lady jane Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 AR welterusten en vast lekker van vakantie dromenmet niet te veel verbouwingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 bidibidibid beam it up Scotty.. helaas Jane gaat niet lukken. Heb vertrouwen, jij kunt er op dit moment niets aan veranderen. Maar hoezo ex zit vast in Arnhem? Sneeuw of wat? Want ik woon net onder Arnhen en ok er is sneeuw gevallen maar volgens mij is alles goed te doen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Ik heb een heerlijke dansavond gehadDe doedelzakken meneer was er ook, dus we hadden live muziek. Ik voel me nu heel erg prettig, Jammer voorlopig geen les meer, pas weer ergens in januari Nou ja genoeg te doen wel, maar ik weet nu al dat ik het erg ga missen, al is het maar die paar weken. Knap er zo van op. Weer lekker in mn vel, goed geaard, alles weer soepel en los.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Hoi hoi allemaalWeer een kerstviering overleeft.Wat drinken er toch veel mensen, dat zowie zo, maar die dan ook noglachend in de auto stappen. En dat dan ook nog is met dit weer...Heb mn ogen uitgekeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Iedereen nu echt weg?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Denk het niet Witte maar er wordt niet gereageerd dus ik ben ook weg. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Nee Witte, hier ben ik.Een fijn gevoel toch, nuchter je ogen uit kijken.Bovendien zijn ze crimineel bezig.Men kan ook iemand dood rijden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Ja, idd precies hoe je het zegtcrimineel rijden.Nah ja het zal allemaal te maken hebbenmet afnemen van het geweten, na de borrel.Maar ja, das bij criminelen vaak het geval.Truste Hermie en sterkte met je dippie!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Tja de doedelzakken meneer had ook al aan gluhwijn gezeten, my God, moet er niet mee aan denken om eerst te drinken en dan nog te presteren brrrBen héél blij zoals het nu is, en dat laat ik lekker zo. 23 december drop ik er een refusal in voor de kerstdagen en 29 januari eentje voor oudjaar. Even een ondersteuning voor de feestdagenverleiding, Verder maak ik me geen enkele zorgen meer. Maar de ervaring leert dat waakzaamheid geboden is, dus wel blijven opletten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Nu ernstig chillen, heb net nog even de video opnames gekeken van vanavond Errrrrg leuk Happy greets xxKom zo nog hier x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 ik ben ook niet wegHermie als je er nog bent; hij kwam uit Groningen en vlak voor Amersfoort werden ze teruggesleept en moesten toen via Arnhem-Utrecht naar Gouda. Net was ik aan het bellen want er viel weer een trein uit.Het is dus de vraag of hij 1 uur thuis kan zijn en anders doet NS iets anders want de treinen stoppen dan. En dochter dus alleen in zijn huis, niet leuk voor alle partijen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Immer alert blijven.Zo is dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Hoi bWitte, Woman en Sootheen Hannah ben jij er ook nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Jammer voor je woman dat het vakantietijd is.Volgens mij wil je elke dag wel buikdansen op live muziek...?Ik vraag me trouwens af, heb je sinds je de refusal in je portomonee hebt, het al gebruiktof is het echt alleen voor de feestdagen?Gewoon uit nieuwschierigheid hoor vraag ik het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Hee ari, Jij nog last gehad van het treinverkeer??Ze zetten toch wel bussen in dan Jane??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Hoi Hoi, ik ga langzaam inpakken.Lekker piano gespeeld.Niet geniaal, maar een leuke afleiding.Zo doet ieder z'n ding.Even met de hond de kou in en slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Hobby's zijn de beste afleiding.Leuk dat je pianospelen als hobby hebt.Truste Scoothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Hoe oud is je dochter Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Nou ik keek net hart van Nederland, maar jeetje hee wat een gedoe allemaal.Het is weer goed zichtbaar dat Ned. niet voorbereid is op dit weer.Ik was ook blij dat ik trouwens thuis was.Hou niet van dit weer op de weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Begrijp ik het goed, is ze in het huis van je ex? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Hoi Ari, zeker ook met de trein geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Ja ze is 14 en ex zou haar ophalen van volley, maar vertraagd in Groningen al.Onderweg woorden gehad en ze wilde niet hier slapen.Maar 12 telefoontjes later, lijkt het wel 2 uur te worden. Ze zou om 11.15 gaan slapenen ik lig hier dus wakker, met de tel. naast me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 lekker ontspannen? Ik ben dinsdag net geweest hoor,ben weer helemaal blij, daarmee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Ik rol er net in. Ook een beetje moe.Kan je je dochter niet bellen, of neemt ze niet op?Haar adviseren rustig te gaan slapen en later nog een keer bellen?Of zie ik alles verkeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Nee ze hoort nu te slapen en was al gepikeerd dat ik belde om te zeggen dat ik de tel. naast me heb.loslaten moet ik steeds maar weer lerenik heb haar de kans gegeven hier te slapen maar ze moet dan van alles meeslepen, ik snap dat welze leeft al zo ontworteld, de ene week daar dan weer hieren dit is echt overmachtwe kunnen er niets meer aan veranderen.Ik ga even lezen om mijn gedachten te verzettendus welterusten allemaal (Alf ook truste) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden