Michiel Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Goede morgen allen,Zo dat was er weer een van vier uur.. heerlijk zulke nachtjes Bolletje goed van je dat je het gaat aanpakken. Je hebt ook gelijk, in feite ben je verantwoordelijk, laat hem zelf z'n drank halen dan ligt dat niet meer bij jou.Heeft hij nog familie die naar 'm omkijkt, als ik zo vrij mag zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Goeie morgen Em. Ga je nog iets leuks doen vandaag? Ramen wassen of zo:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Goeie morgen lieve Michiel. Nou z'n familie woont allemaal ver weg. Drie dochters waarvan twee bij Utrecht en een in Groningen. Maar een van zijn dochters komt met haar man zondag wat dingen op hangen enz. Zijn dingen die ik wel kan hoor maar ze hebben het aan geboden dus neem ik het graag aan. Verder wil hij eigenlijk niets met zijn kinderen te maken hebben. Vraag me niet waarom want dat weet niemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Ik ga weer wat doen!!!fijne dag allemaal.liefs Pip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Goedenmorgen allemaalAllereerst Hermie de feli met het nietjarig zijn:D:present:Vie het is ook niet niks die psyQ, maar kom op je bent er dapper genoeg voor:present:Bol doe jij he tvoor de verandering eens rustig aan?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Ramen lappen Bol?????????DAT IS NIET LEUK. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Haha Emmaroostja de niet leuke dingen horen ookbij het leven toch???????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Zo is dat Meiske maar ik ga vanmiddag naar Sinterklaas toe. Mijn man is Sint en ik wil even kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Waauwie Emmaroos wat leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Ja leuk is dat he.Hoi Isa, gaat het een beetje met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Ik vind ramen lappen toevallig wèl leuk, net als strijken. Dat zijn van die klussen waarvan je resultaat ziet. En strijken ruikt zo lekker.Bol, ik zou als ik jou was dan hè, pontificaal besluiten om geen drank voor je vriend meer mee te nemen. Als hij het wil hebben zet hij zelf zijn poten maar onder zijn lijf. Sorry dat ik het zeg.Je bent zelf bezig met van de drank af te blijven. Ik bedoel, ik kan niet in jouw leven kijken maar is het niet een kromme situatie?Wij hadden trouwens vannacht op de DA een hond met een gebroken poot. Dan komt de kennis van ehbo wel van pas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Toch een beetje triest bolletje, doet me denken aan een nummer van marco.. oud en afgedankt..Niet echt een lied waar je vrolijk van wordt maar het leven gaat niet altijd over bloemetjes :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Ik kon vannacht niet slapen en keek wat tv en toen zag ik dat van die verbrande dierenambulance.Idioot niet? Krijg dan maar eens een nieuwe als alles met vrijwilligers werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Met mij ook alles goed.Morgen gaat vast loslopen, wees er maar niet bang voor hoor.Ik ga boodschappen doen, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 O EmmaRoos gelukkig dat ik dat niet heb gezien.Ga jij tv kijken als je niet kan slapen? Ook een idee natuurlijk. Ik neem meestal een boek, of de honden mee naar buiten.Als je man Sint is, ben jij dan geen Pietje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Isa ik heb wat gemist??? van jewat is er morgen voor je meisda tjij je er nu zo druk om maakt????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Lieve Isa ohw maar dat is leuk toch????? voor je en misschien helderen de dingen nog een beetje voor je op:present:dat hoop ik voor je,lieve knuffel van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Vanmorgen sta ik op met een trots gevoel. Weer niet gedronken.Ik weet ook wel dat ik het vanmiddag om3 uur weer moeilijk krijg maar dat fijne gevoel van niet gedronken te hebben is erg lekker en verslavend. Ik maak me wel zorgen dat wanneer ik straks helemaal niet meer drink ook na die suffe TV programma's moet kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Willie,heerlijk hé met een helder hoofdknap van je hoorlieve knuf van me voor je dapper doorzetten;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Vie dat ga ik ook niet meer doen hoor. Hij heeft bovendien nog genoeg drank voor een jaar. Alleen vraag ik me af of hij dat nog weet gniffel gniffel. Als hij het niet meer weet gaat het gelijk naar z'n kinderen hahahaha. Die zijn niet verslaafd hoor maar zelf kan ik er niets mee. Jippie.Hond poot gebroken? Heb je hem moeten spalken of hoe doen jullie dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Vie arme hond dus naar de dierenarts ermee??????zo maak je nog eens wat mee toch????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Lieve mensen ik ga aerobics doenwant het regent dat het giet hiero;)wens iedereen nog een fijne droge dag toe met de zon in je hart,al is het soms goed zoeken maar de zon is er wel hooralthans bij mij wellieve knuffel van me voor allemaal:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Em. door dat op de t.v. te laten zien krijgen ze veel sponsers dus die ambulance komt er wel hoor. Doordat ze er aandacht aan hebben besteed, worden ze rijker. D.A. 's zijn over het algemeen niet arm. Als je ziet wat er aan geld bij ons om gaat loopt het water uit je mond. Dus geen zorgen. Vandaag of morgen zien we gegarandeerd dat ze een nieuwe auto hebben.Vie rijden jullie ook in een kleine of grote ambulance? Ook met zwaailicht? Wij hebben gelukkig de zelfde ambulance als de gewone ambulance. Beter voor je rug, moeilijker in stappen. Wel leuk als we een spoedrit krijgen. Zetten altijd de zwaailichten aan. Uit de weg hier komen de chauffeur en de Bol aan. Soms zetten mensen hun auto aan de kant om ons door te laten. Mag niet maar wel leuk, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Doei lief Meiske sport ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Willie, je bent een volhouder, bekijk het per dag en het is goed dat je de voordelen ziet van het nuchter wakker worden. Houd dat gevoel smiddags vast als je trek krijgt want je weet nu al dat als je er aan toegeeft dat je morgen baalt. Ik vind de nuchtere ochtenden en het nuchtere leven nog steeds een fijne beloning.Vie succes met PsyQ, en ga nou niet denken wat ze daar wel zullen denken en dat jij geen zwaar geval bent, het gaat om jou en het gaat niet om wat psyQ over jou denkt. Als jij vind dat er iets nodig is dan is dat nodig, punt uit punt nl.Hannah, ik wil je nog even mijn complimenten maken, dit keer heb je na een emotionele uitbarsting geen ban gekregen, dat is dikke winst dus je doet het toch anders dan je het voorheen deed.Wees daar trots op! Blijf je grenzen aangeven maar trap daarmee niet van je af en houd het bij jezelf. Dat is de truuk!!Hermie, ik ben ook 12 maart jarig, ach ja vissen, pffff, lastig volk somsIk zit hier in mijn hardloopkleren, het moet vandaag echt gebeuren als tegenhanger van al het 'vreten' van de laatste tijd. Dus ik ga me met hond lekker nat laten regenen.daarna een warme douche en dan vanmiddag werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden