bolletje Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Tas. Nee hoor hij moet van boven naar beneden maar aangezien de mensen die komen helpen allebei last van hun rug hebben, zal ik denk ik toch het zware werk moeten doen. Opzich heb ik daar geen moeite mee, maar ik moet ook denken aan m'n rug. Maar we komen er wel.Wil trouwens, als dat kan vanmiddag vroeg thuis zijn zo rond 15.00 en morgen wil ik een dagje voor mijzelf hebben. Nadeel dat de kabouter niet eet. Das zo balen. Moet morgen alleen wachten op het halen van het hooglaagbed en dan echt lekker thuis blijven. Heb ik verdiend hahaha:)Nou lieve allemaal ik ben er weer van tussen. Tot vanmiddag weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Bol,doe rustig aan (jajaja, je doet het toch niet)pas op de rug en tot vanmiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Meiske,Jij ben van 1945 ik 1943 kunnen we praten over de "goeie"ouwe tijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Morge allemaalEen prettige en droge dag gewenst maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 morge alkol,sinterklaas goed overleefd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Akol,Een natte dag toegewenst! Ik hou erg van regen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Morge Tast waren hectische dagen, maar heb het overleefdGisteren avond gegourmet met de kidsVoor het eerst zonder drank(wijn)Was heel vreemd en erg wennen.Nieuwe ontdekking zullen we maar zeggen en generale repetitie voor de Kerstdagen..Hoe ist met jou Tas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Wil,Ik haat regenAlthans, als ik naar buiten moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Wil,Ben van '54.Benieuwd wat er zo goed was aan de oude tijdIk kan er niet veel aan ontdekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 TasSh#$%t zie nu dat je schrijft dat je naar K1 hebt gekeken, wou ik ook doenvergeten door die ouwe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 alkol,bij ons is sinterklaas echt een kinderfeest dus géén alcohol, ok niet liegen wel in de chocolademelk.maar daar heb ik niet zo erg in.maar vorig jaar had ik mijn eerste verjaardag zonder alcohol, voor iedereen iets in huis en ik aan de appelsap.inderdaad een raar gevoel maar ook dat gaat weer over.na een aantal van die dagen ga je het raar vinden als er gedronken wordt.maar heerlijk hoor gourmetten met de kids, altijd leuk en geslaagd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 eeuuuhh,uitzendig gemist misschien??of wil je de uitslag weten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Kom op jongens niet zo negatief over Sint en kerst en Oud en Nieuwzonder Drank!Het wordt steeds gewoner en ook heerlijk de volgende dag!Stel je eens voor dat je gisteren goed ouderwets doorgezakt was.Ga eens in dat schuldgevoel zitten, als oefening, hoe rot je je voeldeen voornam nóóóóit meer zoveel te drinken. Het schuldgevoel naar de partner en kinderen en vooral naar jezelf.Ik vind de Kerst veel gezelliger zonder drank,mijn kinderen verheugen zich op een fles Amé in een kristallen glas,we dekken de tafel sjieken eten wat we lekker vinden en kijken daarna een videeotje.Nogmaals als je de ballon niet zo opblaast,loopt die ook niet zo hard leeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Hoi Dar,Ga je alleen vanmiddag of met een bekende?Geniet er in ieder geval van, meis!Ik wens je een super-fijne-dag!Ach, en dat douchen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Goedemorgen,ik word steeds van het forum afgegooid,een storing?Ook al geen telefoon, wat een gedoe.Ha, ik dacht dat ik oud was, (1957) valt nog mee dus.Houtje,Chapeau, wat betreft je zelf ovepeinzing gister.Tas,Wat is k1???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Als ie op uitzending gemist is zoek ik hem wel even op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 houtje,heeft niets met negativiteit te maken, eerder een constatering van een feit.ik vond mijn eerste feestdag zonder drank ook erg raar, misschien is onwennig een mooiere bewoording.maar ik moet er niet meer aan denken want ik voel me vanochtend toch wel toppie hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Als ie op UiGe is zoek ik hem wel even op.O had ik al geplaatst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Dar,geniet ze!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Morge Dar en tinaDar,Dat is een mooie middag die je voor de boeg hebt.heb je ook wel weer verdiend na al het harde werken Tina,je hebt toch geen alice?? bij mij ligt ook alles er regelmatig uit.De K1, dat is een groot vechtsportgala in Japan. weinig aziaten te bekennen daar, maar des te meer Nederlanders.Alkol,ik zal even met je meezoeken, het moet toch ergens te vinden zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 quote: Originally posted by: tassekehoutje, heeft niets met negativiteit te maken, eerder een constatering van een feit. ik vond mijn eerste feestdag zonder drank ook erg raar, misschien is onwennig een mooiere bewoording. maar ik moet er niet meer aan denken want ik voel me vanochtend toch wel toppie hoor!!! Tas, mee eens was er niet negatief over dacht ikik schreef dat het een ontdekking was...maar ja Houtje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Alkol,heb even zitten zoeken maar op sbs 6, programma gemist daar staat het kopje sbs sport.hier vindt je de wedstrijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Morge DarNaar de Messiah?Geweldig wat zul je genietenOverweldigend en één van mijn lievelingscomponisten.Barok sowieso een mooie muziekperiode Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 TasWat leuk dat je even meezoekt. Thanx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Goeiemorgen allemaal,sjonge 10.15 pas uit mijn bed, ik kan me niet heugen zo langop bed te liggen sinds ik niet drink en van toen ik nog wel dronkweet ik het ook niet meer.Maar wel luxe zo hoor.Willie Meiske was al meteen uitgelogd om te gaan joggenvandaar dat je geen antwoord kreeg. Als je op FORUMS druky zie jezie er allemaal zijn. Als je uitlogt blijft je daar nog 15 min. staan en dat geeft wel eens verwarring.Niknok als je nog terugleest: yoga en tai chi zijn rustige sporten in groepsverbad,fitness kan individueel en ook in groepsverband bij de grotere sportscholen en alsje conditie wat op peil is kun je aan iets pittigers beginnen als je dat nog wil, veel plezierermee het helpt erg goed bij het ontgiften en je gaat er weer lekker in je vel mee zitten.Voor mij is sporten mijn redding geweest in alle fases van mijn leven.Gisteravond Sterklaas gevierd met kinders en ex. Leuk via de kinderen en pijnlijk om daar te zitten en me niet thuis te voelen. En weer kado's die niet bij me passen, op een na box met 5 CD's van Herman van Veen, heerlijk lekker de goeie oude tijden ophalen (Willie!)Maar om na 22 jaar nog niet weten dat ik niet van witte chocolade houd en weer niet thee die ik lukt,padkoffie die ik vreselijk vind, dat is elke keer wer zo triest. En echt niet expres, maar totaal miskleunen.Ik kwam heel verdrietig thuis, dure kado's ook nog, ik kan dat geld wel beter gebruiken. Ex heeft al jaren: een gegeven paard he.. Ik liet hem de laatste jaren het meeste terug brengen, erg he. Allemaal op de laatste dag gekocht dus impulsaankopen, die meestal de plank missloegen. Ik voelde me daar ook rot om. Heb trouwens nooit iets vervangend gekregen bedenk ik me nu.Zit ik erg te zeuren? sorry hoor, maar moest het ff kwijt.Nou vanmiddag lekker met vriendin naar het filmhuis en vanavond komt dochter weer voor haar weekje naar hier, dat is heerlijk en de katten missen haar ook, dus die worden ook weer extra gekroeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden