meiske Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 wing slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Hannah:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Trusten allemaal. ff Peter Pan af kijken en dan weer lekker onder de wol:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Dus willie jij bent nog zoekende naar lekkere drankjes;)alcovrij dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Bol slaapse:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Ik denk dat ik uit kom op water. De rest is meestal zoete muk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Willie dat vindt ik ook te zoetdaarom doe ik wat limo met koolzuureen kwart lieter en de rest spa erbijdus driekwart liter dan is het niet zoet en toch lekker vindt ik;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Meiske,Het is wennen natuurlijk.Jij doet het al haast een half jaar langer dan ik. Dus raad kan ik gebruiken.Het is ook bijzonder wanneer je ergens bent waar gedronken wordt je heel veel mensen teut ziet worden.Je kijkt dan naar jezelf. Toen je zelf dronk had je dat helemaal niet door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 willie dat heb je mooi goed maar ik dronk wel heel erg veel op het laatst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Dames en Heren,Ook over ALTERNATIEVE DRANKJES is een hele draad.......leest er wel eens iemand wat bij tips en adviezen ?alternatieve drankjesdat was my five cents for today.Welterusten.Ja dank u, de aa was oké. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Jawel houtje ik wel hoorheb het recept van gluwein geprintis erg lekker vindt ik:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 slaapse houtje:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Hannah?????als je bij alles gaat nadenken wat je moet etendan kunnen we ook geen biologische eieren meer eten hoorde vanaaf dat die vol met dioxine zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Ari hier hebben we geen IKEAmoet ik 40km voor rijden;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Van bier kon ik tien glazen met gemak op. Van limonade maar twee Daar zit de link.Ari rivella ken ik nog van vroeger Ik ga het zeker proberen.Wanneer ik langs een terras liep eerder en zag mensen aan de thee dacht ik Wat zijn die gek. Op een terras neem je toch bier of wijn.Thee drink je toch thuis en ik ook niet. Zo zie je maar. Een klein maandje zonder drank en je denkt heel anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Een bier drinker was ik . Geen nipper. Keek ook naar het merk eerder na de prijs.Wanneer ik mensen op een terras hoorde ouwehoeren over bier, een Witje of een Dommeltje enz. dacht ik Geen verstand van bier ZEIKERS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Ari pech heb ik altijd met dat soort dingenmaar zal eraan denken als ik in de buurt komen thanks voor de tip:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Lieve mensen ik neem een slaap mutsje en dan naar bedtruste allemaal:lips:knuffel voor all:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Ja !! Héél goed !Trouwens ik zou best in de nachtdienst wilen werken quote: Originally posted by: willieHallo Mensen Ik was de hond aan het uitlaten en ik bibber nog. een nieuwtje ! Ik heb vandaag niets gedronken Goed he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Hmmm daar moet ik nog eens ernstig over nadenken.... quote: Originally posted by: willieHet zijn niet zozeer de dingen die je overkomen, maar hoe je er mee omgaat die onze richting in het leven bepalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 dat is het onderschrift van Hannah Woman,ben net terug van een filmhuisfilm Fish Tankerg mooi, maar ook confronterend wat een meisje van 15 mee kan maken tegenwoordigvooral met een dochter van 14, bbrrrr.Oh ja Woman, over bbrrr gesprokenjij als nachtmens zijndega jij dat redden op 1 jan. 2010met badlakens voor ons klaar te staan?in Scheveningen? Zo ver van jou vandaan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Nou dat is me nog nooit overkomenik ben alleen op het forumWoman zeker de hond uitlateniedereen naar beden de echte nachtbrakers nog niet hierjooeeehoooeee, iihhaajjeeyes lekker gillen en niemand die zegtsssttt stil tochsaai eigenlijkDruppeltje ook al poos niet meer hier,die was ook nog wel eens laatBen jij nog op de koffie geweest bij haar Woman?ben wel benieuwdlees morgen dan wel bijnog maar een anijsmelk makenff lekker doorzakkenwat zull;en we slapenTruste voor ieder die nog in gaat loggengoh wat ben ik een OH zegnooit gewetenen dat zonder borrel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Ik ben er nog hoor,was even aan mijn 2e warme melk begonnenen het is boven te koud nunormaal drink ik die in bed(en ga dan lekker zonder weer te poetsen slapen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Alf en Peggydoen jullie ook mee?kunnen we kwartetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 nou dan nietwelterusten dan maar weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden