baklap Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 quote: Originally posted by: pippieBaklap denk je wel aan je vitamientjes Enne...........vanavond oordopjes in.............................??????? Heb net die vriend van me gebeld, ik kan in zijn huis gewoon tv gaan kijken tot hij terug is. Dat is wel netjes. Opgelost gelukkig, ben al bezig met nieuwe kamers. zal blij zijn als ik hier eindelijk weg ben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Ja Isa leuk naar het bal in de Efteling haha, wie weet komen we dan een leuke prins tegen Maar nu weet ik nog steeds wat voor werk je gaat doen vannacht, iets in de zorg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Baklap, bij mij ging het stoppen met drinken ook gepaard met verhuizen (geluidsoverlast, had een buurvrouw met trauma's die 8 x per dag loeide als een wolf en probeerde Kate Bush te zingen AAAAAARGH)Ik ging toen regelmatig in de bieb zitten om mn post enzo te doen en tot rust te komen. Slapen met oordopjes en volhouden. Ik heb nu een rustig huis, dat zul jij ook krijgen Fijn hoor. Dus nog even doorzetten. Bij mij duurde het 6 maanden, ik hoop dat jij sneller bent met het vinden van een veilig honk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Bol,Was het maar waar; een lekker warm land! Maar ik vind het zelf wel leuk de oudejaarsconference op NL te kunnen zien, en de kinderen willen vooral ZWEMMEN! Met z'n allen vliegen kost een klein vermogen, en daarom gaan we naar een park in NL met een subtropisch zwembad. Wel steeds opletten want de jongste heeft nog geen zwemdiploma, maar als de kids zich vermaken vermaak ik me ook.Jacc, de Mexicaanse griepprik heeft nauwelijks bijwerkingen. Maar als je niet durft: waarschijnlijk geeft 1 je al de benodigde immuniteit (maar omdat het vaccin nog maar zo kort bestaat worden er voor de zekerheid 2 gegeven). Of zie je gewoon op tegen nog een prik?Mag je gewoon zeggen hooooor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Hallo allemaal,weer even terug op honk,Woman die sterrenregen was inderdaad aangekondigd: op vrijdag zeiden ze het na het nieuws,toen vond ik het nog jammer dat het het hele weekend bewolkt zou blijven, dus wilde er niet voor wakkerblijven of wekker zetten. Dus je hebt enorm geboft, zeker op zondag geboren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Woman,Was ik dat niet? Als ik teveel gedronken had ging ik ook altijd ontzettend ongegeneerd meebrullen. Arme buren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Ik ga nu eerst eens naar huis en eten; de dag hier is lang genoeg geweest. Log straks weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanne1962 Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 NegrujWaarvoor was je bij de neuropsycholoog ? mag ik dat vragen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanne1962 Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Ari,Kan mij goed voorstellend dat je vooral bij zo'n jong iemand je naar voelt. Hm een electrieke deken , whow lekker zeg.Hoe jong was de persoon was het erg plotseling.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 'Vast niet iemand van hier isa, want wij zijn allemaal zo goed bezig!Enne Wing draagt zn haar gelukkig t liefst los:)Werks trouwens he jij, kan me voorstellen dat je blij bent, weer iets te doen te hebben.Jammer dat je niks voor vast vind...The, ik hoop dat je met een goed gevoel op vanmiddag terug kunt kijken,ondanks het moeilijk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Tis vast zo rustig, omdat we zo een beetje allemaal de drie G's hebben...Ik hoop het tenminste voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Weet ik niet, 9-11-1968Wat voor dag was dat ?Leuke vraag quote: Originally posted by: jane4Woman die sterrenregen was inderdaad aangekondigd: op vrijdag zeiden ze het na het nieuws, toen vond ik het nog jammer dat het het hele weekend bewolkt zou blijven, dus wilde er niet voor wakker blijven of wekker zetten. Dus je hebt enorm geboft, zeker op zondag geboren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Zaterdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Hee womanIs je dak inmiddels gemaakt??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Vanavond op de buis:The Terminal:http://www.tvgids.nl/programma/8778246/The_terminal/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Ja ik geloof het wel Witte. Volgens mij hoorde ik regen vanmorgen, maar nix geen gedrup. Daarom wil ik graag even weten of het vanmorgen echt geregend heeft in ons dorp (Tasseke ?) of dat ik dat gedroomd heb.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 denk wel gedroomd, meestal regent t niet zo vaak als t zo koud is womanIk ga sluiten, fijne avond allemaal laterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Kijk, gevondenSterrenregenhttp://www.nu.nl/wetenschap/16...k-boven-nederland.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Isa wat een rotfilmpje zeg. Heb met verbazing gekeken. Ik weet niet of ik het ooit in mijn leven zo bont gemaakt heb, ja dat weet je natuurlijk nooit als je zo bezopen bent, maar ben hier erg van geschrokken. Die man moet wel heel erg veel gezopen hebben. bah. Dat moet dan iets zijn om te lachen denk ik. Dacht eerst dat het gespeeld was maar nee, zo echt, kan niemand zo spelen.Hoop dat die man z'n eigen filmpje terug ziet, zit ie zo bij het ADB. forum:wine: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Ari hoe is het nu met je meid. Zwaar hé zo'n afscheid:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Is ja had jij dat gevoel ook? Ik ook, zoveel herkenning hé? Op die momenten denk ik 'NOOIT MEER:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Dar je kunt wel kijken hoor, het is geen echt eng filmpje maar iemand die echt laveloos loopt te winkelen, en met bier loop en valt. Echt rot maar niet eng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Ik heb ergens achter in de kast zo'n elekrisch ventilatortje gevonden die ook op de warmte stand kan blazen. Even praktisch op mn opengeslagen bed gericht. Vanavond tijdens het tandenpoetsen zet ik em even aan en hupla een warm beddeke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Ik heb ook even gekeken en yep ik heb er ook zo bijgelopen. Niet in een winkel gelukkig maar wel op straat. Moet wel een beetje lachen, want ik herken heel erg dat ie dan zogenaamd netjes gaat zitten. I don't want to be an embarresment. En echt een keertje kan gebeuren maar bij mij was het wel drie keer in de week raak voor een knaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Ik ben wel eens een kroeg in Amsterdam uitgezet omdat ik steeds omviel-ai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden