lady jane Geplaatst 17 december 2009 Rapport Geplaatst 17 december 2009 ik ben ook niet wegHermie als je er nog bent; hij kwam uit Groningen en vlak voor Amersfoort werden ze teruggesleept en moesten toen via Arnhem-Utrecht naar Gouda. Net was ik aan het bellen want er viel weer een trein uit.Het is dus de vraag of hij 1 uur thuis kan zijn en anders doet NS iets anders want de treinen stoppen dan. En dochter dus alleen in zijn huis, niet leuk voor alle partijen.
lady jane Geplaatst 17 december 2009 Rapport Geplaatst 17 december 2009 Hoi bWitte, Woman en Sootheen Hannah ben jij er ook nog?
witte Geplaatst 17 december 2009 Rapport Geplaatst 17 december 2009 Jammer voor je woman dat het vakantietijd is.Volgens mij wil je elke dag wel buikdansen op live muziek...?Ik vraag me trouwens af, heb je sinds je de refusal in je portomonee hebt, het al gebruiktof is het echt alleen voor de feestdagen?Gewoon uit nieuwschierigheid hoor vraag ik het
witte Geplaatst 17 december 2009 Rapport Geplaatst 17 december 2009 Hee ari, Jij nog last gehad van het treinverkeer??Ze zetten toch wel bussen in dan Jane???
Soothe Geplaatst 17 december 2009 Rapport Geplaatst 17 december 2009 Hoi Hoi, ik ga langzaam inpakken.Lekker piano gespeeld.Niet geniaal, maar een leuke afleiding.Zo doet ieder z'n ding.Even met de hond de kou in en slapen.
witte Geplaatst 17 december 2009 Rapport Geplaatst 17 december 2009 Hobby's zijn de beste afleiding.Leuk dat je pianospelen als hobby hebt.Truste Scoothe
witte Geplaatst 17 december 2009 Rapport Geplaatst 17 december 2009 Nou ik keek net hart van Nederland, maar jeetje hee wat een gedoe allemaal.Het is weer goed zichtbaar dat Ned. niet voorbereid is op dit weer.Ik was ook blij dat ik trouwens thuis was.Hou niet van dit weer op de weg.
Soothe Geplaatst 17 december 2009 Rapport Geplaatst 17 december 2009 Begrijp ik het goed, is ze in het huis van je ex?
lady jane Geplaatst 17 december 2009 Rapport Geplaatst 17 december 2009 Hoi Ari, zeker ook met de trein geweest?
lady jane Geplaatst 17 december 2009 Rapport Geplaatst 17 december 2009 Ja ze is 14 en ex zou haar ophalen van volley, maar vertraagd in Groningen al.Onderweg woorden gehad en ze wilde niet hier slapen.Maar 12 telefoontjes later, lijkt het wel 2 uur te worden. Ze zou om 11.15 gaan slapenen ik lig hier dus wakker, met de tel. naast me
lady jane Geplaatst 17 december 2009 Rapport Geplaatst 17 december 2009 lekker ontspannen? Ik ben dinsdag net geweest hoor,ben weer helemaal blij, daarmee
Soothe Geplaatst 17 december 2009 Rapport Geplaatst 17 december 2009 Ik rol er net in. Ook een beetje moe.Kan je je dochter niet bellen, of neemt ze niet op?Haar adviseren rustig te gaan slapen en later nog een keer bellen?Of zie ik alles verkeerd?
lady jane Geplaatst 17 december 2009 Rapport Geplaatst 17 december 2009 Nee ze hoort nu te slapen en was al gepikeerd dat ik belde om te zeggen dat ik de tel. naast me heb.loslaten moet ik steeds maar weer lerenik heb haar de kans gegeven hier te slapen maar ze moet dan van alles meeslepen, ik snap dat welze leeft al zo ontworteld, de ene week daar dan weer hieren dit is echt overmachtwe kunnen er niets meer aan veranderen.Ik ga even lezen om mijn gedachten te verzettendus welterusten allemaal (Alf ook truste)
witte Geplaatst 17 december 2009 Rapport Geplaatst 17 december 2009 Je maakt niet alleen Jane jaloers hoor ari,Denk dat er nog wel meer zijn:)Balen voor je Jane,In zo een situatie en dan is ze daar ook nog is alleen,Ik hoop dat je snel het verlossende telefoontje krijgtdat je ex bijna thuis is
witte Geplaatst 17 december 2009 Rapport Geplaatst 17 december 2009 Ik hoop dat je kunt slapen Jane, Weltrusten.Ik ga ook zo maar is mn bed in. Morgen laatste dagje.Voor jullie allemaal weltrustenLaterzzzzzzz
witte Geplaatst 17 december 2009 Rapport Geplaatst 17 december 2009 Ik heb geen auto Hannah,Maaaaar slingerend over het fietspad terug.is me idd niet onbekend;)
lady jane Geplaatst 17 december 2009 Rapport Geplaatst 17 december 2009 Ja Hannah ons kent ons he,maar ik heb nooit een tel. naast mijn bed dus dat moest ik wel ff zeggen.ik wil eigenlijk ook niet weten hoe laat pa thuiskomtben een hele goeie struisvogelmaar ja die verantwoordelijkheid heen ze heeft huisarrest en dreigdevanavond nog naar een vriendinte gaan slapen, als wij haar allebei niet wilden!pfff ze weet precies die dingen te zeggen die me het diepst raken.Ken jij die ook niet erg goed?
Soothe Geplaatst 17 december 2009 Rapport Geplaatst 17 december 2009 Jane, ik heb zo het idee, dat ze wel naar bed gaat. Beetje intuïtief.Inderdaad even de aandacht verleggen en geen doemscenario's.Misschien valt het mee en is pa op tijd terug.Sterkte.Ik ga ook slapen.Spud, loud and clear.
witte Geplaatst 17 december 2009 Rapport Geplaatst 17 december 2009 Dat weten we zeer zeker wel ariJane kan zichzelf supergoed een kadootje gevenen das de huppeldepup welnesscentrum.Weet ff de naam niet meer.Kan me niet voorstellen dat je dat niet bedoelde.....
lady jane Geplaatst 17 december 2009 Rapport Geplaatst 17 december 2009 Nee ik heb absoluut geen doemscenario's Soothemeestal geniet ik juist van die weekjes ff zonderdie puberzorgen. Maar dit is gewoon geen fijne situatieen we zitten erg moeilijk met haar momenteelvolgens mij komt met die puberteit ook de scheiding er nu uitbij haar. Ze zoekt steeds het randje op en ging daar laatst overheen.met alcohol helaas. Maar dat is niet in huis van ex of hier, dat hoort meer bij het uitgaanen afspraken die lijken dan weg.Maar voor vanavond ligt ze lekker te slapenof met (foute) vriendin te msnnen, dat is voor mij de vraag en haar de weet.
lady jane Geplaatst 17 december 2009 Rapport Geplaatst 17 december 2009 En ik ook echtAri geniet ze!Ben niet jaloers, gun het je van :heart:eheb je hard nodig ook na je 50ste:Dwelterusten allemaal
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden