VM1 Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Yes Herman ,ik word het ook beu om duizend keer hetzelfde te typen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Lukt niet te antwoorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Service Temporarily UnavailableThe server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Moet je op antwoord drukken bij een ander berichtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 So, what Herman binnen een jaar ofzo nog es proberen????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 So, what Herman binnen een jaar ofzo nog es proberen????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Nien,Had al een antwoord getypt maar het deskundig antwoord van Wing is de juiste:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Vlaams meisje Nina,de enige ontwenningsverschijnselen die ik heb ondervonden na het stoppen met drinken van, geruime tijd 3 flessen vermouth op 1 avond 7 avonden in de week.was een paar weken niet of nauwelijks slapenik slaap nu weer als de beste en het was voor een goed doel(net was het bericht wat langer maar is er uit geknikkert) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Allez, ik probeer hier nog es te antwoorden!!Bedankt Bol, Wing en AR, Wat een gedoe hier om een normale conversatie te voeren???Is dat vaker zo?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 ik ben weg, ik krijg er geen bericht meer doorheen dus groetjes allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Nina dit is tijdelijk (hoop ik) ze zijn met de site bezigvoor ik het bericht op antwoorden verzend kopieer ik het een keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Als je een langer bericht getypt hebt: even markeren met de muis en Ctrl C klikken. Als het verzenden dan mislukt kun je in een nieuw antwoord met Ctrl V direct weer je hele tekst plakken.Heb ik net ook al vele keren gedaan.Maar ik wordt er wel boos van! Gelukkig heb ik hier op mijn werk alleen non-alcoholica, en roken mag hier ook al niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Dus ik kan morgen zomaar stoppen zonder teveel toestanden. Als je gaat kijken bij wie is wie zal je zien dat ik een enorme schrik heb voor vervelende fysieke toestanden!En daarbuiten moet ik naatuurlijk ook mijn hersens te cogniteren om zonder verdoving hun gang te gaan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 VM, als je vandaag stopt, heb je morgen te dealen met "vreselijke fysieke toestanden". Als je morgen stopt, heb je overmorgen te dealen met "vreselijke fysieke toestanden".En als je overmorgen stopt... enfin, je begrijpt het wel. Een mens lijdt het meest van het lijden dat hij vreest... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 ik kan niet meer op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Wat kan je niet meer op het forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 O nu weer wel.Probeer het Nien je zult zien dat het mee valt.Anders zoveel mogelijk schrijven wat je voelt dan kunnen we je ondersteunen.Alles wat je voelt deel het met ons en je zult zien dat wat jij voelt, meestal door ons ook gevoeld is. Daar door is het minder eng voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Dar bedankt voor het receptals dit bericht eindelijk doorkomt:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Vanmiddag iemand van de post aan de deur met een doos wijn, voor mij?Bleek een straat verderop te moeten zijn; ik heb het eerlijk gezegd en vond het niet eens jammer!Dat voelt toch wel anders dan een paar maanden geleden.Hebben jullie ook zo moeten vechten om je kerstboodschappen? Had ik eindelijk een menu samengesteld, zijn een aantal zaken gewoon uitverkocht en worden niet meer geleverd!Vooral die hartige taartjes met linzen, geitenkaas en cranberries leken me zo lekker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Nee Alaine ik heb niet hoeven vechten want ik heb vorige week alles al gehaald;)vandaag alleen nog wat verse groentes en zoMaar vond het wel vreselijk druk overal en dat zal morgen nog wel erger zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Niet zomaar stoer hoor Wingik vertrouwde mezelf juist niet met minderenen durf nog steeds niet iets uitproberenmaar ben toch blij met het resultaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Bij ons niets open met Kerstjammer, waarschijnlijk alles dan juist 1/2 prijs:(ik heb recept net geprint en halveer de suiker thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Jane, ben trots op je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Nu lukt posten ineens goedals ik met switchen eruit word geknikkerd kom ik met blauwe pijl linksboven weer meteen terugi.p.v. helemaal overnieuw beginnen. Ik leer nog eens wat hier:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Nee hoor Opa Kirky ik vind jou ook een echte stoere kanjer hoor:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden