witte Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Je maakt niet alleen Jane jaloers hoor ari,Denk dat er nog wel meer zijn:)Balen voor je Jane,In zo een situatie en dan is ze daar ook nog is alleen,Ik hoop dat je snel het verlossende telefoontje krijgtdat je ex bijna thuis is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Ik hoop dat je kunt slapen Jane, Weltrusten.Ik ga ook zo maar is mn bed in. Morgen laatste dagje.Voor jullie allemaal weltrustenLaterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Ik heb geen auto Hannah,Maaaaar slingerend over het fietspad terug.is me idd niet onbekend;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Ja Hannah ons kent ons he,maar ik heb nooit een tel. naast mijn bed dus dat moest ik wel ff zeggen.ik wil eigenlijk ook niet weten hoe laat pa thuiskomtben een hele goeie struisvogelmaar ja die verantwoordelijkheid heen ze heeft huisarrest en dreigdevanavond nog naar een vriendinte gaan slapen, als wij haar allebei niet wilden!pfff ze weet precies die dingen te zeggen die me het diepst raken.Ken jij die ook niet erg goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Jane, ik heb zo het idee, dat ze wel naar bed gaat. Beetje intuïtief.Inderdaad even de aandacht verleggen en geen doemscenario's.Misschien valt het mee en is pa op tijd terug.Sterkte.Ik ga ook slapen.Spud, loud and clear. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Dat weten we zeer zeker wel ariJane kan zichzelf supergoed een kadootje gevenen das de huppeldepup welnesscentrum.Weet ff de naam niet meer.Kan me niet voorstellen dat je dat niet bedoelde..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Ben nu echt weg bye byeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Bye Bye to all! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Nee ik heb absoluut geen doemscenario's Soothemeestal geniet ik juist van die weekjes ff zonderdie puberzorgen. Maar dit is gewoon geen fijne situatieen we zitten erg moeilijk met haar momenteelvolgens mij komt met die puberteit ook de scheiding er nu uitbij haar. Ze zoekt steeds het randje op en ging daar laatst overheen.met alcohol helaas. Maar dat is niet in huis van ex of hier, dat hoort meer bij het uitgaanen afspraken die lijken dan weg.Maar voor vanavond ligt ze lekker te slapenof met (foute) vriendin te msnnen, dat is voor mij de vraag en haar de weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 En ik ook echtAri geniet ze!Ben niet jaloers, gun het je van :heart:eheb je hard nodig ook na je 50ste:Dwelterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Het is me duidelijk Jane. Rustig aan. Ik heb dat probleem niet, maar kan me wel inleven.Maak ook Anna mee, met twee grote jongens.Het vraagt wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Soms stuur ik even bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Ga zo weer lekker glijden in de nacht, heerlijk. Gisternacht was ook geweldig, dik sneeuwtapijt, weinig verkeer, spelen maar. De ochtendspits was wat minder, normaal 3 kwartier naar huis, nu dik 2 uren. En iedereen maar rustig an, iets later bij de baas maakt niet uit. Iets later in m'n bedje vond ik toch wat minder.Homo Ludens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 quote: Originally posted by: wingchunDe wijsheid zoekt mij. Haha, ik had 't verwacht, 'n riposte!Gelijk heb je, Wing.Laat 'm maar lekker zoeken en vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 ja ik heb 1x een halfje genomen, toen ik plots onrustige trek voelde opkomen. dat was thuis. Daarna de hele avond beetje jetlaggerig gevoeld, omdat ik de trek niet kon bevredigen quote: Originally posted by: witteJammer voor je woman dat het vakantietijd is. Volgens mij wil je elke dag wel buikdansen op live muziek... ?Ik vraag me trouwens af, heb je sinds je de refusal in je portomonee hebt, het al gebruikt of is het echt alleen voor de feestdagen? Gewoon uit nieuwschierigheid hoor vraag ik het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Lekker nog even met Zowie in de sneeuw gespeeld. Dus het is weer een latertje vannacht, so what. Ben happy, dat hou ik voorlopig even vast nu Alles afsluiten, nog even douchen, morgen naar de kringloop.Dag ! xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden