Michiel Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Goede morgen mensen, De week is weer begonnen..Man wat vroeg is het nog en ik ben al bijna 2 uur wakker..Kan de slaap ook niet meer vatten ook al drink ik 2 liter thee.Nou ja dan maar een beetje dom surfen..Ik moet straks om 10 uur naar tactus voor een medisch onderzoek.. Ben benieuwd wat ze vinden..Ik kan in ieder geval melden dat ik vandaag een week ben gestopt, zullen ze wel mooi vinden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Ik mag kiezen op welke draad ik schrijf. Ik kies voor de positieve draad.Veel verdriet, er komt nog veel meer aan. Toch ben ik ontzettend blij dat hulp nabij is. Woman thanxxx.Ik mag mijn eigen keuzes maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel Geplaatst 30 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Hey Floortje, heb jij uberhaubt geslapen vanacht? Je was hier het eerst..Ja Tijn was me net voor zag ik, was nog aan het tikken..Dat wordt 2 draadjes vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Ik heb wel geslapen. R. niet overigens.Ik slaap nu bij dochter op haar kamer.Ik ben BOOS!Nu gaat de machtsstrijd beginnen. Ik wil de hele computer wel in elkaar beuken. Toch wil ik ook goed nadenken. Als ik mijn spullen ga meenemen, dan ga ik zowel mijn moeder als zijn vader inlichten.Mijn moeder staat achter de beslissing om uit elkaar te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Nog even naar bed. Straks moet ik weer werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel Geplaatst 30 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Ja **** situatie voor je, kan je dochter wel goed slapen?Je moeder was toch al ingelicht? Of bedoel je van z'n losse handjes..?En die computer in elkaar beuken zou ik niet doen, zonde van 't geld..Altijd vervelend, uit elkaar gaan, ik ben ervaringsdeskundige inmiddels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Michel, het is verdriet.Dochter heeft geslapen, oma heeft haar een veilig heenkomen geboden. Ze zijn vooral erg bezorgd om mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 We zijn nog nooit uit elkaar gegaan. Dochter en ik. Hij heeft geen enkel recht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Verdriet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Ik ga nog een uurtje slapen. Werk is straks erg belanrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel Geplaatst 30 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Dat is niet verkeerd dat ze bezorgd zijn, dan krijg je tenminste de aandacht die je nodig hebt.Verdriet begrijp ik, boosheid ook.. Als ik het goed begrijp heb je al nieuwe woonruimte aangeboden gekregen.. Hoop dat het niet te lang doorsuddert, als je ruzie gaat krijgen kun je beter niet meer in 1 huis wonen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Losse handjes is nog niet aan de hand. Ik ben op tijd. Hij is nu nog bezig met een charme-offensief. Hierna gaat het fout.Nog een uurtje slapen. Dankjewel Michiel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Goedemorgen allemaal,Ik ben nogal nieuw. Net een week begonnen met dit programma. Deze week ga ik "beginnen" met iet waar ik al best vaak mee ": begonnen" ben. Mijn doel is de SOCIALE drinker opnieuw te geworden die ik ooit was. Voor onze wandeling van Florence naar Siena was ik 4 weken helemaal gestopt met alcohol. Was ook 4 kilo afgevallen. Mijn kleren gingen weer lekker passen en mijn hersenen hadden om 07.00 al min of meer gerichte gedachten ... pfff .... { wordt vervolgd } Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Goedemorgen allemaal.Floortje, ik denk aan je.Jeetje, zo ken ik je niet. Succes ! (neem anders contact met me) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Niknok, succes met het behalen van je doel.Iedereen goedemorgen.Vannacht voor de tweede nacht veel te weinig gelspane dus dat wordt terug naar bed zometeen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Goede morgen,We zijn dus het hele weekend bezig geweest, met schilderen en laminaat leggen, wel opgeschoten maar nog niet klaar.Werk roept weerFijne dag allemaal:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mariam Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 niknok,ik doe met je mee, ben net begonnen met internetbehandeling, ze wilde eerst alleen maar info. toch wil ik alvast beginnen.succes!mariam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 En ook woest gedroomd Wing? Dat had ik de eerste vier of vijf dagen. Hou vol Wing, ik gun het je zo! En dat zweten is na een paar dagen over. Een fijne dag gewenst allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 En ik begrijp iets niet. Hoezo positieve en negatieve draad? 1 draadje vind ik genoeg. Het leven is ook alles, soms fijn, soms wat minder. Toevallig openen twee mensen bijna tegelijkertijd een draadje, dat komt vaker voor. Is ok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mousie Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 goedemorgen allemaalik ben er ook weer bij......een fijne droge dag iedereen....ga ff een kopje koffie pakkenfloortje sterkte.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Wing, herkenbaar... als je stopt met drinken is er maar 1 waarvoor je dat kan doen, en dat ben je zelf. Doe je het voor een ander, hulpverlening, forum, dan gaat het niet werken!Knap dat je gisteren na een onrustig telefoontje toch gekozen hebt om niet te drinken en de fles leeg te gooien. en volgens mij ben jij vandaag stiekem best wel trots op jezelf! gefeliciteerd!!Floor, je komt er wel. Voor jezelf kiezen als je dat niet gewend bent is lastig in het begin.Ik weet zeker dat het goed gaat komen, zolang je je hoofd maar helder houdt.Ik mag zo weer werken, moet morgen een portfolio meenemen voor een expositie dus vandaag foto's afdrukken, spannend dus!!!merk dat ik er wel onrustiger door slaap en er hyper van wordt maar het gaat al beter dan vorige keer, toen vloog ik alle kanten op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Goed dat je niet gedronken hebt Coco. Meteen actie ondernomen, school gebeld voor afspraak, prima toch. Rustig blijven, is niet gemakkelijk maar wel belangrijk. Ik merk dat als ik op de zaken vooruit loop ik mezelf helemaal 'gek' kan maken met doemscenario's. Succes.Vraagje, waarom kort jij je zinnen af? Zo wordt het een heel 'lang' verhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Die appelflappen lijken me wel lekker Wing:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Tapas, u can do it! Go girlB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Ik ben te laat vandaag, moet not het een en ander doen en over 10 minuten op mijn werk zijn dus opgebeld dat ik een kwartier later kom, haha, wat een luxe eigenlijk, dus nu oppassen dat ik niet nog een kwartier achter de pc blijf zittentot vanmiddag weer!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden