jacc Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Hallo allemaal, wat een stilte, 4 mensen maar! Ik ga even bijlezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Volgens mij heb ik em(komt zij weer aan....)Atelier MaxumMaxum is het herkenbare buikdansritme Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Ik ben weeer helemaal bijgelezen. Bol, heb je al een adres voor Unoxje of moet ik het aan de kinderboerderij bij ons vragen, mijn kattenoppas werkt daar... Ik ben er pas geweest en heb er 2 hangbuikjes gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanne1962 Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Hoiiiiiiiiiiii Bolletje, Ja ben in 2000 overgestapt , was het zorgen moe, ben toen gaan werken in het ziekenhuis op een polikliniek, niet minder druk maar heel anders en je gaat toch met mensen om maar je kunt afstand houden. Heeeeeeeeeeeeeeeel erg leuk werk moet ik zeggen , werk drie dagen in de week. Morgen mag ik weer jippie, om half zeven de wekker BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Ik heb ook hobby's , loop graag met de hond. Heerlijk vooral met dit weer, diep achter de sjaal wegduiken maar toch die heerlijke frissen lucht in je neus.Mag graag een goede film kijken. Heb pas nog mee gespeeld in een musical, superrrrrrrrrrrrrrrr had een redelijke rol heb het goed gedaan.FIets ook graag alleen niet met dit weer, dan loop ik liever.En jij heb jij ook hobby'sWerk op de dierenambulance , superrrrrrrrrrrr lijkt mij dat. Wat een leuke job. Hou van dieren. Je zult ook wel nare dingen tegen komen. Wat een verhaal weer hé haha . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Dag allemaal.... ik ben der weer. Heb een heerlijk uitstapje gehad met een enorme wandeling op zondag van 3,5 uur (want: verdwaald), zwemmen, sauna en héél lekker eten. Ook s'morgens weer in het zwem+bubbelwater te vinden, mmmm. (hotel in Drenthe> ga naar de Börken in Dwingeloo! Superplek! Niet eens zo idioot duur... Ik ben zeer voorzichtig geweest met A. Op zaterdag ging ik op de valreep naar de winkel om "wat" te kopen, kwam zwetend thuis, had van alles gekocht behalve... ik bleek het vergeten te zijn!!!! Bijzonder toch? (of... ahh geheugenproblemen? oeps). Maar zonder gekheid, ik vergat zelfs te nippen bij het diner... iets is er intern toch veranderd bij mij, en de dagelijkse katers mis ik niet!!!!Ik heb wat gelezen hier en het duizelt me. Een schaduwforum? Ik dacht hier toch met allemaal babyboomers te maken te hebben.Ik stel voor dat de jonkies dan maar iets apart beginnen, mochten ze last hebben van ons.....Na nee hoor; leuk juist zo all together.Mijn kerstbewegingen verlopen trager dan bij sommigen van jullie. Ik heb hier vanalles uitgestald, een leuk idee van mijn vriendin na-apende.... een tak ergens ophangen en daar dan leuke kleine spulletjes aan hangen. Maar zo net donderde de tak naar beneden en overal zooi en kapotte ballen... nu moet ik zodirect serieus aan het timmeren om de boel goed vast te zetten.Lief komt vanavond na 14 dagen pauze (is het uit??) voor eventjes terug. Er is dus lichte spanning hier en die verdraaide tak moet dan wel aangekleed en al hangen! Dat betekent dat ik jullie voor even weer verlaten ga.Ik ben nog steeds verbaasd dat er vrouwen zijn met mannennamen? dwz: Ari? Jacc?Lichte verwarring hier....Ari: van harte met je verjaardag!xxx Cathy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanne1962 Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Isa wat moet je nog 8 nachten ( werken???) bedoel je?? Tjonge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Jacc ik heb al een adres hoor. Was maar een grapje. Ze gaat naar een boerderij toe, hoogstwaarschijnlijk.Daar hebben ze er nog een op gevangen van de D.A. Dan zijn ze met z'n tweetjes en dat is veel leuker ook voor Unoxje zelf. Maar toch bedankt;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanne1962 Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Cathy welkom terug , fijn dat je zulke leuke dagen hebt gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanne1962 Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Isa 8 nachtdiensten achter elkaar is dat niet al lang achterhaald. Kan mij nog herinneren dat ik er zeven deed achter elkaar dat is nu ook al niet meer zo toch. Wat doe je dan als ik zo vrij mag zijn om te vragen ? 8 nachten , erin is na een dag wennen maar er uit had ik altijd het gevoel dat ik ziek was......... SUCCES en werkse Isa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanne1962 Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Ga naar mijn vriendin een kerstuk maken. Fijne avond allemaal.Sanne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Hey Sanne wat voor soort hond heb je?Ja je ziet inderdaad ook veel leed, zeker als een dier veel pijn heeft. Als een dier dood gereden is doet dat mij niets. Vind dat niet eng. Verder is het een grote familie, en erg gezellig. Wel wordt er veel ge O,H. over iedereen maar dat is nu eenmaal in Brabant wat meer als in andere provincies.Verder ben ik op creatief gebied erg veel bezig. Kunstschilderen, beeldhouwen boetseren enz.Of metselen en een beetje de bouwvakker uit hangen. Dat is wat ik heel graag doe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Hoi Sanne, nog net even op de valreep denk ik, voordat je uitlogd.Hartstikke goed van je hoor, weer niet gedronken :) Toppertje!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Negruj Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Hoi Cathy56, ik vind het wel erg leuk voor je dat je zelf was vergeten A te kopen. Zat er misschien nog iets in de hotelbar (kijken of het symbool gelukt is)Maar wat maken jullie je toch druk om kerst. Weten jullie trouwens dat een kunstkerstboom milieuvervuilender is dan 10 jaar een natuurlijke boom aan te schaffen? Heb ik net deze week in de krant gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Bol gelukkig maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Hee Sanne gaat alles ok?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Meer mensen die in de zorg werken, juistem, hier nog zo een.Dáár kunnen we ook wel een forum over beginnen, of niet dan?? Pf pff. De emoticon SAD weigert dienst!okee, ik ga verder worstelen met mijn tak en ik kijk zo nu en dan even hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Goedenavond,Lekker gegeten Heel speciaal Groningse gedroogde bonen met een riblap en gestoofde peren uit eigen tuin.Daarbij spa met een scheutje limonadesiroop.Lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 willie kom je uit groningen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 ik vraag het door je bericht van gedroogde bonen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Willy dat klinkt gezond hoor Ik moet nog eten zit nu nog ff aan de kerstthee, ook lekker.Maar ik hoef gelukkig niet te koken, ga bij vriendinnetje eten en daarna gaan we daar schoonmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 JaccIk woon op de grens van Groningen en Drenthe.Geboren in Amsterdam In Hilversum op school geweest Toen ik getrouwd was 9 jaar in Weesp gewoond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Haha ok dan ik dacht dat je misschien een grunninger was, ik kan me als kind herinneren dat we altijd naar een bepaalde slager in Groningen gingen daar om metworst te kopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Dat weet ik niet meer. Maar ik ga nu na 33 jaar verhuizen Ik denk toch naar het Gooi.Mijn dochter woont in Brussum Limburg Met oudste zoon in Maastricht en mijn jongste zoon werk als jongleur entertainer in Turkije Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Willie, denk je dat je nog kunt aarden in het Gooi, je bent al zolang weggeweest, totaal andere mentaliteit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden