Soothe Geplaatst 17 december 2009 Rapport Geplaatst 17 december 2009 Het is me duidelijk Jane. Rustig aan. Ik heb dat probleem niet, maar kan me wel inleven.Maak ook Anna mee, met twee grote jongens.Het vraagt wat.
haddock Geplaatst 18 december 2009 Rapport Geplaatst 18 december 2009 Ga zo weer lekker glijden in de nacht, heerlijk. Gisternacht was ook geweldig, dik sneeuwtapijt, weinig verkeer, spelen maar. De ochtendspits was wat minder, normaal 3 kwartier naar huis, nu dik 2 uren. En iedereen maar rustig an, iets later bij de baas maakt niet uit. Iets later in m'n bedje vond ik toch wat minder.Homo Ludens
haddock Geplaatst 18 december 2009 Rapport Geplaatst 18 december 2009 quote: Originally posted by: wingchunDe wijsheid zoekt mij. Haha, ik had 't verwacht, 'n riposte!Gelijk heb je, Wing.Laat 'm maar lekker zoeken en vinden.
Otje Geplaatst 18 december 2009 Rapport Geplaatst 18 december 2009 ja ik heb 1x een halfje genomen, toen ik plots onrustige trek voelde opkomen. dat was thuis. Daarna de hele avond beetje jetlaggerig gevoeld, omdat ik de trek niet kon bevredigen quote: Originally posted by: witteJammer voor je woman dat het vakantietijd is. Volgens mij wil je elke dag wel buikdansen op live muziek... ?Ik vraag me trouwens af, heb je sinds je de refusal in je portomonee hebt, het al gebruikt of is het echt alleen voor de feestdagen? Gewoon uit nieuwschierigheid hoor vraag ik het
Otje Geplaatst 18 december 2009 Rapport Geplaatst 18 december 2009 Lekker nog even met Zowie in de sneeuw gespeeld. Dus het is weer een latertje vannacht, so what. Ben happy, dat hou ik voorlopig even vast nu Alles afsluiten, nog even douchen, morgen naar de kringloop.Dag ! xx
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden