Spring naar bijdragen

Maandag 30 November

Michiel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 285
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jacc heel jammer dat het gebeurd is maar heel knap dat je toch weer de stap genomen hebt om weer wat van je te laten horen. Die virtuele schop heb je niet nodig meis. Je hebt het een tijdje goed gedaan en nu weer vanaf dat punt proberen verder gaan. Niet het gevoel hebben dat je weer helemaal opnieuw moet beginnen want dat is niet zo. Ben heel blij dat je er weer bent meis:heart::present:
Heb je het vandaag wel droog kunnen houden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jacc
Opstaan, je knietjes afvegen en weer op de droge fiets stappen. Bek op het stuur en doortrappen.
Kom op meid, lieslaarzen aan en baggeren.
Je kater uitzitten en de draad weer oppakken. Met vallen en opstaan leer je fietsen, en met vallen en opstaan leer je ook te fietsen op de droge fiets.
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jacc dat het misgaat is denk ik een ieder van ons wel overkomen, is geen schande hoor. Knap dat je je nu meldt en probeer voor jezelf te achterhalen waardoor het misging. Je eenzaam voelen is een ruim begrip snap je wat ik bedoel? Misschien speeld er iets meer. Maar hoe dan ook vanaf nu weer vooruit kijken en er weer volop voor gaan.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Peeps, weet iemand toevallig waar Tasseke is?
Of ze een forumpauze ingelast heeft of andere dingen aan het hoofd heeft?

Ik mis d´r vrolijke noot namelijk en het zit me dwars dat er hier dus mensen zitten die er een hobby van maken om mensen privé weg te pesten. Zou het spijtig vinden als het "degene" gelukt zou zijn om Tasseke hier stil te krijgen. Al geloof ik er geen snars van dat die zich door wie dan ook laat wegpesten. ;)

Dus voordat ik vanalles weer in ga vullen, ik ga nu uit van het laatst gelezene door ik zei de gek, over pb en privé stalking daar komt deze reactie uit voort.
Maar ik hou er rekening mee dat het gewoon een andere rede kan hebben, ik heb iets gemist, niet goed gelezen of het is gewoon iets anders. Maar ik merk dat het me dus bezig houdt en ik begin in te vullen endus gooi ik het er even uit in de hoop dat iemand mij kan updaten over hoe het werkelijk is. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

drop, choc. pepernoten, schuimpjes enz enz enz, bosje bloemen kopen;
alles beter dan drank jacc
je hebt troost nodig en die kun je hier krijgen
dus hier moet je wezenhier moet je zijn
en dat weet je best daarom heb je ingelogd.
De volgende stap is een advies dat je aanspreekt ook echt opvolgen.
dat helpt! alleen al weer wat gaan doen helpt. je bent dan weer in de aktie.
want dat is het enige wat helpt tegen zuipen en depressie. hup jezelf even
toespreken, mild blijven naar jezelf, maar wel de witte liefde naar jezelf en niet de rose, want dan gebeurt er niks. Kom meid girlpower!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Spud,
ik vind eigenlijk: pb haar dan krijg je hopelijk antwoord. Maar ik heb haar na die voorvallen
op de draad gezien en met haar geschreven en toen was het een bewuste keuze minder
hier te zijn. Ik denk dat ze wel steun kan gebruiken, is altijd fijn toch, als mensen je missen.
ik mis haar ook en wat je schrijft is waar, niemand verdient het prive lastig gevallen te worden
zeker niet over forumpostings. Machteloos voel ik me daardoor.
:present::heart::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihihi, Jane had ik al gedaan. ;)
Een slechte eigenschap van mij is, dat ik niet goed tegen onrechtvaardigheid kan, ik reageer daar behoorlijk fel op. Aangezien ik nu dus begin in te vullen, wil ik dat voorkomen vandaar mijn posting ook een beetje. Mezelf allert houden en tevens voorkomen dat ik dus dingen in ga vullen en vanuit dat kader de postings ga lezen. Ik kan dan behoorlijk fel uit de hoek komen en vaak snapt niemand dat dan omdat ik het voor mezelf hielt. Nu dus lucht aangegeven. Dat ik dan van een ander hoor dat het een bewuste keuze is maakt al een hoop goed. Geeft voor mij dan wat meer rust, omdat ik me behoorlijk plaatvervangend boos aan het maken was. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lotgenoten Het is me gelukt!
Vrouw thuis die lekker drinkt. Ik kom in de verleiding heel erg. Nee niet gedaan.
Nu zit ik aan een kopje koffie met krentebrood.
Morgen geen kater, een goed gevoel Maar dan begint het morgen middag weer van voor af aan.
Die knuffels en die aaien enz. ondanks dat het fictief is toch erg fijn en maken mij sterk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Bolleke, klopt het is hier een komen en gaan van mensen. Meestal kan ik daarmee omgaan, het wordt wat moeilijker als ik weet dat de achter de schermen dingen daar een oorzaak van kunnen zijn. Dat vind ik dan niet eerlijk en daar bijt ik me dan in vast. Vandaag niet, ik ben er niet mee blijven zitten maar heb het geuit. Voor mij scheelt dat een heleboel. ;)

Al doende leert men zeg maar. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ik heb mn mobiel weer terug!!!!!!!!!
Lag gelukkig nog op mn bureau.

Goed dat je je gemeld hebt Jacc. Vanaf nu gewoon weer elke dag komen, samen gaat beter als alleen

Jeetje Willy jij gaat goed he??
Van een mopperpot op het forum naar een krentebol met koffie en dat melden op het forum.
Petje af hoor.

Ik snap ook niks van Tas, nou ja ....niks... das niet waar natuurlijk. Ik bedoel eigenlijk dat ik haar ook mis.

Sterkte met de pubersdames Coco en Jane!!

En voor iedereen veel sterkte:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolleke, Tas had het toen in haar bericht erover dat ze ook gebeld werd, je bent er zelf bij natuurlijk wie je je nummer geeft, maar toch noem ik dat privéstalking.
En ja, als ik een klote bericht krijgt via pb dan kan men een reactie op de draad verwachten van mij. Maar volgens de etiketten is dat not done, bovendien absoluut niet te volgen voor de andere lezers.
Maar deze manier werkt wel, want ik ben nog nooit gestalked, alleen maar op lieve manieren. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...