AlbertRemmo Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Goede morgen allemaalWerk roept weerdus koffie en nog koffie en dan douchen aankleden en wegfijne dag:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Goedemorgen,Werk ze vandaag maar weer AR..Dar,oei, functionerings gesprek?Goed dat je je er op voorbereid.Zo, hier ook even koffie,ik was al om 5 uur wakker.Dat wordt dus een lange dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Dar,soms denk ik wel eens, waar ben ik aan begonnen?Maar goed wie A zegt.......Zo is het Dar, geef ze maar van Jetjedaar op dat werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Goeiemorgen allen koffieverslaafden...!Yes, ik ga ook een bakkie pakken.Wat is het nog donker! Ik heb ter nog niet zoveel zin in hoor....maar het moet.Tot later,fijne dag alvast: kijk uit naar de leuke dingen vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Hannah,ik kan er niet zoveel van zeggen,tenminste nog niet.Nu zit ik in de 7e week dus dat is nog maar kort.Soms denk ik wel eens dat ik er beroerder van word.Maar we gaan gewoon door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 morge allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 zo bordje boerekool zit erin en nu met een warm en vol gevoel even trachten om wat bij te lezen.alles is weer gehaast want ik heb me weer verslapen dus geen koffie vandaag.mocht ik niemand meer zien of sprekenfijne dag en vooral geen dingen die ik ook niet zou doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 ik dacht al, ik ben alleenIk werd vanochtend om 5 uur wakker en tijdens het aantrekken van mijn badjas begon het zo hard te regenen.ik ben weer terug gegaan Waar is het tenslotte voor nodig om zo vroeg al bezig te zijn.kortom heerlijk liggen luieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 En ook goeiemorgen,Tina ik heb ooit gehoord dat therapie werkt als het verversen van de olie in een auto.Alle prut is naar de bodem gezonkenen verstoort de optimale werking.Bij een goede beurt wordt dat allemaaldwer opgerakeld, komt bovendrijven enkan dan pas worden opgeruimd.t Geeft troep, maar kan niet worden overgeslagen.Daarna is bijhouden genoeg om het niet weer zover te laten komen. Dus zorg voor (de auto) jezelf!klopt wel aardig he.met dank aan Peggy uit Amerikaeen van de grootste vuurlooptrainers ooit!die ook hele mooie vrouwengroepen geeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 goedemorgen janedat is nu een mooie beschrijving!ik kom niet verder dan een uidie moet eerst afgepeld worden, alle laagjes erafmaar daarna kan je weer opbouwenlaagje voor laagje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Hannah,dat het niet helemaal goed zit wil ik niet zeggen.Alleen vind ik het erg zwaar, soms ga ik er goednaartoe en kom dan helemaal uitgeput thuis.En dan geen puf meer om uberhaubt iets te doen.Het komt allemaal wel binnen maar soms net teveeltegelijk.Jane,dank je, dat geeft een mens weer moed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Tina,niet aan jezelf twijfelen hoorzo nu ga ik echt, ik heb lekker de hele dag oppas dus ik zal aan het einde van de dag wel gebroken zijn.doei doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Tas,ik doe mijn stinkende best.Al zit ik nu in een vette dip,niets is leuk en alles moet.Zo voelt het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Goedenmorgen Tina en JaneTina ik hoop dat je snel weer uit je dippie bent:present:Jane wat leuk verwoord die motoroliedie onthoud ik;)Dar slapelose nachten van je werk moet niet erger worden hoor meis:rose Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 mogge Tas lekker??? die boerenkool Brrrrrr;)op de vroege morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Ha tas en meiske,meiske:je bedoelt: die onderhoud ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Ja ja JaneDie bedoel ik:DHier gaat het allemaal lekkerik zie dan ook helemaal niet tegen de feestdagen opsterker nog ,ik vind het te gekwordt mijn allereerste jaar sinds mijn kindertijd zonder alcohol:Dheb alleen de kerstboom nog niet staanmaar dat komt ook nog wel;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 De mijne staatnog een beetje kaal te wezenwel lichtjes en mooi eigenlijk wel zo sober.Mijn doel voor vandaag is tochwat uitbundigeren boodschappenwant morgen ga ik met 3 zussenhier naar de Hamam, 1 zus werd 60 in novemberen dat vieren we zo, met Mar. soep en hapjes na afloop bij mij thuis.Dus de rommel moet weg, schoongemaakt,boodschappen en keukenprinses spelen.maar wel leuk(als het allemaal gedaan is:D) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Oeps las het net pas van ThéLieve ThéGecondoleerd met het verlies van je vaderHeel veel sterkte voor jou de komende tijd meissie:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Lieve mensen ik ga weer joggen t'his nog droog hiero;)tot laters wellicht:Dlieve knuf van mij en houd het droog ook vandaag weer;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Moggu Kanjers, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Nou, da's ook wat.Kom ik op therapie zijn de 1e 2uur uitgevallenwegens ziekte.Ze hebben mij wel gebeld maar helaas doetmijn telefoon het niet.Goed dat ik dichtbij woon en in een paar minuten weerthuis ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Goedenmorgen allemaal, of dames kan ik net zo goed zeggen.Lekker vrouwenonderonsje hier en ik zie dat Jane alweer lekker gevat is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 En de therapie waar het over gaat. Betreft dat de ADB of ....... (excuus dat ik weer niet helemaal bij ben) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Gevat hoezo gevat?Ik moet de koe bij de horens vattenmaar kom niet in beweging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden