Otje Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 PotvolbloemenNou heb ik toch iets gevonden zegIk had het laatst toch over verschillende stijlen buikdansen ?Hier zie je er nog meer, echt heel fraai, vooral die dame met het dienblad vol brandende kaarsen op haar hoofd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Limburg is ook mooi Willy, ik woon er zelf niet maar af en toe kom ik er wel es.En iets dichterbij dan Turkije Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Mooi hoor Woman, ik dacht eerst dat je een pot vol bloemen had gevonden haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Mijn vrouw is een Weesper. Eerlijk ik weet het niet.Ik ben "gepensioneerd" Had aandelen maar....?Nu moeten wij van ellende ons paleis verkopen. Dat is het echt waar omdat we het gewoon niet meer kunnen betalen.We hebben wel wat overwaarde maar een huis verkopen nu is niet makkelijk.Toch treuren wij niet. We hebben er 33 jaar super gewoond. Komt tijd komt raad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Moet je vannacht weer werken, Isa ?Vervelend dat je niet kan slapen, misschien toch even horizontaal chillen ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Mijn zoon in Limburg zei dat Jasmein thee zo lekker is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Dat geloof ik best Willie, jasmijn rijst is namelijk ook erg lekker. Net als safraanrijst, jammieGoed idee trouwens.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Even chillen en bordurenTot laterrrr xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Klopt Willie, die is inderdaad ook lekker.Ik heb hier ook nog veel meer soorten staan, allemaal van die echte thee, dus geen theezakjes.En nog gezond ook!!!!De kerstthee smaakt trouwens na Gluhwein, alleen dan zonder alco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sijori Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Jaah, de metworst van de slager ed paterswoldseweg, die is het lekkerst!!Bolleke, heb je echt een hangbuikzwijntje thuis rond lopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Hoi Isa, ook al ga je maar even liggen, dat is ook 'rusten', proberen je gedachten op nul te zetten.. . Het helpt mij altijd als ik me probeer een azuurblauwe zee voor te stellen en de golfje hoor kabbelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 hoi sijori, bestaat die slager nog? Ik kan niet nu op de naam komen, was het niet slager Gal of zo iets?? (geen grapje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Jacc, ik denk dat iedereen hier nu in slaap is gevallen en denkt aan een azuurblauwe zee waar ze de golfjes horen kabbelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 haha pipi ik denk het ook.... Ik ben wel slaapverwekkend dan he? Nou zolang ik iedereen en mezelf van de drank kan afhouden is het ok, dan denken we maar aan gofjes, dolfijnen en zon... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Mensen ik ga iets doen dat jullie niet gewend zijn van mij. Ik ga afsluiten. Dit omdat mn ogen bijnadicht vallen en ik er niet al te laat in lig. Dus een hele prtettige avond iedereen, en tot morgenvroeg weer.Hai Piepje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Ha Ari,Gefeliciteerd!... en nu word het aftellen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 groot gelijk bol, als je moe bent moet je eraan toegeven, trusten and sweet dreams... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Hoi Bollie, ga jij maar es lekker vroeg je bedje in, das goed voor je.Ik ga nu ook afsluiten, ga schoonmaken bij een vriendin.Laterzzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Isa moet je mn hangmat even lenen ??Is fijn hoor, beloning voor mezelf voor niet drinken. Echt een heel fijn kadootje Aanrader !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 ik stop er ook mee voor vandaag, ik ga een lekkere maaltijd maken, geen vlees als ik denk aan Unoxje van Bol, heb net lekkere boerenkaas gekocht die heel goed te bakken is, ik frats wel wat in elkaar, dan lekker op de bank even hangen, tot morgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 De wereld draait door, kijken = ook leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Ik vond de kerstactie inderdaad ook op een wat lullige manier getorpedeerd.Bovendien is de Kerstman toch ook mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Deze meneer gaat zijn bed intruste allemaal:lips:tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Viva Vie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 EN...Viva Trees! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden