Spring naar bijdragen

Vrijdag 18 december

Suffertje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 311
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve druppie, eigenlijk had je gelijk die vent z'n adres moeten vragen. Hij is aansprakelijk voor de onkosten, maar ik kan me zo goed voorstellen dat je zo geschrokken bent dat je dat vergeet. Normaal zijn American of eng. stef. niet erg agressief, of de baas moet ze zo gemaakt hebben. Als hij zo maar een andere hond aanvalt, moet de hond gemuilkorft worden. Maar verschrikkelijk meis. Toch is het heel belangrijk, denk ik, dat je die kleine zo gauw het kan, weer mee naar buiten laat gaan, zodat ze niet al te veel schade krijgt. Als je buiten loopt, ga dan juist naar andere honden toe, wel waarvan je weet dat die betrouwbaar zijn. Zo heb je kans dat ze het vertrouwen weer terug krijgt. Maar het blijft ontzettend rot.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi Ari
was het fijn vandaag?
als je het goed hebt gedaan
in dat ronde koude ding
dan kun je ook de zee in hoor
zeg dat maar tegen die
overbezorgde ega van je
wie leerde mij gisteren ook weer
loslatenv;:D:D:D;:D:D:D;:D:D:D;:D:D:D;:D:D:D;:D:D:D;:D:D:D;:D:D:D;:D:D:D;:D:D:D;:D:D:D;:D:D:D;:D:D:D;:D:D:D;:D:D:D;:D:D:D;:D:D:D;:D:D:D;:D:D:D:D:D:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga die duik wel op tv kijken. Zwaaien jullie? Ja unoxmutsen helpen dan wel natuurlijk!

Goh, ik wilde nog op van alles reageren maar ben even het spoor bijster. Ja Michiel, als ik je zo hoor, dan heb je gelijk: weg wezen. Iemand die zegt dat je maar weer moet gaan zuipen.... yeghh. Klopt het dat het tussen jullie slechter gaat nu jij stopt/stoppen wilt?

Sanne, je gaat goed meid. Denk eraan, ooit zijn de anderen ook met dag 1 droog begonnen, dag 5 is voor jou superklasse!!

Oja, druppel: ik zag het net gebeuren toen met mijn poes. Ik heb nog met balkonplanten gegooid, maar dat baatte niets. En de eigenaar en hond waren in geen velden of wegen meer te bekennen; ik heb nog wékenlang naar ze uitgekeken. Mens, mijn hart brak. Het was een poes van 17, maar echt een heel bijzondere en gevoelige lapjeskat. Mijn dochter kwam en heeft wel tien minuten boven op de poes liggen janken en alle flatgenoten stonden wezenloos toe te kijken. Als ik weer een poes neem dat wil ik weer een lapjeskat.
Wat voor hondje heb je Druppel?

Kom jongens, even verder met de snert.
Ik was net trouwens in de tuin om vetbakken voor de vogels neer te zetten, wel, het is daar inmiddels 30 cm hoge sneeuw en de auto moest ik ook weer schoonvegen. Ik weet nog niet of ik morgen de deur wel uit wil 's morgens vroeg al. Ik hoef niet per se, dus wat zou ik...
Tot later.
xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VANAF HEDEN IS HET VERBODEN TE SLINGEREN.
:angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:
:angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje ik heb hele goede vrienden.
Ze weten ook van de hoed en de rand en steunen me door dik en dun.
Dat is het probleem niet.
Mijn vriendin is het probleem, blijkbaar werkt het gewoon niet meer tussen ons.
Dat kan, helaas, jammer..
Het kost me teveel energie.
En die kinderen van haar zijn me liever kwijt dan rijk.
Ik ben veel te streng.
Ze hebben totaal geen opvoeding gehad en we zitten niet op 1 lijn.
Ik ben erg consequent maar het is te laat blijkbaar..
Geen opvoeden meer aan :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief van je Tina :heart: Zat gewoon ff in de put en geef dan geen toegevoegde waarde. Blijf dan liever even weg want kan op dat moment niet zo goed tegen de goedbedoelde reacties omdat ik me dan een tut voel. Wat anderen dan zeggen vind ik heel lief maar voel me op zo'n moment toch een suffie omdat ik wil helpen. Nee niet gedronken hoor maar een schoonheidsprijs verdien ik ook niet hier hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cathy dat klopt, ik dacht mss dat het aan mij lag, dus was gestopt.. maar na 2 weken weer bij elkaar loopt het wéér voor geen meter..
Komt dus niet door de alcohol.
Of mss juist wel, en vind ik het te vermoeiend en niet meer leuk juist omdát ik geen alcohol meer drink.
Ga dit even op me in laten werken.
Weet wél dat ik er klaar mee ben.
Met alcohol én relaties! :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Héhe'Dar moet weer iets doen wat ik niet kan. ff wachten nog eens proberen dan om het af te leren.;):sun::present::camera::clock::huh: wat af leren, IK KAN HET NOG STEEDS NIET. Nou laat maar hoor, het hoeft al niet meer. Ik kan ook niet alles leren.:(:camera::(:camera::( Als ik dan iedere kleer op ctrl+c druk krijg ik de camera en blijf ik drukken dan krijg ik andere emocions te zien. Ik ga t.v. kijken.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Michiel, jou leven verandert doordat je stopt met drinken. Je dagelijkse invulling wordt anders.
De relatie die ik had ging snel stuk nadat ik was gestopt met drinken en hij niet. Ik wilde andere dingen doen ! Er ging een wereld voor me open, die wilde ik ontdekken ! Zijn doel was nog steeds dat eeuwige bier, mijn doel was een fijne dag hebben en avonturen beleven, mn leven opbouwen. Hij deed wel zn best hoor, maar het werd toch heel erg irritant dat hij uiteindelijk toch nog zn gram moest scoren. Na een fijne dag als we dan lekker thuis zaten ging hij toch nog even naar de kroeg om 01.00 uur snachts. In het begin ging ik nog mee, maar hij moest echt áltijd. ...... De volgende dag natuurlijk een kater en ik fit om van alles te ondernemen. Dat is gaan botsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Michiel, je wordt inderdaad niet gelukkig als je met iemand doorgaat die niet doorheeft dat jij van je verlsaving af wilt komen, ik heb het zelf lang geleden meegemaakt met een vriendje die aan herione was verslaafd (had ik met mijn zotte kop niet door), hij vond toen dat ik teveel dronk???? Geloof me, er zijn genoeg mensen om je heen - ik praat niet alleen over ons op het forum - die het beste met je voorhebben en daar hoort denk ik iemand zoals je vriendin nu niet in thuis, je moet eerst aan jezelf denken en de rest komt wel, misschien zij ook wel weer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar, bij ons schijnt het ook alleen maar armer te worden.
In de speech van mijn directrice ging het ook alleen maar over bezuinigen (een miljoen!!!!!!) komend jaar,
fijne kerstboodschap.
Vanmorgen kerstontbijt georganiseerd,
voor weet ik veel hoeveel inkopen gedaan alleen de plasticbekertjes vergeten,
reactie: die kan je niet pakken die kosten geld!?

En voor degenen die denken dat ik op mijn werk geen kopjes heb: er moetsen 1500 mensen ontbijten, dus tsja,
die 50 kopjes waren al vies en in de vaatwasser voor het ontbijt.
En ik heb er thuis geen 30 en om die een uur mee te slepen om 6.00 uur als ik ze al had en dan weer een uur met kerstpakket onder een arm en mijn tas onder de andere, kan ook weer niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...