Spring naar bijdragen

Donderdag 24 December


Suffertje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 359
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Toegegeven
Vanmorgen was ik aan het mopperen.
Dat is niet leuk maar hoort m.i. bij het proces van afkicken en is niet meer dan een fase hierin zeker wanneer de feestdagen in het begin vallen van deze moeilijke periode
en waar moet je dan beter terecht kunnen dan bij je lotgenoten op het forum.
Dat was ook gelukkig zo en daarvoor bedankt
Een reactie vond ik minder.
Ik hoop een ding, dat is als ik oud ben, dat ik niet steeds mijn tijd verdoe met mopperen.
Ik was harstikke sacherijnig maar wel honderd procent nuchter en daar gaat het om. Wanneer ik niet nuchter zou zijn was ik niet zo sacherijnig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo
Een prachtige lamp gescoord op de markt voor een prikkie
Oriental style
Flessen vol extra lekkere verse sapjes
En ik heb nu al een hele grote portie kerstkransjes op
Flinke stapel films ingeslagen
Op mn nieuwe homecinemasystem mét fluittoon en dolby surround
Kachel aan, lichtjes aan, beesten op schoot,

Ennu Isa, lekker hier blijven hoor.
Ik doe verder ook niets bijzonders, morgen komt een vriendin maar we gaan niet kerstdiner eten enzo want daar heeft zij ook een hekel aan.
Ik heb films gehaald omdat ik geen zin heb in het hoge Robert Ten Brink gehalte op tevee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:):rose::beer::D:brokenheart::camera::clock::huh:B):wacko::$:devil::angry::musicnote::heart::light::sun::angry::lips::moon::present::(:o:):rose::P:wine:;):):rose::beer::D:brokenheart::camera::clock::huh:B):wacko::$:devil::angry::musicnote::heart::light::sun::angry::lips::moon::present::(:o:):rose::P:wine:;):):rose::beer::D:brokenheart::camera::clock::huh:B):wacko::$:devil::angry::musicnote::heart::light::sun::angry::lips::moon::present::(:o:):rose::P:wine:;):):rose::beer::D:brokenheart::camera::clock::huh:B):wacko::$:devil::angry::musicnote::heart::light::sun::angry::lips::moon::present::(:o:):rose::P:wine:;)

voor Dar ... meer emoticons zijn er niet in de aanbieding van Forumwege .... dikke kus van NinNok aan Dar



lang zullen ze leven ..... in de gloria

ik heb gezegd .... OEF
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor iedereen die daar van houd, Voor mij dus heel erg. Vanavond op canvas "Cirque du Soleil".
Het mooiste circus ter wereld. Geweldig. Kijk zo hoort een circus te zijn. Met al die mooie kostuums en mensen. Een van de mooiste act vind ik die waarin een man en vrouw hun bewegingen in een soort slow motion, uit voeren. Dan moet je toch heel veel controle hebben over je lijf. Mensn kijken dus.:rose::)
Ga me nu al zitten verheugen. heerlijk.!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes niky ik ben der maar heb enorme moeilijkheden om hier in gelogt te blijven!! Blijkbaar is het geen Vlaams verhaal, want zeeuws, werkt ook, noordpool ook!!!!
Ken die mama's met CVA 's. Die van mij is gelukkig gestopt met drinken alweer een aantal jaren!!
LOVE, N.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...