Soothe Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 61 jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Bolletje mag dat;)Niks lekkerder dan winnen he Jane, by the way hammamdoekie inmiddels al gevonden???Lekker voor je woman dat je zo genoten hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 He, je was me voor Scoothe, (ik werd ook wel een beetje nieuwschierig na je schrijven met Willy) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 :heart: quote: Originally posted by: jane4Hebben we allebei gekregen wat we nodig hadden Woman, ja ja Bol: en verdiend;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Nee Witte nog steeds niet gevonden,maar eerlijk gezegd maar half gezocht gisteren.Ik heb voor alle 4 wel z'n pareodoek en die hamamdoekdie heb ik gewoon te goed weggeborgen, die vindt men na mijn dood of als ik ga verhuizenmisschien. Zo is er een sleutelbos tijdelijk kwijt en erger: mijn kluissleutel ook.Een KPN digitennepasje ligt ook ergens goed opgeborgen en nog wel meer spullen.Ik gooi het tegenover de kinderen op Alzheimer, maar vertel ze maar niet wat Korsakov is:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 welterusten Hannah,hoop dat het niet door mij komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Hee hannah,Gewoon zeggen wat je zeggen wilt.Probeer het alleen wat diplomatieker te zeggen, zoals je normaal gewend bent als je je irriteert.Das volgens mij pas een goeie oefening:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Een goede oefening is ook om het netjestoch neer te typen Hannah dan ben jij het kwijt(en is mijn nieuwsgierigheid bevredigd:D) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Oeps sorrie Soothe. Foutje;)61 O gelukkig dan mag ik nog jij zeggen. Ik schrok al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Witteook zo nieuwsgierig?Alweer 2 zielen 1 gedachte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Hopelijk liggen ze allemaal dicht bij elkaar.....Jeetje wat irritant he, constant zoeken en maardenken denken denken.Pff wel herkenbaar hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Ja idd Jane,Ik kan heel slecht tegen raadseltjes en puzzeltjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 quote: Originally posted by: jane4Nee Witte nog steeds niet gevonden,die heb ik gewoon te goed weggeborgen, die vindt men na mijn dood of als ik ga verhuizenZeg Jane schei ff uit zeg. We kunnen je nog niet missen hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Meiden, misschien komt Hannah er morgen weer op terug.Trusten Hannah tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Ja en misschien liggen ze wel gezellig bij elkaarmij uit te lachen:DDie kluissleutel is echt rampzalig want de reservesleutel ligt IN DE KLUIS(hoe blond kun je zijn!, sorry hoor niet persoonlijk)voor de zomervakantie, na de laatste 2 sterke biertjes voor 14 dagen Turkije, dacht ikdie ligt wel erg voor het grijpen, k zal m goed opbergen. Die gedachte herinner ik me nog wel,maar mijn goede plek dus niet. Misschien was het toen al tijd om te stoppen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 En anders ook maar niet.Truste Hannah, goed dat je voor jezelf gekozen hebt, om een ban te voorkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Hmmm ik had er als kind al last van Jane,bibliotheekpas, zwempas, sleutels, schoolboeken, altijd was ik alles kwijt.Dus door de drank????En idd weten dat je iets goed opgeborgen heb en later niet meer weten waar, is zoooo herkenbaar.Ik ga ff mn vers gebakken brood snijden (en dan mag ik heus het kapje wel:) ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Nou mijn stukkie ouwe kaas is op,ik ga boven nog wat lezen zodat ik niet over jullie droom,dag allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Kom ik m bij jou lenen Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Zooo klusje geklaardJane weltrustenIk ga er ook een eind aan breien,Fijne chat nog allemaal, en voor straks weltrustenLaterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Truste Wittevan Heintje Davids Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Witte het enigste dat ik altijd kwijt was, was mijn fles drankt. Die had ik bijna op gedronken en wist dat er nog een klein beetje in zat. Dat verstopte ik voor mijn moeder.Verder was ik nooit iets kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Mensen ik duik er ook weer in. Trusten allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Heintje davids 4 dan toch,hee Hannah je hebt er toch maar mooi aan gedacht(je groeit:present: als ik zo vrij mag zijn Soothe aan te halen, oh nee te quoten)feestdagen hebben iets heel konfronterends vind ikhet moet gezellig zijn en de stress om dat te fakenmaakt vaak dat het mis gaat.Was bij ons vroeger ook al zoen bij mijn gezin dus ookwij hebben 3 jaar geleden de vreselijkste kerstdagen ooit beleefden kerst zal nooit meer onbevangen zijn voor mij.Maar de kinderen zijn flexibel en gaan door alsof het ok isen ik probeer dat ook.Maar ik begrijp een beetje wat je voelt, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 en nu ik weet Hannahdat het niet door mij kwamen mijn nieuwsgierigheid is bevredigdkan ik denk ik wel gaan slapendus nu echt uitloggenen afkickend, zwetend, trillendzonder jullie naar boventruste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden