenbaar die dromen wat zijn het voor dromen lievedvaak komen de onderliggende emotie,s dan los Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Mouse doe maar lekker rustigaan. Kan dat of heb je het thuis druk? Heb je iemand die jou verzorgd? Eventueel boodschappen kan doen enz? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Daarom Ari zeg ik maardat is bij een ieder anders ik heb 45 jaar gedronken dus valt het bij mij wel mee nu die slaap;)ben er nu door, en bij trek denk ik danja daaaaag kan ik weer overnieuw beginnenslapen is nu heilig bij mij hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Lieved welkom. Ja dat slapen is een probleem als je gestopt bent met drinken. De tijd dat ik veel dronk viel ik als een blok in slaap maar kreeg een paar uur daarna het delirium of werd gewoon wakker. hele nachten lang lig je dan maar in je bed. Het was een onnatuurlijke slaap. Dat gaat zich heel langzaam herstellen omdat het al zo lang onnatuurlijk is geweest. Je lichaam en geest moeten opnieuw wennen aan een natuurlijke slaap. Maar houdt moed, komen doet het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mousie Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 ja .mijn ouders proberen mij wat te helpenmaar ook hun zijn slecht ter beende buurt wisseld zich af om met mijn blonde boef te gan lopen wel heel lief van hun.en ari en hannah mijn ex speelt ook dat spelletje ...krijg ook steeds iets aan mijn deur waar ik niets van weet...en dan sta je op dat moment machteloos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Dat klinkt al een stuk beter Freddy Moet ik daar nu het gemiddelde uit nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden