Gast Loen Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Dag lieve Sinterklazenen alle Pieterbazeneen anonieme Sinterklaas zit er niet inlevert uw gedicht hier maar in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Het heeft heel lang geduurdWant ook de Sint borduurde even wat kraaltjesEn hij krijgt heel wat verhaalttjesVia zijn Pieten opgestuurd.Woman borduurt aan haar levenEn ze danst, dat is heel knapWat zou ik haar geven, peinsde de SintIets wat Woman heel prettig vindt...Een chocoladeletter vindt ze vast te vetEn dat kan haar dansbuik niet velenEen metertje zijde of een pijnloos bedHet kan me niet schelen,Zei de Sint die nog steeds verzonWat Woman nou eens zou plezierenToen hij aan het denken begonWilde hij haar zo graag eens vertierenDe Sint zat te denken, zijn Piet dacht meeZe kwamen tezaam op een planWat Woman zou willen (ja Freud kwam er aan te pas)Is een nieuwe jas.Een nieuwe jas, vroeg Woman, maar die heb ik alJa zei de Sint, maar deze komt van pasWat, zei Woman, wat voor jas is het dan?Da's een jas Woman waarmee je wat kan.Dat is een jas waarmee je dansen kanDat is een jas waarin je gezien kan wordenDat is een jas waarin jij jij bentDat is een jas van swing it out baby!Dat verzon de Sint samen met PietEn zoals hij jou kent versmaad je dit nietWoman kan heel de wereld aanWant tot dusver...Tegen alles in....Heeft ze dat steeds gedaan.Lieve groeten van Sint en PietEn geniet van je eigen jasjeWant jij bent jij en die ander niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Beste EmmaroosSinterklaas GoedheiligmanKraakte 's nachts zijn hersenpan.Want eenvoudig was het nietEen rijm voor Emmaroos, zo vond ook PietHet onderwerp voor dit rijm vonden wij al snelAl was het even zoeken, dat weer wel.Sint ging op zijn oude dag nog virtueel,En nam dus ook even aan het forum deel.Maar toch is Sint gewend om te lettenOp alles waarvoor je 'te' kunt zettenEen klein beetje forum schrijven kan natuurlijk geen kwaadMaar zorg dat het niet ten koste van je omgeving gaatOver forum schrijven kunnen we eindeloos dromenAls we maar tot daden komen.Toch wil ik je een fijne forumtijd toe wensen,Maar bewaak wel op alle fronten je grenzen.Je kent de routine, je doet dit al jaren,Zet 'm op en blijf in de goede richting varen.Tot slot een virtueel present,Ach, ook daar raakt de Sint op zijn oude dag aan gewend.Voor jou heeft Piet een bos:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:gekozen.Emmaroos,we hopen dat je daar van geniet.Hartelijke groet van,Sint en piet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Beste Witte,laten we eens teruggaan naar jou forumbeginwant uiteindelijk begint daar jouw gewin20 januari 2009, wie kwamen we daar tegen?Witte, die ging er echt voor zittenZodoende heeft zij veel bereikt in het afgelopen jaarHier noem ik enkele dingen maarEen therapie bij alcohol de baasDoorbrak jouw alcoholwaasFris en fruitig betreedt jij je nieuwe levenEn hebt dan ook op het forum heel wat te geven28 augustus had zij een beetje last van aanstelleritusdus stelde zij zich voor , opnieuwjaja, het leek wel een diepte interviewVol met trots vertelde zij dat ze de therapie had afgerondEn voelt zich hierdoor meer een meer gezondAlleen nog die grote feestenDie baren haar nog zorgen als meesteDaarom is het forum zo fijnDaar mag je gewoon zijnProbleem, grapje, een vraag of een schop onder de kontDat is wat jij op het forum vondEchter is hier tegelijkertijd een nieuw probleem geborenNu moeten we dagelijks heel wat gezwets aanhorenNatuurlijk is dit een grapje van de SintWant die is dagelijks trots dat witte elke dag weer overwintMaar een nieuwe verslaving is geboren voor je het weetEn dan horen we de bekende noodkreetHellup, wanneer wordt ik Internet de Baas?Geen idee, maar vandaag nog nietEerst dit rijm, een knuffel en een warme groetVan sinterklaas en zijn pieterbaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 :present:Lieve BolletjeAltijd ben je aan het zwoegenklus na klus wordt steeds geklaardEn dat is na al dat werkenbest een mooi rijmpje waardHeel veel knuffels én dit rijmpjevan de beste goede SintDie jou dus van alle mensen een heel fijn mensje vindtLieve beste brave Bolletjeniet alles loopt zoals je weet op een rolletjeWat jij naar ik hoor,allemaal onderneemtheeft de Sint toch wel wat bevreemddrank halen voor een zeurende kabouterdat is eigenlijk taboe, maar ook nog veel stouterEn dan ook nog dieren in de opvanggeeft ook hier van een verhoging in rangVrijwillig aktief zijn op de Dierenambulancegeeft aan van blijk ,medeleven en eleganceJij werkt je drie slagen in het rondook dat vindt de Sint niet altijd even gezondMaar toch als het een enkele keer niet gaatkan je putten uit een lotgenoten voorraadEn die helpen je dan weer omhoogen houd je het dan hopelijk droogDaaarom sta jij zo positief in het levendan hoef jij ook niet meer beven Sinterklaas en Pieterbaas snappen nu waarom iedereen van je houdwant lieve BOL jij hebt een van GOUDEen hele lieve knuffel van Sint en Pietwant die vergeten jou hun hele leven niet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Lieve Spud,Het is weer zover. De Sint is weer hier,dus onze Spud heeft al weer veel plezier.Zwarte Piet loert door de ramen en spleten,en komt zo heel wat leuke dingen te weten.Dus Piet moet heel vlug gaan snellen,om zijn verhaal aan de Sint te vertellen.Dat Spud de allerliefste van heel de wereld is,want dat is voor Sint van grote betekenis.Piet trok met zijn verhaal over jou, Sint's aandacht,vertelde dat jij iemand bent die heel veel lacht.Ook andere dromen heb je niet op gegeven,droog staan zal je altijd na blijven streven.Toen de Sint dat hoorde was hij zo blij,"Ach piet m'n jongen gniffel gniffel"zei hij,"We moet onze duim voor haar drukken,dat het haar nu toch echt gaat lukken.Piet zei "En als deze droom nu eens niet waar wordt"?"Hahahah"lachte de Sint, en tegen Piet knort."Ook al lukt het pas in tweeduizend tien,Het gaat haar lukken dat zul je zien.Die Spud is een kanjer, een vrolijk mens,die helemaal gaat voor haar grote wens."Dus lieve Spud neem van mij maar aan,ook al zal het wel eens moeilijk gaan.Welke weg je ook in zult slaan,Het forum zal altijd achter je blijven staan. De Sint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Toen Piet nog in de lorum lagmet wat stoppogingen hier en daarbegon PEM al aan haar 1e droge dagdacht: als IK begin dan ist ook klaarZe meldde zich aan bij de ADBbleef wat angstig voor een uitglijderen was desondanks niet 100% tevreedus ging voor meer hulp ook naar de Brijderweg was de veiligheid van anoniem en ongeziendie extra stap: PEM was als de dood(ze behield het forum, want PEM is heel kien)maar ging in de groep met de billen bloot!Helaas voor St en Piet potjandrieis PEM niet te vinden bij WIE ie WIEDus moest Piet aan het sprokkelen gaanen zien jullie hier een hoop onzin staanIntussen heeft PEM het goed voor elkaaris met het niet drinken heel goed bezigzo pakm beet, toch wel een heel half jaaren op t forum wat wisselend aanwezig.Soms heeft ze nog wel eens last van die trekmaar dan krijgt ze gauw een schop voor dr kontze vermant zich snel: kben me daar gekverantwoorden moet ik toch ook aan het thuisfrontWant haar relatie loopt nu beter dan ooitdie zet Pem dus never nooit meer op het speleen slecht voorbeeld zijn voor kindlief dat wil PEM nooitdus trekt ze dan gauw bij t forum aan de bel.Visueel is onze PEM echter nieten ze noemt zich ook nog een digibeetGeen slechte jeugd gelukkig, Pietdus ons kado is vast goed aan haar besteedVoor de komende tijd krijgt onze PEMnu eens een keer geen speculaashaar grootste virtuele wens aan HEMja ons aller heilige Sint Nicolaas:Ze krijgt van hem EEN ALCOHOLVRIJ JAARwaarin ze haar forumvrienden behoudtook een goede gezondheid is voor haarmaar raakt ze kwijt als ze gaat in de fout!Een lekker drankje PEM zie maar bij Tipsdoor forumleden voor jou al vergaardMilleniumlezen met bergen (vette) chipsdoet PEM maar zelf als St. nu verjaart.Maar het mooiste kado kost niemand een centen komt recht uit SterKlaas haar:heart:is een levenslang ADB-abonnementeinde gedicht, maar voor PEM nieuwe START Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Spanje 5 december 2009-12-05 Lieve CocoAls ik als Sint mijn leven toch eens over mocht doen dan werd ik bemiddelaar bij een datingburoWant als ik jou hoor praten over mannen dat vind ik maar zo zo.Mannen die jou met hun beschonken kop een smsje sturenEn jij maar verontwaardigd en boos naar je schermpje turen.Nee dat is niet goed Coco dat moet echt in de toekomst anders gaanStuur al die mannen maar in 1 keer na de maan.Je kunt voor zo een man echt nog zo hard je best doen bij de chinees Maar ze zijn tot nu toe stuk voor stuk voor jou een soort van achillespees.Nee dan die ene, die niet kale manDaar moeten we het nog is over hebben dan.Die op een dag liep over jou levenspadDie zit nog op een heel speciaal plekje in jou hart.Je kunt er heel stiekem weer een heeeel klein beetje naar uitkijken met de carnavalMaar vergeet niet, het leven was niet altijd bal...Sint gunt jou in ieder geval een hele lieve manJaja daar geniet de sint dan echt van.Dan zijn er ook nog die pubers waar je zo af en toe je handen aan vol kan hebbenOnthoud ooit op een dag zullen al die spanningen een keer langzaam en rustig wegebben.De puberteit vraagt nou eenmaal veel van een moeder,Er is maar 1 ding wat ze willen en dat is worden losgelaten door hun hoederAan de andere kant kunnen ze het leven nog lang niet alleen aanNee de wijsheid van jou als moeder, hebben ze nog volop nodig, willen ze later stevig in het leven staan.Je geeft het ze met liefde en al je geduldOok al wordt soms je hoofd met puberperikelen door ze gevuld.Gelukkig heb je om over deze perikelen te praten een forum genoot gevondenDat maakt jullie in je strijd ook op een andere manier met elkaar verbonden.Denk ooit maar eens aan deze woorden op een dagIk hoop dat je dan kunt terug kijken met over het algemeen genomen een grote glimlach"Genieten":Daar moeten we het ook nog is over hebben.Want de laatste tijd zitten er in jou hoofd aardig wat spinnenwebben.Ik heb gehoord dat jij een ontzettend groot leerproces met jezelf bent aangegaanNee dat is niet makkelijk en gaat zeker niet zonder af en toe een traan.De geneugten van het leven heb jij sinds een paar maanden afgezworen.Overtuigd ben jij daar over, want verslavingen aan alcohol en sigaretten zijn je toch zeker niet aangeboren.Nee de sint is heel erg tevreden hoe jij die twee de kop probeert in te drukkenWant nu ben jij daar elke dag de vruchten van aan het plukken.Je staat weer helemaal rechtop in het leven,Ook al is dat niet altijd een makkelijk gegeven.Maar zoals jou motto is: geen overwinning zonder strijdMet deze instelling kom jij er wel lieve meid!!Als ik je nu een kado zou mogen gevenDan zou het een grote zak met liefde geduld en wijsheid zijn voor heel je leven.Lieve meid ik wens je veel kracht toe voor de komende periodeWant dat is volgens mij voor jou de beste methode....Lieve groet van de sint Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Soms komt er een heel klein Pietje met spijtDie moet dan aan Sint wat kwijten zegt dan Beste Sint: ik heb u uitgeschrevenik was door emoties voortgedreven.Wat????? Bromt Sint geheel van zijn stuk...Sinds wanneer kan jij in mijn account, stukje ongeluk!Nee hoor Piet ik neem het je niet kwalijk je moet nog groeienEn door het hier op te biechten doe je het goeie!Het Pietje lacht nu gelukkig wat opgeluchten zei Sint ik zit er waarlijk mee (*diepe zucht*)dat ik Uw deelname heb verknaldEn zo de kans op een gedicht heb vergald.Nou zei de Sint er is maar één vorm van respijtaan het dichten nu en! raak de draad niet kwijt!Je hoeft niet iedereen te noemenmaar je mag wel het forum roemen!Dat wil bij deze graag het kleine Pietje doenEn bij het forum niet echt boete doen,maar wel zeggen dat het idee van Pietje Dar,vol vriendschap en intentie is, voorwar!(da's voor de rijm, begrijp u?)Er zijn hier zoveel mensen digitaal bijeen,Sint kent ze, één voor één,Hij zag er veel komen, helaas veel gaan,Maar hij wil toch wat zeggen, nu gedaan.Het forum is een grote verzamelbakvan échte mensen met hun eigen ruggezakvol problemen melden ze zich aanmet moeite om de u-weet-wel te laten staan.Dit theekransje soms zo ook genoemdis inmiddels in menig boek of krant geroemdom haar helpende werking, hulp en solidariteitje kunt er eigenlijk al je problemen kwijt.Er wordt veel gedeeld en samen ook gerouwd,omdat eenieder elkaar vertrouwt,ware vriendschap komt er soms uiten gaat dan in het leven verder vooruit.Daarom beste kinderen!Laat u door een onvertogen woord niet hinderen,Ga door op de ingeslagen weg maar doorDan kom ik volgend jaar kijken naar jullie hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Lieve Vie,Sinterklaas had een opdracht gekregen om bij Vie te speurenhij dacht maar daar staat toch niet veel te gebeuren?Piet dacht er even goed overnaen zei, ik ga haar gangen wel even naAl gauw kwam er genoeg iformatie naar bovenom Vie eens goed te kunnen lovenWat is deze vrouw toch creatiefhet is een zowaar een hartediefVolgend jaar moeten alle Pieten nieuwe kledingen dat is nou precies Vie haar dingZe ontwerpt ze bij het levenzullen we haar de opdracht maar geven?Toen kwam onze bakpiet aangestovenen riep, nee, ze komt bij mij in de keuken aangeschovenweet je wel hoe goed Vie kan bakken?ze doet dat met twee vingers in haar neus, bovendien op hakkenEen notentaard heeft ze laatst nog klaargemaaktik wil je vertellen dat dat smaaktVie wat ben je toch een menselijk wonderzo wie zo ben je al zo byzonderVie heeft ook katten want gek op dierennamen verzinnen kan ze ons heus plezierenWiedaar, Dristie, Bennik en Haartjeen had ze ook niet eens een paardje?Op haar verlanglijst staat een heuse naaimachiendie geven we haar dan wel misschienZo kan ze naar hartelust vanalles fabricerenhet kan haar allemaal niet derenSoms maakt Vie zich ook wel ernstig zorgenen is ze bang voor de dag van morgenHaar zus heeft nu wat aandacht nodig en dan is zusterliefde van Vie niet overbodigJe bent een gevoelsmens dat is zeker geen leugendaarom is het zo dat zulke mensen deugenMoeilijk is het vaak wel want ze voelen zoveelen zorgen maken is dan ook Vie haar deelAfleiding zoeken is dan zeker een ideeen Vie hielp de sint dan ook aardig meePakjes verzinnen voor de kleintjesinpakken maar oh zo fijntjesSint wenst Vie een supergoed jaarhet gaat allemaal lukken is het niet waar?Naar de psych dit jaar is voor jou een grote stapmaar goed kom je eruit en ik vind het knapLieve meid ga goed en blijf vooral veel schrijvenen af en toe vooral ook meedoen aan het kijvenMen leert van jou, je ervaringen zijn voor velen een troostvoor jezelf ook therapie als je ze loost.Sint en Piet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Lief MeiskeSint en Piet hadden het zwaar want ze kennen Meiske al heel wat jaarEven een gedicht maken en dan ook nog op rijmBeiden kregen spontaan hoofdpijnMeiske staat vroeg op en dan logt ze meteen inZe zegt iets liefs en dan weer of geen weerGaat ze joggen Sint heeft haar tijd nog niet geklokt Maar 15 kilometer heeft ze in no time weggesjoktDaarna logt ze maar weer in,ze heeft voor iedereen een woordze heeft het hier écht wel naar haar zinen is een zeer gewaardeerde forumgenootOoit dronk ze als een mallootMaar sinds 5 februari staat ze droog Dat valt niet altijd mee heeft Sint gehoordMaar Meiske houd stoer vol, geheel onverstoordSint wordt daar heel blij van diep in zijn hartEn ziet haar graag zo verder doenMeiske Sint en Piet hopen dat je nog lang op het forum blijftMet goede raad voor iedereen en een opbeurend woord waar nodigHet knuffelgehalte is fors gestegenMaar daar kan iedereen héél goed tegenSterker nog men ervaart het als een zegenLief Meiske heb een fijne SinterklaasEn ga vooral door zoals je nu doetWant je weet wie goed doet goed ontmoetKnuffffffffffffffffffvan onnnnnnnnnnnnns,Sint & Piet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 KIJK !! Zie ginds, daar komt de stoombootDan springt Alberto, onze Dappere Strijder, blij bij de Sint op schootDie heel hard op zn schouder kloptVoor Alberto die zn eigen boontjes wel doptPakjesavond is gekomenEn Sint had ooit iets over pannekoeken bakken vernomenEn wie had gedachtVoor laminaat leggen heeft Alberto ook al krachtNu allereerst een compliment Voor het worden van een droge ventJij bent al bijna een jaar Alcohol de BaasEn je bent niet meer die dronken dwaasDe Sint heeft bewondering voor jou en respectAlhoewel je zeker niet dag en nacht op het forum kwektDe Sint wenst voor jou KMW en weer een droog jaarOm nooit meer te hoeven leven als een verzopen clochardDe Sint doet jou en je vriendin de groetjesEn sluipt weer weg met zachte paardevoetjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Yessssssssss sinterklaas is echt langs geweest!!!!!!!!!!!!!Dank u sinterklaasjeHopelijk tot volgend jaar!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Lieve Ari,Ook voor jou is de goede Sint bezig geweest,en heeft zij heen en weer gesjeesd.Van een posting hier en daar,wie o wie,ben ik nu nog niet klaar?!De Sint had het dus o zo druk,maar Ari, wat een groot geluk!Toch het een en ander opgestoken van jouw geschrijf,Ari is een kanjerdat staat buiten kijf.Van jongs af aan in aanraking met bier en wijn,want voor jou was het toen niet altijd even fijn.Sint wordt daar verdrietig van,maar weet wel, lieve Ari,dat jij heel veel kan!Ook al ging het al jaren stukken minder slecht,jij wilde meer,en dacht aan helemaal stoppen en nu echt.Tot nu toe gaat dat jou goed af,Sint staat daarvan geregeld paf.Tussen vergaderingen en sollicitaties door,gaat onze dappere Ari ervoor!Lieve kinderen komen nu en dan om te eten,dat laat mama Ari dan trots weten.Het enige wat er nog aan schort,is zo af en toe slaaptekort.Die nachtrust moet je soms ontberen,maar op den duur zal je lijf ook dat weer leren.Met de hobbels die jij al hebt genomen,ben je al zo verschrikkelijk ver gekomen.Altijd opgewekt en lief,ben jij van deze Sint een hartedief!Ondanks veel gemijmer,ben ik helaas niet zo'n originele rijmer.Hopelijk komt de boodschap wel goed aan,want Sint wenst jou niet meer of minderdan een fijn en plezierig bestaan.Blijf vooral schrijven vanuit de trein, want jouw aanwezigheid is voor allen heel erg fijn.We spreken elkaar niet zo vaak,maar toch zijn onze gesprekken voor Sint vaak raak.Lieve Ari,blijf op dit door jou ingeslagen pad,niet meer drinken en ervoor gaan,dat is me toch heel wat.Voor jou een knuffel vanuit Madrid,en helaas moet Sint melden dathet er voor jou weer op zit!Liefs van Sint,blijf positief en blij,zo ben je ook in gedachten bij mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Beste Kit,De tijd van rijmen en dichten is begonnen,Dus Piet heeft voor jou ook iets verzonnen.Een mega gedicht wordt het dit jaar niet helaas, Want da´s veelste hoog gegrepen voor deze pieterbaas.Toch wil piet je een boodschap meegeven,en daar hoef je echt niet van te beven.Jij beschikt over een groot goed,Zelfkennis en inzicht, waar je ook nog je profeit mee doet.Blijf dat vooral koesteren,en laat je niet van de wijs brengen door anderen,Want daarmee kan jij je leven in je eigen voordeel veranderenBlijf volgen je eigen koers, Want dat is echt iets heel stoersEn bovendien is menig mens daarop jaloers.Ga je niet wagen aan mensen die blijven zagen,Want uiteindelijk gaat dat aan je knagen,Ben en blijf trots op jezelf,dan komt de rest vanzelfKit je ben een mens met pit,en dat is de spirit in deze grote levenrit.En nee, Spanje zie je dus niet zitten, daarover gaat Pietje dus vitten.Plan je eigen reisje maar,dan is dit gedichtje ook klaar. Groetjes, Piet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Lieve allemaal,Laten we proberener samen voor te gaanvan onze fouten iets te lerenmaar nooit stil te blijven staanen rotsvast te gelovenonze dromen worden waarvertrouwend op de toekomstop onszelf en op elkaarLaten we proberenom altijd - dag na dagons niet te laten storen door elke tegenslagmaar laten we genietenvan wat het leven geeftzodat we kunnen zeggenwe hebben ECHT geleefd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Jane4Oftewel wel Janevieren dan iets op papier?Op z`n Frans kan het als Janvieren daar kan ik wel wat meeDan heet het ineens Januari de maanddie voor de rest van het jaar de weg vrij baanten zorgt voor een nieuwe start in het levendat is hetgeen wat ik met mijn gedicht aan jou wil geven.Een nieuw levenen dan zonder de drank dat is het strevenEen wereld die even overhoop gaatomdat jij het drinken laatEn voor zo ver ik het merk gaat het voor de windomdat ook jij het zonder de drank toch beter vindLief, je krijgt er zoveel moois voor terughierbij voor jou een vette HUGEen schouderklop en een arm om je heenwant je staat in dit toch echt niet alleenHier word je geholpen om je doel te bereikenen alleen jij mag met de eer gaan strijkenHou van je eigen iken wees onverbiddelikNee zeggen tegen drank is een blijk van moeden ik vind dat je dit heel goed doet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Lieve Isa,Hoewel de sint je nog niet zo goed kent,Kwam toch zijn piet heel hard aangerend.Die Isa is een hele lieve meid,Daarom vroeg piet wat bedenktijd.De piet overpeinsde het volgende:Ik en nog velen hier, zijn een echte levensgenieter.Bij drank keken wij tot voor kort,.... niet op een liter.Een stukje kaas, een biertje of een glaasje wijn.Wat kon het leven toch verrukkelijk zijn!Een lekker plakje droge worst,daarvan krijg je nog meer dorst.Trekken we nog maar eens een flesje open.'t Is niet de laatste, mogen we hopen!Na een tijdje waren we net wel of net niet dronken.Maar de dag daarna was onze kop wel aan 't bonken.Dan dachten wij: nee, wij drinken nóóit meer!En toch de volgende avond deden we het zo wéér!We denken met z'n allen: leve de lol!Maar pas toch op met die alcohol!Dus heeft piet samen met ons besloten, die drankDaar zeggen we vanaf nu tegen bedank(t)Samen zullen we die drank laten staan,Want we zijn een nieuwe weg ingegaan.Isa vroeg aan de sint,Ik hoop dat je de volgende wens voor mij vindt.Ik wens weer terug te gaan naar mijn huis,Naar mijn vriend, de hond en de verstopte muis.Hoewel de sint jou dat van harte wenst is dat moeilijk geven,Maar toch wensen wij jou een heel gelukkig leven.Tot slot brand de sint nog wat wierookomdat hij dat waard is, maar jij en wij allemaal hier op adb toch zeker OOK!!!!Heel veel geluk en wijsheid van de lieve sint Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden