meiske Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Woman vaak is het een kwestie van een snelkoppeling effe losdraaien en dan schoonmaken die snel koppeling en klaar is kees:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Er komt geen bal op tevee vanavond. Rijk met je rekening ? Nieuw soort leedvermaakamusement ? Rare dingen doen op tevee zodat je rekening betaalt wordt ??? Nou ja zegIk moet ook even melden dat het steeds lekkerder begint te worden dat ik gisteren niet gedronken heb. Ipv dat ik baal dat ik vandaag niet "mag" drinken is het gevoel nu verschoven. Ik heb gister niet gedronken. Daar ben ik elke dag weer blij mee ! Morgen weer zo'n dag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Vie toevalligheb ik vorige week een mattenklopper gekocht bij de wibrazone ouderwetse rieten;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Euh......Hoe doe ik dat ? Water er eerst uit laten lopen of hoeft dat niet ?Hoofdkraan uit ? En dan met een waterpomptang ofzo ? quote: Originally posted by: meiskeWoman vaak is het een kwestie van een snelkoppeling effe losdraaien en dan schoonmaken die snel koppeling en klaar is kees:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Woman heerlijk je bent goed bezig knuf van meKyra welkom en ik zal voor je duimenheel goed da tje weer hier bent ook een knuf van meenne dames ga zo door:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 eerst moet de boiler leeg woman en dan met de waterpomp tangmaar dan moet je wel zeker weten dat het van de knelkoppeling afkomten dat kan je zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Ueh ik bedoel dus knelkoppeling womanwas effe type foutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Juist hahaTegen de tijd dat ik dat durf duurt het nog wel even en zorg ik eerst even dat het lekkende water afgevoerd wordt. Ik heb geleerd niet zomaar iets los te koppelen enzo waar ik geen verstand van heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Oke woman hier doen we alles zelf je kan zo gek niet bedenken dus ik dacht die handywoman kan het vast ook;)maar ik moest wel lachen om je grandiose uitvinding woman om he tnaar buiten te leidenen als het helpt waarom niet dan hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Oei meiden, dan duik ik maar weer de keuken in, jullie zijn technisch bezig zeg! En denk maar niet dat het allemaal makkelijk is als je een man in huis hebt Woman, want die lief van mij weet NIETS van techniek. Maarrrrr... boilers of kookgebeuren, het houdt ons wel van de straat. Ik ben zelfs al aan het denken over een diner voor de kerst... hihi, als je maar niet aan drank denkt, denk ik dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Haha ja ik ben wel handywoman hoor Meiske ! maar het duurt altijd effe voordat ik echt zeker weet hoe het zit en hoe het moet. Vooral met dit soort nieuwe dingen waar ik echt de balle verstand van heb. En electriciteits en waterzaken brrrrr ...Vind het wel een uitdaging en ook een goede zaak (omdat ik huiseigenaar ben)om het uit te zoeken en het te leren. Tegenwoordig kun je veel opzoeken op internet. Dus eerst maar eens afvoeren, dan gaan we daarna eens kijken of ik het echt op kan lossen. :):)Vandaag patatdag. Lekkerrrrr. En heerlijk gister bami gehaald dus twee dagen geen afwas is best wel fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Vie kookse ook goed bezig hoor:)woman je hebt het toch ook eens met de waterleiding gedaan meen ik me te herinnerenis niet anders hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 ik ga weer wat doen hierotot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Echt ? Maar volgens mij kom ik er helemaal niet bij met de waterpomptang. Moet ik eerst de boiler eraf tillen enzo. Dat kan ik dan weer niet. :0Nou ik ga ook even wat doen, filmpje halen want ik heb geen zin in depritevee vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 WomanWerd 2 weken terug gebeld door M of ik snel naar huiswilde komen want de boiler lekte (10ltr keukenboiler) en dat scheen al even zo te zijn want de vloer was flink nat.(onder de keukenkastjes)Ben wel man, maar weinig onderlegd inwaterzaken. Lekte op een knelkoppeling(aanvoer).Hoofdkraan uit, koppeling los, eerst wat geprutst met afdichtband, werkte niet, toen ontdekte ik minuscule resten van een leertjesnel naar DHZ zaak, een leertje gekocht.Opgezet, probleem verholpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
baklap Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Zo lekker, ben weer in mijn oude kamer. Huisgenoot is weer chagrijnig en vraagt meteen wanneer ik weg ga. Deze kamer associeer ik met alcohol. Ik heb zin in een drankje... *** *** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Nou Baklap, naar aanleiding van je vorige ervaring, waarom zou je aan de drank gaan? Tenminste als je in dit studentenhuis wil blijven wonen. Handiger is het misschien om je "fout" toe te geven en met elkaar afspraken te maken. Je kan bijvoorbeeld allen bij-elkaar roepen en lekker voor ze koken (heb je haar weer met haar eten) en onder het eten met elkaar bespreken wat redelijk is.Het lijkt me toch voor jou handig Baklap, dat het ook voor jou zo prettig mogelijk leefbaar blijft.Of zie jij dat anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
baklap Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 quote: Originally posted by: VieNou Baklap, naar aanleiding van je vorige ervaring, waarom zou je aan de drank gaan? Tenminste als je in dit studentenhuis wil blijven wonen. Handiger is het misschien om je "fout" toe te geven en met elkaar afspraken te maken. Je kan bijvoorbeeld allen bij-elkaar roepen en lekker voor ze koken (heb je haar weer met haar eten) en onder het eten met elkaar bespreken wat redelijk is. Het lijkt me toch voor jou handig Baklap, dat het ook voor jou zo prettig mogelijk leefbaar blijft. Of zie jij dat anders? Nou er is te veel mis gegaan de afgelopen maanden. Er is eigenlijk al afgesproken dat ik zo snel mogelijk vertrek naar een nieuw, niet zuiphuis. Met de rest van de gasten kan ik het prima vinden hoor.Maarja de drang naar drank is nu wel groot omdat ik het nu toch wel een beetje als stress ervaar en omdat ik altijd hier in dit kamertje waar ik nu zit, in mijn eentje gedronken heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Hm-mm, dat begrijp ik Baklap, een omgeving kan heel veel associaties hebben met wat je eerder hebt gedaan. Maar dat wil niet zeggen dat je het nu ook doet.Dat is nou juist de uitdaging, vind je niet, om nu eens iets heel anders te gaan doen met jezelf en je gedragingen.Heb je zo'n idee bij jezelf om nou eens iets heel anders te gaan doen?Woman ik hoop dat het allemaal lukt met die boiler, ik zou er een beetje crazie van worden En Meiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Ik heb dat ook hoor, met associaties. Zo kan ik op zaterdagmiddag niet meer kijken naar Home Videoos en Eigen Huis en Tuin. Dat is jarenlang borreltijd geweest en triggert me enorm..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
baklap Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 quote: Originally posted by: VieHm-mm, dat begrijp ik Baklap, een omgeving kan heel veel associaties hebben met wat je eerder hebt gedaan. Maar dat wil niet zeggen dat je het nu ook doet. Dat is nou juist de uitdaging, vind je niet, om nu eens iets heel anders te gaan doen met jezelf en je gedragingen. Heb je zo'n idee bij jezelf om nou eens iets heel anders te gaan doen? Woman ik hoop dat het allemaal lukt met die boiler, ik zou er een beetje crazie van worden En Meiske Ja zeker, ik ga het ook niet doen. Ik denk dat ik zo even een hapje eten ga maken en dan even een vriend op bel voor een bak koffie of thee. Mn huisgenoten gaan zo toch weer naar een zuipfeest waar ik ook heen zou moetne eigenlijk, maarja ze begrijpen wel dat ik in deze situatie dit niet moet doen. Maar vanavond drinken we niet, klaar! Nu nog even de craving weg zien te krijgen. Iemand ideeen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Nou Baklap, je geeft je eigen antwoord al. Een hapje eten maken en thee of koffie drinken met iemand die niet gerelateerd is aan drank. Je bent gewoon al helder van jezelf!Woman ik ben naar al die programma's zoals eigen huis en tuin, de grote verbouwing, de grote verhuizing, je eigen droomhuis, enzovoort (hoe komen ze er op!) pas gaan zappen toen ik van de drank af was en toen vond ik het meteen he-le-maal niets. Oh en weet je wat ik ook zo erg vind? Al die make-overs. De weinige keren dat ik tv kijk maakt mijn zapper over-uren. Maar ik ben niet helemaal onschuldig hoor, want ik vind Eastenders op de BBC erg leuk.Maar waar je associaties mee hebt op tv maakt niet zoveel uit. Als het een connectie heeft met dranktijd, uitzetten die hap. Naar buiten, kraaltjes borduren, doen wat voor jou echt belangrijk is.En dat ga ik nou ook doen, het eten wordt bijzonder. (Eten koken is voor mij "na de drank".) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
baklap Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 quote: Originally posted by: VieNou Baklap, je geeft je eigen antwoord al. Een hapje eten maken en thee of koffie drinken met iemand die niet gerelateerd is aan drank. Je bent gewoon al helder van jezelf! Woman ik ben naar al die programma's zoals eigen huis en tuin, de grote verbouwing, de grote verhuizing, je eigen droomhuis, enzovoort (hoe komen ze er op!) pas gaan zappen toen ik van de drank af was en toen vond ik het meteen he-le-maal niets. Oh en weet je wat ik ook zo erg vind? Al die make-overs. De weinige keren dat ik tv kijk maakt mijn zapper over-uren. Maar ik ben niet helemaal onschuldig hoor, want ik vind Eastenders op de BBC erg leuk. Maar waar je associaties mee hebt op tv maakt niet zoveel uit. Als het een connectie heeft met dranktijd, uitzetten die hap. Naar buiten, kraaltjes borduren, doen wat voor jou echt belangrijk is. En dat ga ik nou ook doen, het eten wordt bijzonder. (Eten koken is voor mij "na de drank".) Ik moet ook eens een "na de drank" zoeken.Misschien dat vanavond de piano of viool maar weer eens aanraak, of ff aan het mixxen sla. Eerst even naar de snackhut voor een patatje, ongezond maar het is niet anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Hoi Lieve kanjers,Ik kom niet op de koffie want ik ben kapot. Het was weer aan poten vandaag dus heb de puf niet meer om de dagdraad van vandaag te lezen. Morgen wil ik eigenlijk een daggie thuis blijven. ff kijken of dat gaat lukken. Heb grote complimenten gekregen van de dochter van de kabouter en dat voelt goed aan.Nou mensen een hele fijne avond nog en tot morgen weer. voor allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Bolletjeik hoop dat ze je een fijn weekendje weg o.i.d. aanbieden voor al dat gesjouw dat jijvoor hun vader doet, dat is echt niet vanzelfsprekend hoor.Of een hele goeie rugmassage, heeft je rug wel verdiend.Staat de wasmachine nu op zijn plek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden