albertina Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Hahahahaha,Spud, lijkt me lastig sturen met één hand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Zal het niet meer doen hoor albertina en water,Kon het ff niet laten.Was het einde van mn slingerles van vandaagBeloofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Wel jammer dat iedereen nu kan slingeren,de meesten dachten dat het veel werk was,weer een illusie armer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 spud ik heb in die tijd echt de kleuren wel gezien, was wel iets later bgin jaren 80 maar toch, kan niet ontkennen dat ik die dingen wel weet uit eigen ervaring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 en heb nu inderdaad een cd van focus op, ik facebook trouwens regelmatig met jan akkerman, de gitarist toenertijd van focus, hij is nog steeds heel aktief bezig, heb even gechecht en hij staat vanavond in ede op te treden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Lieve mensen,ik ga lekker slapen.Slinger ze nog lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Is aangekomen dat jij melig wordt Kirky,ik zat net hardop om je illusie armer berichtje te lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 hannahff vraagje: was jou naam eerst pippie op het forum??Ik tikte een keer pippie in (voor die van nu)en kreeg toen allemaal berichtjes die over pippie gingenmaar waar nu Hannah boven staat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Kirky:heart:heart;heart;heart;heart;heart;heart;heart;heart;heart;heart;heart;heart;heart;heart;heart;van Hannah (hi hi) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 oeps mijn eerste mislukte slinger van vanavondhelaas het mag dus niet zo zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Hermanis facebooken net zoiets als hyven?ik snap er niet veel van hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 kirky ik heb nu guns en roses op staan kun je je lichtorgel instellen op iets harder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Iets teveel gevraagd aan je Hannah???Sorry snap het niet zo goed??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Ach Tina we geven er gewoon een slinger aan.Heb het nummer van Queen op staan: Thanks God its Christmas. Altijd weer emo want 5 jaren geleden ben ik in een uitgeholde boomstam op 2e kerstdag uitgevaren om de as van mijn man te verstrooien op een onbewoond eilandje in Ghana en zong (om niet kotsmisselijk te worden van dat gewiebel) uit volle borst dit nummer. De zee Golfde zo erg dat ik me van alle kanten vast moest houden dus de askoker (urn mocht niet in het vliegtuig) rolde maar door die boomstam wat ik zeer respectloos vond dus nog harder begon te zingen. Dat gebeurde om 9 uur in de ochtend en het hele dorp stond op het strand te zwaaien kon ze wel schieten want ben erg snel zeeziek, de emo en tropische hitte maakte dat ik het niet op kon brengen maar door het zingen van dit lied is het me gelukt.Wat ik bedoel te zeggen is dat er altijd ergens steun is hoe dan ook. Heeft niets met geloof te maken maar vertrouwen. Sindsdien help ik mee het kerstdiner te verzorgen in het bejaardenhuis hier vlak bij. Hahaha loop met de drankkar want dan kan ik me vasthouden zodat ik niet omval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Hannah,Trouwens heerlijk dat Kirkyje lekker komt helpen.egrijp dus dat jij met de feestdagenin een (bijna) nieuw huis zit.Altijd een goed vooruitzicht!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Hahaha we kletsen lekker langs elkaar heen. Duik ook mijn nestje in maar kon weer even lachen. Thanx. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Nah als hij net zo schildert als hij slingers maken kandan komt het helemaal goed!!!Heb vertrouwen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 ja sorry drup dat is idd het geval.We kletsen langs elkaar heen.Heb je net wel gelezen hoor.Das dan weer het voordeel van het forum je tekst blijft er gewoon 24/7 opstaanMaar weltrusten in ieder geval,hopelijk slaap je lekker!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Kirky, wat een afschuwelijk lang bericht. Ik ga plat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 facebook is als hyven alleen over het algemeen iets internationaler.ik gebruikte het in begin voor contacten met mijn familie die in canada woont, en daar gebruiken ze facebook zoals wij hier hyves.ik kwam er achter dat veel zogenaamde bn ers facebook gebruikten om met elkaar te communiceren.ik heb op een gegeven moment een vrienden verzoek gedaan naar enkele mensen waar ik al een tijdje op meelas, net als dit forum zo ongeveer.ik werd vrienden van daniel lohues van skik en jan akkerman en diverse leden van darryll een een band die ik zeer goed vind.via via breidt zich het verder uit, ik ben nu ook vrienden met bijv joost zwagerman de schrijver en div mensen meer.het gaat verder dat twitteren , je kunt direct contact opnemen e.d.al moet ik zeggen dat de laatste tijd heel veel mensen hebben ontdekt hoe het werkt en de vriendenclubs waar eerst enkelen lid waren er nu soms duizenden zijn.dus ik denk er over om ook dat maar weer te verlaten en alleen nog te gebruiken voor directe familie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Nou.... jou lezende kirky.Ben je best wel een serieus iemand en volgens mijn inschatting zouje dat niet zomaar aanbieden als je van te voren zou weten dat het tegen kan vallen...En nou jij weer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Kirky...Dat bedoel ik!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Mooie uitspraak Spud!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Voorlopig ga ik er vanuit dat wemet de Kerst allemaal tevredendroog, een beetje volgevreten,uitgerust en klaar voor 2010 zijnWelterusten:lips::lips::lips::lips::lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Truste Hannahdroom maar fijn over een opgeknapt huis;)Ik zei dat ik het een goeie uitspraak vond Spud, 1 om te onthouden. meer nietMaar als je iets wilt weten, shoot... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden