Alf Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Overigens.... heb een vacature gezien die mij bevaltIs in.......de verslavingszorg!Ga daar eens naar bellen binnenkort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Even komen melden dat ik helemaal uit mn plaat ben gegaan vanavond met het buikdansen met de doedelzakkers. Wat gaaf zeg !We hebben wat nummers uitgekozen dus we kunnen gaan werken aan de choreografie en er komt zeker een optreden !!Yihaaaa ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Erik, 15 dagenProficiat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 bekend fenomeen Wingmeer van hetzelfdeook al werkt het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Nee, ik denk toch serieus dat er meer aan de hand is.Ik ben bv al geirriteerd als ik moet stoppen met frummen als we gaan etenOf als ik opeens iets moet gaan doen en het frummen moet onderbrekenDat is toch niet echt goed, zijn foute signalen. (of goede, maar net hoe je het bekijkt)Ik heb het nodig blijkbaar, maar waarom?.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Lieve hannah Duik lekker je nestje in meis. Ruim morgen alles op en slaap lekker. Dan heb je ff rust:heart: Hoop dat je goed door kan pitten, je hebt het hard nodig.Ikzelf duik er zo ook in. Wens iedereen een lekkere rustige nacht toe en tot morgen weer.O ja Co Alko:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 lief van je Zwarte Kirkywelterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Ik denk dat er angst achter zit, want dat voel ik opeens, angst voor de leegtevan mijn bestaan, de verveling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Ik denk dat ik maar even ga stoppen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Als ik naar mezelf kijk Alkolben ik 24/7 bezig met niet drinkenik lag vanmorgen typend te dromenen zag de zin ophet beeldscherm aan de binnenkantvan mijn ogendus ik gewoon doorgefrumd.Nou ben ik veel alleen hierdus verwaarloos ik niemanden vind ik het fijn dat ik hier nuveel kan zijn, het houdt me scherpen ik bouw tijden in waarin ik uitlogwerk, recreeeren weer terug komwerkt fijn voor mij.Als jij er last van hebt doe jijhet doet dan werkt de keukenwekker van Houtjemisschien?Als je vrouw er last van heeft en jij nietwordt het onderhandelen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Ik weet het niet Jane, dingen als wekkers e.d. dat werkt niet bij mij ga ik rebelleren. Het moet net als bij de drank van binnenuit komen.De discipline, op tijd kunnen stoppen, ik ben @#$#@ echt verslaafdaan dit forum. Was in een vrolijke bui, maar die is nu weg.heb ook geen zin nu meer om verder te gaan.Misschien moest ik maar een tijdje wegblijven.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 maar als ik dan Wing weer lees, dan moet ik lachen, daar kan ik toch niet zonder?... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Misschien lukt hierin tegenstelling tot drinkenwel minderen Alkoldrastisch stoppenjuist nadat je deze inzichten hebt gehadlijkt me overhaastslaap er een nachtje overpraat eroverook over wat Coco schrijftlijkt me heel reeel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Co, wat je schrijft is #@#@ helemaal waar!! een partner, kinderen (schatten van) en FT werk!!Ik verwaarloos dingen net als toen ik dronk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 en wij niet zonder jou:heart:(als dat mag deze ene keer) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Nog even terug te komen op Ramses maar hij was wel happy. Hij had genoten van zijn leven als kunstenaar. Genoot ook van zijn drank en sigararetten waar hij nooit spijt van heeft gehad. Dan heb je toch een fijn leven gehad of zie ik het niet goed?Jip, sorry hoor maar waarom reageer je altijd zo aanvallend? Voel een hoop boosheid in je maar daar kunnen wij niet aan doen als je helpen te ondersteunen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 De onderliggende reden van dat verwaarlozen is weliets om te onderzoeken met hulp Alkolwant ik denk dat je daar een zere plek raakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Ja, minderen Jane, maar dan heb ik het gevoel dat ik veel mis en ik wil toch graag weten hoe het met een ieder gaat, een aantal in het bijzonder.Is ook een reden dat ik nietvroeg naar bed kan, heb het gevoel dat er dan nog van allews op de tv is wat ik moet zien. Raar toch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Het zal wel aan mij liggen maar zo slecht zag het er niet uit; doordrinken totdat je Korsakov hebt ondertussen toch alles uit je leven halen; uitzending Ivo-Ramses. Het is dat ik geen drank in huis heb, ik zou spontaan trek krijgen.Btw ik zit aan de overkant; het gras is hier ook niet groener.Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 @CocoDoor te zeggen; als ik er een neem kan ik niet meer stoppen vertel ik mijn ouders al meer over mijn drankprobleem dan ik los wil laten. Dat is voor mij best een grote stap vooral omdat het ouders zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Dat heb ik ook wel Alkolga veel later naar bed sinds ik hier komheb zelfs 2 of 3 x een laptop mee naar bed genomenvoelde me toen ook niet echt jofel daaroverdat doe ik dua niet meerik houd nu uiterlijk 24 u aan en lees dan morgen de rest welweer bij (oei oei, wil ook niets missen)soaps zijn niet voor niets verslavendook bij niet verslavingsgevoelige mensen.Maar hou lang zit je hier nou helemaal?Ik krijg hier zoveel terug dat me steunt om niet te drinkendat vind ik het dubbel en dwars waarden als ik straks wat minder bang benterug te vallen dan ga ik desnoods ADBnog een keer te hulp roepen, maar dan om me te helpenhet forum minder nodig te hebbenmaar ik denk niet dat het zover komt hoor.Hoe dat voor jou is kan ik natuurlijk niet inschatten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Co!!!Kom nou, natuurlijk niet! Ik vond het natuurlijk grappig, blijkt toch ook uit mijn bericht terug?? Maar ga dan wel nadenken, je zet me dus aan het denken en dat is alleen maar goed Co! Bovendien zeg je nog meer zinnige dingen!Dat het me niet vrolijk stemt, dat is dan mijn zaak, voel je alsjeblieft niet schuldig! Jane, ja dat is al een thema voor mijn psy, de relatie en de invulling van mijn alc.vrije bestaan. Voor jou ook eén:present:Jullie zijn kanjers!En hierbij sluit ik toch maar af. Tot een volgende keer en welterustenSorry, als ik weer blijf antwoorden dan houd ik de verslaving in stand.Co, heb ik haar verteld, dat ik het fr. nodig heb,anders ga ik msch drinken en daar heeft ze nu vrede mee.en nu stop ik echt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Wing niet doen s.v.p.niet om een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Zo, ik ben weer thuis op mijn forum. Gelukkig veranderen sommige dingen niet. Het was wel fijn om iedereen weer even te lezen.Hannah, het doet pijn om je dochter de deur te wijzen. Ik begrijp dat ik veel gemist heb.Vrijwilligerswerk, tja mijn ouders zaggen dat ook niet zitten. Jammer dan. Ik werk net zo hard als toen ik er voor betaald werd, krijg er veel voldoening van en leer er heel veel van.Plus het doet wonderen voor mijn zelfvertrouwen en het geeft zingeving aan mijn dag.Zingevening is zo belangrijk.Soothe, tentje? Heb ik wat gemist? Gaat het verder goed?Bambam en Francesa, ja het gaat goed. Zo nu en dan zucht maar dat is altijd als ik een extreem heftige emotie voel. Maar over het algemeen is het goed te hanteren.Morgen ben ik jarig en voor het eerst in jaren voel ik dat er wat te vieren valt. Ik heb ook zin in kerst.Zoals jullie weten een beladen tijd.Ik mis X nog steeds en ik verwacht dat dat altijd zo zal blijven. mijn lief heeft mij daar verschrikkelijk mee geholpen. Ik had altijd het forum om te spuien maar het voelt toch anders als ik in zijn armen mag kruipen en kan huilen.Ben nog steeds erg moe, het is een wat radicale omslag, leuk vrijwilligerswerk, eigenlijk op mijn lijf geschreven. mijn vrienden beginnen weer vertrouwen in mij te krijgen dus sociaal krijg ik het ook drukker. Ik blijf het verdrietig vinden wat er met de kinderen is gebeurd maar ben wel tot de conclusie gekomen dat wat ik ook doe het fout is. Dus doe ik het nu maar even voor mijzelf. Als ze mij met respect kunnen behandelen dan hebben ze nog steeds een moeder.Moet alleen nog even het juiste ritme vinden, loop nog te veel achter mijn eigen staart aan te rennen.Ramses, wat een mooie man en wat laat hij ons mooie liedjes achter. Ik hoop dat hij nu rust mag hebben.Ik wens iedereen een goede nachtrust toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Erik,als ik jou goed lees uit de bezorgdheid van je moederzich door niets te benoemen en je te ontzien.Dat is wat jij nu ook naar haar?hen doet.Mag hoor, maar zo maak je het jezelf wel moeilijk.Dan maar kiezen voor de liefdevolle leugentjes om bestwil?Ik wil wat aan mijn gezondheid doen en daar past joggen wel en drinken niet bij?Of: ik ben aan het versoberen.of noem maar op, jij kent ze en jezelf het best wat geloofwaardigis en zo dicht mogelijk bij de waarheid.Maar ik heb ooit gelezen (Jeellinek???) dat bij het stoppen van een verslavingeigenlijk de familie ook betrokken moet wordenwant iedereen heeft de situatie jarenlang mee in stand gehoudenen zodra een het evenwicht verstoortmoet er aan de andere kant ook wat gedaan wordenanders wil die terug naar het oude (bekende) evenwicht.Ik hoop dat ik het duidelijk genoeg verwoord heb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden