pippie Geplaatst 29 november 2009 Rapport Geplaatst 29 november 2009 Houtje, wat bedoel met dat je 2 x in de week een tractie hebt?
witte Geplaatst 29 november 2009 Rapport Geplaatst 29 november 2009 Dat klinkt goed Houtje,was opvoeden maar makkelijker he.Nou ja het is in ieder geval een goeie methode die bij jullie werkt.Soms moet je ook is een kans krijgen om het leven wat makkelijker te makenGoed dat je die kans met twee handen aangepakt hebt.Enne bedenk met die lijsten invullen dat je nu vele voorgaatin een proces die ze nog moeten volgen.Want zoals ik van je begrijp werkt de methode, dus zal hij wel uitgevoerd gaan worden.Houtje de pionier;)
Houtje Geplaatst 29 november 2009 Rapport Geplaatst 29 november 2009 Ik ga ook, bedankt voor het prettige gezelschap iedereen.
witte Geplaatst 29 november 2009 Rapport Geplaatst 29 november 2009 Dan zal ik je nu officieel feliciteren met Sien en Siep!!!maakt het thuis ook een stuk gezelliger he twee van die doerrakkies.Volgens mij een goeie keuze van je geweest om die twee te halen.Zijn het een beetje knuffelkatjes? trouwens??Geen plannen voor morgen, ik zie wel.Jij wel al plannen???
pippie Geplaatst 29 november 2009 Rapport Geplaatst 29 november 2009 Ja een stuk gezelliger, af en toe hoor ik er eentje proesten en dan denk, ach wat gezellie haha.Sien is niet meer zo bang en zij zit af en toe wel bij me op schoot, maar Siep is nog wel heel schuchter hoor, moet zn tijd hebben denk ik.Morgen vieren we de verjaardag van mijn moeder, dus de familie komt daar en ik ga er ook heen.Vind ik wel gezellig.Daarna misschien nog even langs een vriendinnetje van me.Maaar een lekker dagje thuis, met dit herfstige weer, kan ook heerlijk zijn.Vind je ook niet??
Otje Geplaatst 29 november 2009 Rapport Geplaatst 29 november 2009 Zo, dames en heren, ik ga mn pecee maar weer eens uitzetten. En beppie is nog lang niet moe natuurlijk, zucht. De hond nog naar buiten en dan maar in bed gaan liggen ofzo. Morgen weer proberen voor twaalf uur eruit. Pippie doe je best, dan doe ik het ook. Floortje ik spreek je morgen. Doeg doeg, slaap zacht met schone dromen xxx
witte Geplaatst 29 november 2009 Rapport Geplaatst 29 november 2009 Ohhh dat klinkt echt als een gezellig daggie....Jullie vieren de verjaardag, dus hoef je niet te feliciteren dan?Vermaak me prima thuis hoor, maar vind van mezelf dat ik wel wat actiever magzijn, dat is de laatste weken een beetje minder.Maar ja zal wel aan het weer liggen ofzo.
pippie Geplaatst 29 november 2009 Rapport Geplaatst 29 november 2009 Slaap lekker Woman, tot morgen.Uurtje of 12 denk ik
pippie Geplaatst 29 november 2009 Rapport Geplaatst 29 november 2009 Ja ook al een beetje feliciteren hoor, ze is maandag jarig, wordt 72.Volgens mij hebben jij en ik een beetje hetzelfde hoor, af en toe hebben we een duwtje nodig om wat te gaan ondernemen.Maar ja, dat komt wel weer.En met dit weer vind ik het vaak ook lekker in huis.
witte Geplaatst 29 november 2009 Rapport Geplaatst 29 november 2009 Tis 2.00 goeie tijd om af te sluiten PipDoe je mee??Ai das wel een gemene vraag he, als je dan de enige nog bent:)
pippie Geplaatst 29 november 2009 Rapport Geplaatst 29 november 2009 Nee je hebt gelijk hoor Witte, het is bedtijd.Slaap lekker en tot morgen Leuk trouwens om je nog even gesproken te hebben.
witte Geplaatst 29 november 2009 Rapport Geplaatst 29 november 2009 Eensgelijks Pip..En idd herken er ook veel in bij jou hoor.Enne morge feliciteer ik je dan wel met je moeder haar verjaardag.....Jij ook lekker slapen en weltrusten
lady jane Geplaatst 29 november 2009 Rapport Geplaatst 29 november 2009 Hoi Hannah,dochter mag naar vrienden, gaat niet naar disco's of openbare gelegenheden.Maar bij vrienden (en gister was er verjaardag) is dus veel te veel drank.Wij hebben de afspraak tot 16e geen drank, die is nu dus geschonden en ervolgen sancties: t/m oude&nieuw 20 uur uiterlijk thuis (1 uitzondering voor meiden-dobbelsteen St Nic. feestje) en geen oud&nieuw bij vrienden. We melden haar aan bij STEK (jeugdzorg) en hopen dat ze bijzo'n meidengroepje kan en persoonlijke begeleiding krijgt, want via haar vriendin wordt ze meegezogen, maar ze doet het wel zelf. Ze zit in de knoop en had uitgerekend de moeder van die vriendin als vertrouwenspersoon. Dat kan nu dus niet meer. Er moet van alles gebeuren en door het gebeurde kunnen we nu spijkers met koppen slaan.Het taart zinnetje was iets tussen Houtje en mij, n.a.v. een andere situatie; ik heb toen mijn bosheid ingeruild voor een positief voorstel en dat heeft erg goed uitgepakt want dochter vertelt nog en vertrouwt me nog, en dat wil ik niet kwijt. Straffen is niet altijd goed, maar echt beloond wordt ze ook niet voordit escaleren. We moeten hier allemaal van leren. Groot pluspunt is wel de goede communicatie die wenu hebben met vader. dat is wel anders geweest en we geven wel een gezamenlijk signaal af naar dochter. En dat ik niet drink is ook positief en ben ik erg dankbaar voor nu. Niet eens trek gehad gelukkig. En het forum helpt ook, Jane
Houtje Geplaatst 29 november 2009 Rapport Geplaatst 29 november 2009 quote: Originally posted by: Hannah1Dank nog voor het boek Houtje. ) je bijna vriendin) Hannah, ik dacht dat je bedoelde: mijn bijdrage in het forumboek. En dat je me bijna als je vriendin beschouwde.Dat vond ik een grote vooruitgang, ik was er blij mee,en wilde je ervoor bedanken.
Houtje Geplaatst 29 november 2009 Rapport Geplaatst 29 november 2009 :$ niet terzake doende eigenlijk.
Houtje Geplaatst 29 november 2009 Rapport Geplaatst 29 november 2009 Hannah,Je hebt gelijk dat je met deze discussie stopt.Sorry voor mijn posting.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden