Hermie Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden Willie, de een doet het zo en de ander.. er is geen beste weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Die zanger van The Doors is toch overleden aan een overdosis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Zo gaat het verhaal ja, maar wat wil je daarmee zeggen Willie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Helaas Wil spreek ik ook uit ervaring en heb een diep en dieptriest verleden. Net als velen onder ons.Ik heb 10 jaar gedronken, eerst sociaal en later moest elke avond de fles leeg.Ik ben in totaal twee jaar opgenomen geweest en dronk toen niet en kreeg van de verslavingszorg de beste therapie die er voor mij maar bestond.Toch ben ik 2 jaar geleden weer begonnen met drinken en dat ging van kwaad tot erger en ook vvooral bingedrinken, sinds gisteren ken ik de naam van dat drinkgedrag.Ik heb nog steeds therapie, ben al 9 maanden thuis na een hersenbloeding en ga op zeer korte termijn weer aan het werk, ben hersteld.Ik sta nu 14 dagen droog want ik heb 14 dagen geleden een uitglijder gehad en maandag krijg ik refusal, dat is beter voor mij.Ook ga ik mindfulness doen onder begeleiding van mijn psycholoog.Nu pas komt het weer goed met mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Mensen sorrie ff tussendoor. Ik ga zo naar bed. Isa ik hoop dat je je morgen weer goed voelt.Ik heb morgen dienst. Weltrusten allemaal en slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 en de eerdere therapieen warenhier het voorwerk voor Emmaroosniks is voor nikshet gaat zoals het gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Corinne:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Willie? Krijg het idee dat je met je opmerking iets probeert te zeggen, maar krijg geen respons. What's on your mind? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Ik denk dat als Jimmy in onze tijd had geleefd, dat hij dan gedwongen opgenomen zou worden op een detoxafdeling ...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Wellicht wel Wing. Dus ik ga nu afsluiten. Trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Hermie ik kom er op terug onderbouwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Beste mensen,Ik wil jullie even melden dat de dienst en de asverspreiding gisteren toch al met al een mooie afsluiting was van het leven van mijn moeder.Het verdriet is er en dat mag en ik ben er zelfs blij om, want het heeft te lang geduurd voor ik kon huilen.Nu valt er nog van alles te regelen voor mijn vader (81) en mijn oma (89) opdat ze zo veel mogelijk zelfstandig verder kunnen.Dank voor jullie steun de afgelopen tijd.Ik heb niks gelezen en het gaat me zeker niet lukken alles bij te lezen (dat lukt me al lang niet meer).Blijf op het nuchtere pad, dat is hoe dan ook een stuk veiliger en gezonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Isa,Nee, wat erg. Ik heb geen brief van je gehad. Er raakt natuurlijk wel eens wat kwijt in de post, of misschien komt het maandag of dinsdag vanwege een zwerftochtje. Ik vind het in ieder geval heel lief van je dat je mij persoonlijk hebt geschreven!Dat waardeer ik heel erg.Nou hoop ik toch echt nog dat je er wat aan gehad hebt, aan het boek en het blad. Het boek mag je van mij (als je het uit hebt en niet zou willen houden, ALS hè) gerust weer aan iemand anders doorsturen.De schrijvers van het boek mochten eenmalig 20 exemplaren kopen tegen een iets lagere prijsen ik heb bv. 5 ex. bij mijn huisarts achter gelaten en 5 bij de psychiater in de hoop dat iemandhet leest die erdoor hopelijk ooit een eerste stap zet.Eigenlijk zou ik graag een vervolg op mijn aandeel aan het boek willen schrijven, een soort deel II,omdat ik mijn verhaal in 2007 verteld heb en we nu 2 jaar verder zijn en er alweer zoveel veranderdis in mijn leven.Dat zou best een positief verhaal worden denk ik. Ik heb zóveel geleerd.Heb je mijn stukje van vandaag over "spijt" aan Willie ook gelezen? Ik hoop dat het jou ook zo magvergaan als bij mij. In de Psychologie omschreven ze spijt als een "ballon, die je niet onder water moetduwen, dan komt hij des te harder boven. Maar rustig naast je mee laten drijven, en zien en steeds meerbeschouwend er naar kijken". Tapas en ik hadden er ooit een discussie over en hebben geconcludeerd dat "omzien in mildheid" het besteadvies aan onszelf was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Getverdemme wat een snertweer, ik was m'n muts vergeten, 't is weer om lekker voor de kachel te zitten en vroeg onder de wol te gaan..Willie goed dat je vandaag niets gedronken hebt! Petje af, je bent ook lekker aanwezig vandaag, denk dat dat ook wel helpt. Frummen is een goede afleiding.Dat bingedrinken heb ik gemist, wat is dat voor werkwoord?Isa cheer up girl, het waait vanzelf wel weer over.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 WingHachéIs hier nu klaar! heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Lieve mensen ik wens jullie nog een fijne avondik ga naar bed:lips:slaap lekker allemaalen een knuffel van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 MichielBingedrinken is niet iedere dag drinken maar dan wel heel erg veel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Meiske slaap lekker Corinne:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Oké zo leer je elke dag wat. Dan ben ik geen bingedrinker, ik dronk elke dag heel veel, de hele dag..Haché dat eet ik morgen ook, lekker herfst voedsel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Isawas op weg naar de douche maar ben niet gegaandus niet naar de kroegwat moet ik daar eigenlijkgewoon thuis geblevenkachel aan, kaarsje brandtgewoon lekker voor mezelfDit is het nieuws gekeken eneen documentaire over menselijke robots bbrrrrrNa 10 uur is de zin en het verlangen wegHoe is het jou vergaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Michielja lekker hè, ben al aan het proevengeweest, moet ik nu mee ophoudenanders is er morgen geen haché Ik zoop ook de hele week maar met feest of uitgaanwel héél véél meer, of dat dan ook bingedrinken is?Geen idee! Ik had ook tot voor kort nognooit van het woord gehoord.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Alcohol is voor mij jaren een zege geweestZeker in de tijd dat niemand maar dan ook niemand mij met mijn pijn kon helpen.Achteraf bleek dat het niet voor niets was. Zonder ik het wist zat er een hoge hypotheek op die ik terug moest betalen. Ik kwam laatst iemand tegen die tegen mij zei: Willie wanneer jij nu stop met drinken betaal ik jou schuld maar wanneer jij weer in de fout gaat moet je hem dubbel terug betalen. Aan jou de keuze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Heeft toch zijn voordeel alleen zijn hahaha ratatataaaaaaaaanp was voor wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 jongens ben ff van slagnet telefoontje van jongensdie mijn dochter zo thuis gaan brengendronken, overgeven en zonder jas,help ik voel me zo onmachtigze is net 14wat moet dit worden?ik ben wel blij nu zelf niet te drinkenmaar tochhet slechte voorbeeld?invloed vriend(in)enbahlog nu uitwant ze komt zo hiermaar kom beslist nog terugJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Isa je bent geen zeurje mag toch vertellen wat je voelt en hoeIk ben graag alleen,zou er niet aan moeten denken niet alleen tekunnen zijn dus begrijp je helemaalJaneWat náár, ik voel je helemaal aan of het mijn dochter is pfffffOh net wat je niét wilt hè!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden