alaine Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Hermie, hoeveel van die 1.7 miljoen zou nu daadwerkelijk in hulp omgezet worden?Hoeveel vangt de organisatie, en hoeveel wordt er onderschept door de corrupte regering?Ik wordt er wel eens moedeloos van.
Hermie Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Alaine tuurlijk zal er een gedeelte van de opbrengst voor zogenaamde 'overhead' worden gebruikt. Alle deelnemers incl. de dj's doen iig allemaal vrijwillig en kosteloos mee. Maar het grootste gedeelte van deze actie wordt echt wel gebruikt waarvoor het ingezameld wordt. Misschien een druppel op de gloeiende plaat maar elke druppel zorgt ervoor dat die plaat iets minder gloeiend wordt toch.
alaine Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Kirky, ik ben nu ook nog aan het werk (echter geen ICT-er); moet nog een half uur.Mijn broer echter zit wel in de ICT; ik weet dat hij geregeld 'dienst'heeft waarbij hij 's nachts of in het weekend kan worden opgeroepen bij een haperend systeem. Vaak lukt hem dat van huis uit weer op te starten, maar soms moet hij daarvoor eruit naar het hoofdkantoor.Jawel mensen, er wordt hier en daar nog wel gewerkt in dit land!Maar ben het met je eens: bij Tactive zal er wel geen sprake zijn van een spoedsituatie, dus morgen waarschijnlijk beter.
water Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Kirky, ik denk dat dat wel meevalt. Ook ICT-ers zijn vakmensen die trots zijn op hun product, en tegenwoordig zijn de werktijden allang niet meer aan tijd (van 9 tot 5) of plaats (kantoor) gebonden. Het kan dus zomaar zijn dat er nu iemand thuis de problemen zit op te lossen. En ik vermoed ook dat Meneer Cactus echt wel weet dat dit forum een belangrijke rol speelt de komende dagen. Hoe moeten wij anders ons Kerstpact in stand houden?
alaine Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Heerlijk Wing, jouw reactie.Die helpt me het laatste halfuurtje door.
water Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Blame the management, not the workfloor, Kirky.
smart Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Ik ben der nog eventjes weer.Poehh, inloggen moest ook al twee keer, maar Wingchun: idd je moet gewoon flink op je toetsenbord rammen en dan lukt het vanzelf na enige tijd.Maar wat ik zeggen wilde: een aantal van de net nieuw aangemelden reageert niet of niet meer.Ik voel me een beetje beroerd omdat Sijori mijn maatje wilde worden, maar ik had het druk (en al een maatje). Nu hoor of zie ik niks meer. Kom op Sijori, blijf hier meedoen meid. Geldt ook voor Sanne: we hebben elkaar nodig!!Dan nog een Peggy, Roekie, Martens,.... ik vergeet vast nog wel iemand.Waar ZIJN JULLIE?Voor de lezers hier alvast een fijne en zo droog mogelijke kerst toegewenst! xxx
alaine Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Ik ben even weg van het forum, ik ga naar huis.Het schijnt glad te zijn dus ik rij voorzichtig (langzaam). Misschien tot later, anders morgen.
Martens Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 quote: Originally posted by: SuffertjeHaha Lilanne, dank je wel. Maar Suffertje is gewoon een nickname van me. Vind het wel passen, alhoewel ik mezelf geen suffert vind hoor. Jij had het tegen Dhendro net over een beloning voor jezelf. Dat hoor je wel vaker. Ikzelf ben iemand die regelmatig een verrassing voor zijn partner koopt. Vind ik leuk en doe ik al mijn (liefdes)leven lang. Vind het leuk om te geven. Heb nu een leuk reisje (3 daagse) geboekt voor ons tweeen. Die geef ik met kerst en dan gaan we in januari. Ik wil nu alleen ook nog stoppen met roken. Dat wil ik al lang en dat gaat ook nog eens vet geld besparen. Maar ja, ik zie daar meer tegen op dan dat ik ooit met drank gehad heb. Ben me nu zwaar aan het voorbereiden. Hoe vergaat het de forummers die recenteliojk gestopt zijn met roken?
Hermie Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Of je vraagt de mensen zelf borden, bestek etc. en iets te eten mee te nemen, maak je er Amerikaans gourmetten van;)
Martens Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Getver... had ik een heel verhaal zitten typen is de server even niet beschikbaar. Hele epistel weg! En doordeweeks ben ik al niet zo'n schrijver. Nou ja, samengevat: ik ben bijna de mist in gegaan vandaag maar gelukkig nog net op tijd in de remmen en een gezellige avond gehad. Die alcoholvrije kerst gaat volgens mij best wel lukken. En nu ga ik slapen, nog een dagje werken en dan drie dagjes vrij.
Martens Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 quote: Originally posted by: theemutsNou, Han, dan jank je toch lekker een eind weg. Je moest eens weten hoeveel tranen ik geplengd heb de afgelopen tijd. Er is werkelijk geen traan meer over lijkt het. God, wat lekker, wat lucht zoiets op. Ik hoop dat je dat gewoon lekker kan, volop janken. Het is echt reinigend of zoiets Thé Helemaal mee eens en we vergeten wel eens dat door de alcohol juist je gevoelens afvlakken en dan hoef je niet zo snel te huilen. Nu het leven weer 'vol' binnenkomt moet je je emotie ook de ruimte geven. En lekker janken lucht inderdaad op.
Otje Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Leuk is dat, zit ik klaar voor een film op Belgique, op de bank met de beestenboel, chocola en sap in de aanslag, is er potvolbloemen een voetbal wedstrijd......en als ik ergens een hekel aan heb is het wel voetbal. Toch maar 10 minuten uitzitten, want wie weet had ie wel vertraging, om er achter te komen dat we pas in de eerste helft zittenWÉÉÉÉÉHÉÉÉÉÉÉHÉÉÉÉÉÉNou jaDan maar gewerkt aan een ont-zet-tend mooi buikdanstopje en half gekeken naar een hoop informatieve onzin wat natuurlijk over kerst ging enzo...
Otje Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Ik ben ook niet zo'n kuddedier. Mensen hebben mij wel eens steppenwolf genoemd. Een wolf die alleen leeft, zonder roedel. Klopt wel.
Otje Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Of was het kuddendier ???HmmmmIk ga nog een uurtje borduren aan mn ont-zet-tend mooie buikdans top, daarna kom ik nog even hier kijken of er nog wat te kletsen valt .
Hermie Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Ik ga afsluiten, fijne avond allemaal en diegenen die morgen nog kerstinkopen willen/moeten doen wens ik veel geduld en sterkte toe.
witte Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 ???? op kerstavond de kroeg open???Hier kun je morgen een kanon afsteken, behalve als de kerken aan en uit gaan
dhen Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Traag of niet te laden, gaat niet lekker zo.Slaap lekker, all
Alf Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Goedenacht allenOf wie er nog online zijn.Goedenacht in de zin van hallo, want heb nog geen slaap
Alf Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Maar ook weer niet te langnatuurlijk.Morgen in de rij staan met Kirky
witte Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Hoi AlfBen je je nu geestelijk aan het voorbereidenop je boodschappen van morgen??Wing wat een prachtige slingers maak je vanavond,Mag ik er ook 1???
Alf Geplaatst 23 december 2009 Rapport Geplaatst 23 december 2009 Wingopgepast anders raak je nog verslingerd aan die versierselen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden