Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hermie, hoeveel van die 1.7 miljoen zou nu daadwerkelijk in hulp omgezet worden?

Hoeveel vangt de organisatie, en hoeveel wordt er onderschept door de corrupte regering?
Ik wordt er wel eens moedeloos van.:huh:

• Antwoorden 364
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Alaine tuurlijk zal er een gedeelte van de opbrengst voor zogenaamde 'overhead' worden gebruikt. Alle deelnemers incl. de dj's doen iig allemaal vrijwillig en kosteloos mee. Maar het grootste gedeelte van deze actie wordt echt wel gebruikt waarvoor het ingezameld wordt. Misschien een druppel op de gloeiende plaat maar elke druppel zorgt ervoor dat die plaat iets minder gloeiend wordt toch.

Geplaatst

Kirky, ik ben nu ook nog aan het werk (echter geen ICT-er); moet nog een half uur.

Mijn broer echter zit wel in de ICT; ik weet dat hij geregeld 'dienst'heeft waarbij hij 's nachts of in het weekend kan worden opgeroepen bij een haperend systeem. Vaak lukt hem dat van huis uit weer op te starten, maar soms moet hij daarvoor eruit naar het hoofdkantoor.

Jawel mensen, er wordt hier en daar nog wel gewerkt in dit land!:D

Maar ben het met je eens: bij Tactive zal er wel geen sprake zijn van een spoedsituatie, dus morgen waarschijnlijk beter.

Geplaatst

Kirky, ik denk dat dat wel meevalt.
Ook ICT-ers zijn vakmensen die trots zijn op hun product, en tegenwoordig zijn de werktijden allang niet meer aan tijd (van 9 tot 5) of plaats (kantoor) gebonden. Het kan dus zomaar zijn dat er nu iemand thuis de problemen zit op te lossen. En ik vermoed ook dat Meneer Cactus echt wel weet dat dit forum een belangrijke rol speelt de komende dagen. Hoe moeten wij anders ons Kerstpact in stand houden?

Geplaatst

Ik ben der nog eventjes weer.
Poehh, inloggen moest ook al twee keer, maar Wingchun: ;) idd je moet gewoon flink op je toetsenbord rammen en dan lukt het vanzelf na enige tijd.

Maar wat ik zeggen wilde: een aantal van de net nieuw aangemelden reageert niet of niet meer.
Ik voel me een beetje beroerd omdat Sijori mijn maatje wilde worden, maar ik had het druk (en al een maatje). Nu hoor of zie ik niks meer. Kom op Sijori, blijf hier meedoen meid. Geldt ook voor Sanne: we hebben elkaar nodig!!
Dan nog een Peggy, Roekie, Martens,.... ik vergeet vast nog wel iemand.

Waar ZIJN JULLIE?

Voor de lezers hier alvast een fijne en zo droog mogelijke kerst toegewenst!
xxx

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
Suffertje

Haha Lilanne, dank je wel. Maar Suffertje is gewoon een nickname van me. Vind het wel passen, alhoewel ik mezelf geen suffert vind hoor.

Jij had het tegen Dhendro net over een beloning voor jezelf. Dat hoor je wel vaker.

Ikzelf ben iemand die regelmatig een verrassing voor zijn partner koopt. Vind ik leuk en doe ik al mijn (liefdes)leven lang. Vind het leuk om te geven.

Heb nu een leuk reisje (3 daagse) geboekt voor ons tweeen. Die geef ik met kerst en dan gaan we in januari.

Ik wil nu alleen ook nog stoppen met roken. Dat wil ik al lang en dat gaat ook nog eens vet geld besparen. Maar ja, ik zie daar meer tegen op dan dat ik ooit met drank gehad heb. Ben me nu zwaar aan het voorbereiden. Hoe vergaat het de forummers die recenteliojk gestopt zijn met roken?

Geplaatst

Getver... had ik een heel verhaal zitten typen is de server even niet beschikbaar. Hele epistel weg! En doordeweeks ben ik al niet zo'n schrijver. Nou ja, samengevat: ik ben bijna de mist in gegaan vandaag maar gelukkig nog net op tijd in de remmen en een gezellige avond gehad. Die alcoholvrije kerst gaat volgens mij best wel lukken. En nu ga ik slapen, nog een dagje werken en dan drie dagjes vrij.

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
theemuts

Nou, Han, dan jank je toch lekker een eind weg.

Je moest eens weten hoeveel tranen ik geplengd

heb de afgelopen tijd.

Er is werkelijk geen traan meer over lijkt het.

God, wat lekker, wat lucht zoiets op. Ik hoop

dat je dat gewoon lekker kan, volop janken.

Het is echt reinigend of zoiets

Thé

Helemaal mee eens en we vergeten wel eens dat door de alcohol juist je gevoelens afvlakken en dan hoef je niet zo snel te huilen. Nu het leven weer 'vol' binnenkomt moet je je emotie ook de ruimte geven. En lekker janken lucht inderdaad op.

Geplaatst

Leuk is dat, zit ik klaar voor een film op Belgique, op de bank met de beestenboel, chocola en sap in de aanslag, is er potvolbloemen een voetbal wedstrijd......en als ik ergens een hekel aan heb is het wel voetbal. Toch maar 10 minuten uitzitten, want wie weet had ie wel vertraging, om er achter te komen dat we pas in de eerste helft zitten

WÉÉÉÉÉHÉÉÉÉÉÉHÉÉÉÉÉÉ

Nou ja
Dan maar gewerkt aan een ont-zet-tend mooi buikdanstopje :) en half gekeken naar een hoop informatieve onzin wat natuurlijk over kerst ging enzo...

Geplaatst

Of was het kuddendier ???
Hmmmm
Ik ga nog een uurtje borduren aan mn ont-zet-tend mooie buikdans top, daarna kom ik nog even hier kijken of er nog wat te kletsen valt .

Geplaatst

Hoi Alf
Ben je je nu geestelijk aan het voorbereiden
op je boodschappen van morgen??

Wing wat een prachtige slingers maak je vanavond,
Mag ik er ook 1???

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...